• Hoi :Y)
    Ik heb een fan account gemaakt en ik wilde hem hier graag delen, want misschien zijn er wel mensen geïnteresseerd. ^^
    Badguys we love
    De naam zegt het eigenlijk al; ik zal het account gaan volspammen met foto's, eigengemaakte Photoshop-bewerkingen en quotes van "bad guy" personages uit films en series.
    Dusja, ik zou het leuk vinden om wat volgers te krijgen en zo.
    En op zich mag je je eigen fanaccount (als je die hebt tenminste) hieronder ook wel neerzetten. (:

    Oh als Hook van OUAT al is langsgekomen ook mijn verzoekje voor Pan haha

    Ik heb geen instagram maar wel een MT zodat ik de link heb ^^


    obsessive rage

    Gevolgd op m'n persoonlijke account (:

    Dit zijn mijn fan accounts
    badguy Rafe Adler van Uncharted
    Net nieuw Joker account

    [ bericht aangepast op 7 sep 2016 - 0:21 ]


    I live for the applause, you will die for it.

    Thanks voor jullie verzoekjes :Y) Vandaag weer tijd om het account verder onder te spammen

    Joker schreef:
    Gevolgd op m'n persoonlijke account (:

    Dit zijn mijn fan accounts
    badguy Rafe Adler van Uncharted
    Net nieuw Joker account

    Thanks! Als je het niet erg vindt, volg ik enkel je Joker account, gezien ik niets van Uncharted afweet haha (met mijn persoonlijke account btw)

    [ bericht aangepast op 7 sep 2016 - 10:22 ]

    Misschien wel handig als ik ook een soort watermerk op mijn eigen creaties plak... steek er wel een klein beetje moeite in natuurlijk :')

    Krolock schreef:
    (...)
    Thanks! Als je het niet erg vindt, volg ik enkel je Joker account, gezien ik niets van Uncharted afweet haha (met mijn persoonlijke account btw)
    Oh, snap ik wel hoor! (:

    En ik zou idd watermarks gaan gebruiken, er zullen altijd mensen zijn die je edits stelen en claimen dat zij die hebben gemaakt.


    I live for the applause, you will die for it.

    Ik volg ^^

    Alleen niet met een fanaccount ofzo.. naja eentje voor mijn eigen paard :')

    Joker schreef:
    (...)Oh, snap ik wel hoor! (:

    En ik zou idd watermarks gaan gebruiken, er zullen altijd mensen zijn die je edits stelen en claimen dat zij die hebben gemaakt.

    Jaa, en daar heb ik geen zin in want dan voelt het werk een beetje "voor niets".

    FearlessFire schreef:
    Ik volg ^^

    Alleen niet met een fanaccount ofzo.. naja eentje voor mijn eigen paard :')

    Woohoo *O*

    Ramsay staat erop :Y)