• Ik heb een 'rampzalige' ochtend achter de rug. Ik ben ongesteld geworden vannacht. (Dus ja, beddengoed zit in de was) En op de één of andere manier wil mijn make-up dan nooit zitten. Dus daar ben ik like serieus een halfuur mee bezig geweest en het zit nog niet hoe ik het wil, maar goed. Toen had ik nog vijf minuten om de bus te halen en gelukkig lukte me dat. Dus ik vond dat ik wel een broodje met mozzarella, tomaat en basilicum en een bakje koffie bij Julia's verdiende. Nu zit ik hier heerlijk in het zonnetje aan een bakje koffie en ben ik aan het wachten op een vriendin van mij. Wij gaan namelijk zo naar de Dierentuin in Leeuwarden, dus dat maakt het ook wel weer goed. ^^
    Hoe verliep jullie ochtend?

    [ bericht aangepast op 6 sep 2016 - 11:19 ]


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Meh, klinkt niet leuk. Dat broodje en die koffie heb je wel verdient dan. Veel plezier met je vriendin in de dierentuin! ^^

    Mijn ochtend verliep heerlijk rustig aangezien ik een keertje uit mocht slapen en dus niet 's morgens om half zeven al voor de honden hoefde te zorgen. Was wel even lekker. :Y)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Koffie, maar dan ook echt in combinatie met ergens, en dan het liefst in de zon, zitten kan inderdaad echt zoveel wonderen doen.
    Veel plezier in de dierentuin!


    #WWED - What Would Emma Do?

    Koffie maakt inderdaad een hoop goed! Mijn dag was chaotisch en hectisch, laten we het daar op houden


    26 - 02 - '16

    Koffie kan veel doen.

    Mijn ochtend? Om zes uur opstaan, een gigantische spin uit de wasbak moeten slaan en toen ik mijn katten binnenliet vond Whisky het een goed idee om een rat mee binnen te nemen.


    Queer zijn is gewoon alles

    Dat had ik gisteren, zo'n slechte dag, alles liep mis en uiteindelijk was ik zo ongeduldig en geïrriteerd dat ik mijn nieuwe oortjes per ongeluk naar de maan heb geknipt, toen ik de verpakking open wilde maken met een schaar omdat het onmogelijk te openen viel.Vanochtend was chill, ik heb nog vakantie, dus ik ben gewoon van mijn bed naar de zetel gegaan om wat te lezen en te schrijven. Ook met koffie. Ben blij dat je ochtend toch nog goed gekomen is, het klonk heerlijk, hoe je het omschreef.

    [ bericht aangepast op 6 sep 2016 - 11:45 ]


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Veel plezier in de dierentuin! Mijn ochtend verliep wel oké, ik heb studiedag wat betekend dat ik heerlijk kon uitslapen. Ik had eigenlijk afgesproken met een paar vrienden om buiten te gaan zwemmen/zonnen bij een meer, maar het weer zit niet bepaald mee. :')


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Coffee is a miracle on his own. <3 Het helpt inderdaad een heleboel.

    Mijn ochtend verliep vooral slaperig. Ik heb het grootste gedeelte geslapen.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Klinkt verdiend! Hopelijk heb je genoten van je dagje dierentuin!

    Mijn ochtend verliep oké, maar mijn avond niet. Mede dankzij de bus ben ik met een inmens slecht humeur thuis gekomen van het werk. Bende schandalen...


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    lekker gewerkt, s middags achter laptopje en ge-relaxed :D
    uiteraard met een kopje thee ;)


    Sebastian Michaelis : I'm simply one Hell of A Butler !!!

    Histoire schreef:
    Dat had ik gisteren, zo'n slechte dag, alles liep mis en uiteindelijk was ik zo ongeduldig en geïrriteerd dat ik mijn nieuwe oortjes per ongeluk naar de maan heb geknipt, toen ik de verpakking open wilde maken met een schaar omdat het onmogelijk te openen viel.Vanochtend was chill, ik heb nog vakantie, dus ik ben gewoon van mijn bed naar de zetel gegaan om wat te lezen en te schrijven. Ook met koffie. Ben blij dat je ochtend toch nog goed gekomen is, het klonk heerlijk, hoe je het omschreef.


    Haha dat was ook echt hoe ik me voelde. ^^
    Jammer van je nieuwe oortjes. Ze zijn niet meer te maken?


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Scribe schreef:
    (...)

    Haha dat was ook echt hoe ik me voelde. ^^
    Jammer van je nieuwe oortjes. Ze zijn niet meer te maken?


    Nee, ik heb er één van de twee afgeknipt, maar één werkt nog. (;

    [ bericht aangepast op 7 sep 2016 - 13:37 ]


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.