• Ik snap niet waarom altijd tegenslagen.
    Ik ben altijd de fraaiste geweest van veel groepen.mensen behandelend mij gewoon als vuil.
    Doen of als ik lucht ben en niemand om mij geeft.
    Als echt niemand om mij geeft zoal mijn ouders en andere mensen waarom ben ik hier.nog?
    Ik ben allemaal zo moe

    Ik weet dat dat best vaak zo kan voelen, maar ze zullen vast wel om je geven, al lijkt het even niet zo.
    Soms duurt het alleen wel even voordat je beseft dat er mensen zijn die oprecht om je geven, ik schrijf het meestal van me af, misschien kan jij dat ook doen?

    Hoe dan ook, heel veel sterkte!


    obsessive rage

    Jij bent hier om een eigen leven te leiden en niet om je ouders en anderen te plezier.
    Als je echt werkelijk voelt dat niemand om je geeft, moet je misschien eens psychologisch hulp gaan zoeken? Het kan zijn dat je misschien dat onderliggende problemen er voor zorgen dat je je zo voelt, maar mocht er werkelijk meer aan de hand zijn kan deze persoon je ineens de juiste hulp geven en voor een oplossing zoeken.

    Probeer van de kleine dingen in het leven te genieten. Misschien lijkt het nu alsof alles tegen zit, maar dat betekent dat het alleen maar beter kan worden! (ik weet dat dat als een cliché klinkt, maar het is wel waar).

    Heel veel sterkte!


    The soul needs autumn.