• Hi guys c:
    Ik moet morgen beginnen met mijn eerste dag op het werk en ik ben superduper onzeker en zenuwachtig. Dus ik dacht, ik kan wel een beetje bemoediging gebruiken. En toevallig weet ik dat een aantal Quizletters ook geen zin hebben in/bang zijn voor morgen, dus daarom hoop ik dat jullie motiverende tekstjes of plaatjes voor mij/ons hebben ^^



    Deze is wel toepasselijk! U CAN DO IT, GURL. Wat voor baantje is het?


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Brynjolf schreef:



    Deze is wel toepasselijk! U CAN DO IT, GURL. Wat voor baantje is het?


    Ik ga werken bij de Intertoys en er werken ook wel een aantal bekenden, dus ik denk dat het team wel leuk word. Maar ik word altijd super bijdehand als ik zenuwachtig ben, en daarnet kwam een vriend ook nog met dat mensen van scouting over me roddelen en me niks vinden, dus ik ben heel onzeker over mezelf en hoe ik ga zijn in de groep. Ik ben bang dat ze me helemaal niks gaan vinden :')

    Villainess schreef:
    (...)

    Ik ga werken bij de Intertoys en er werken ook wel een aantal bekenden, dus ik denk dat het team wel leuk word. Maar ik word altijd super bijdehand als ik zenuwachtig ben, en daarnet kwam een vriend ook nog met dat mensen van scouting over me roddelen en me niks vinden, dus ik ben heel onzeker over mezelf en hoe ik ga zijn in de groep. Ik ben bang dat ze me helemaal niks gaan vinden :')


    You'll be allright! Gewoon lekker jezelf zijn en hé als je eens bijdehand antwoord, zeg dan gewoon dat je het niet zo bedoeld en gewoon wat zenuwachtig bent. Dat vinden mensen gewoon prettig, ze weten vaak ook niet wat er precies in je hoofd omgaat en dan kun je dat maar beter gewoon vertellen. Ook aardig van die "vriend", bah.

    Ik heb morgen een sollicitatiegesprek voor een bijbaan die ik graag wil. Maar ik heb dit jaar zoveel bijbaantjes gehad (ik vond het werk tekens niet leuk en gezien het me niet waard is om rot werk te doen ga ik er dan snel weer van door haha) dat ik een beetje bang ben dat mijn eisen wat te hoog liggen haha. Maar goed, de man klonk erg enthousiast, dus we zullen het zien!


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Ik wens je heel veel succes! Het komt vast wel goed! ^^


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    ach ja... Motivatie. Helaas heb ik al weer 3 weken school, maar ik lijd ernstig aan huiswerkuitstel gedrag.., dus deze plaatjes helpen wel!


    Maar allemaal dragen we in ons hart een inwendig Ithaka.