• Hallo iedereen c:

    Ik ben vanmiddag naar het boekenfestijn geweest in Hasselt en ik ben weer vijf boeken rijker c: Ik vond het echt heel erg leuk om eens gedaan te hebben. Al die (nieuwe, goedkope) boeken waren echt hemels. Omdat ik thuis moest zijn voor het eten, ben ik er snel doorheen moeten vliegen, maar ik ben nog steeds blij dat ik gegaan ben (: En nu is het tijd om met mijn nieuwe boeken te pronken:


    Het totaal (samen met een zilveren en gouden stift) koste 28 euro, maar mijn geweldige papa heeft me de twee boeken van Stephen King cadeau gedaan c:

    Dus, zijn er hier nog mensen die naar het boekenfestijn gaan om een paar koopjes te doen? Of zijn er misschien al mensen geweest?


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Wat gaaf. Vooral die under the dome boeken, hehe.


    Pretty is just a pretty word.

    Charbonneau schreef:
    Wat gaaf. Vooral die under the dome boeken, hehe.

    Ja, Stephen King is gewoon geweldig :Y)


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Vet! Volgende week is ie in Utrecht las ik, dan ga ik erheen!


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Leuke boeken! Ik wilde zo graag naar het boekenfestijn in Hasselt, maar helaas, niemand wilde gaan.


    16 - 09 - '17

    Reigns schreef:
    Leuke boeken! Ik wilde zo graag naar het boekenfestijn in Hasselt, maar helaas, niemand wilde gaan.

    Ik heb gewoon mijn papa meegesleurd :')


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Ik ben eergisteren ook geweest! Weer twee boeken extra die ik niet meer in de kast krijg (cat).


    Words are loaded pistols. Sometimes it's just better not to pull the trigger. | Vertrouwenspersoon

    (H)(H)(H)
    Ik zie Stephen King! (bloos)


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ooooh wauw die boeken zijn zoooooo tof *hartjesogen* en omg Stephen King. Ik ging altijd naar het Boekenfestijn maar omdat m'n moeder vind dat ik dan altijd teveel geld uitgeef, zijn we de afgelopen keer dat het in de buurt was niet geweest :c


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly