• Ik verstuur de uitnodigingen altijd via Facebook, maar ik weet ook dat niet iedereen Facebook heeft, haha. Of ik vergeet wel eens mensen. Als je nog een uitnodiging wilt, moet je me maar toevoegen op FB of het even laten weten. 8D Je kan je natuurlijk ook aanmelden in dit topic!


    Het is weer zover! Vanaf acht uur is iedereen welkom op mijn Halloweenfeestje. Laat even weten of je blijft slapen of eerder komt. Je moet wel je eigen slaapspullen meenemen. Verkleed komen is aangeraden!

    Uitstappen bij Station Purmerend Overwhere of neem bus 306 vanaf Amsterdam Centraal naar de Anne Franklaan. Het adres is Henri Dunantstaat 10, Purmerend.

    Zeker
    Assassin || Nikki
    Dauth || Mitchell
    Sigil || Jolanda
    ViscaBarca || Kayra + vriendje
    Pharmaceutical || Jason
    PUKKELxDING || Annick
    Steve || Sofie
    Devinsport || Anna
    Lizor || Lisa

    [ bericht aangepast op 28 okt 2016 - 17:47 ]


    Your make-up is terrible

    Ik kan helaas niet. Ik heb de hele dag een beurs waarop ik mijn boek moet verkopen en daarna ben ik echt gevloerd. Echt balen. :/


    Every villain is a hero in his own mind.

    Tracker schreef:
    Ik kan helaas niet. Ik heb de hele dag een beurs waarop ik mijn boek moet verkopen en daarna ben ik echt gevloerd. Echt balen. :/


    Awh, wel jammer. Maar ook logisch en veel succes!


    Your make-up is terrible

    Thunderfvck schreef:
    Alle snacks zullen varkensvlees vrij zijn. ;3


    Oeh.

    Als ik kan/wil(youknowwhatimean) dan trek ik aan wat ik vorigjaar gemaakt heb en aan had ^^
    Misschien wat meer bloed op mezelf, kijk wel xd

    [ bericht aangepast op 25 sep 2016 - 0:42 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ruin schreef:
    (...)

    Oeh.

    Als ik kan/wil(youknowwhatimean) dan trek ik aan wat ik vorigjaar gemaakt heb en aan had ^^


    Jaa, dat is leuk. ;3


    Your make-up is terrible

    Komen die lekkere cupcakes ook weer? (wbw)


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ruin schreef:
    Komen die lekkere cupcakes ook weer? (wbw)


    Haha, dat moet je Cheryl vragen. 8D Volgens mij ging ze die wel maken, of anders brownies.


    Your make-up is terrible

    Thunderfvck schreef:
    (...)

    Haha, dat moet je Cheryl vragen. 8D Volgens mij ging ze die wel maken, of anders brownies.


    Oewh


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Sorry verkeerde topic

    [ bericht aangepast op 13 okt 2016 - 8:11 ]

    Voor degene die willen heb ik groepstickets voor 7 euro per stuk.


    Your make-up is terrible

    Ik kom toch wel even melden dat ik 100% zeker ben dat ik niet ga komen. ;s ik heb dan al een andere evenement oops. But have fun Y'ALL c';

    [ bericht aangepast op 23 okt 2016 - 19:06 ]


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Het is morgen al! ;3


    Your make-up is terrible

    Thunderfvck schreef:
    Het is morgen al! ;3


    Ik vind het zo jammer dat ik niet kan :/ Maar ik mag echt niet van mijn ouders 's avonds afreizen naar een andere stad zonder bekende naar iemand die ik via internet ken. * sigh * Any way, heel veel plezier! <3

    Frey_ schreef:
    (...)

    Ik vind het zo jammer dat ik niet kan :/ Maar ik mag echt niet van mijn ouders 's avonds afreizen naar een andere stad zonder bekende naar iemand die ik via internet ken. * sigh * Any way, heel veel plezier! <3


    Dat is toch ook wel logisch. Je zou altijd eerder mogen komen, maar ik ben nog altijd een enge internet vreemdeling. 8D


    Your make-up is terrible

    Thunderfvck schreef:
    (...)

    Dat is toch ook wel logisch. Je zou altijd eerder mogen komen, maar ik ben nog altijd een enge internet vreemdeling. 8D


    ik heb morgen tot 's avonds ook nog een meeting, dus dat kan niet :c Volgend jaar?(bloos)

    [ bericht aangepast op 28 okt 2016 - 19:59 ]

    Thunderfvck schreef:
    (...)

    Dat is toch ook wel logisch. Je zou altijd eerder mogen komen, maar ik ben nog altijd een enge internet vreemdeling. 8D

    Zo eng ben je niet hoor! :3


    Don't walk. Run, you sheep, run.