• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.




    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Wat is dit nummer ongemakkelijk zeg. Dudette, ik hoef niet te weten wat die vent van je allemaal bij je doet. Getver.


    I don't understand that reference. - Castiel

    Wauw, ik heb dit gevoel absoluut niet gemist. Ik vraag me af of ik nu überhaupt wel in staat ga zijn nog wat te slapen, maar ja, daar kan ik nu niet veel aan doen, afgezien van het van me af zetten en maar gewoon denken aan wat die paar fantastische mensen vandaag tegen me hebben gezegd. Ik zou willen dat ik dat nu kon geloven, ipv me zo verschrikkelijk waardeloos voelen dat ik mezelf dat soort dingen gun...


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Ik zou serieus willen dat er een tweede samenleving kwam voor nachtmensen. Heb zoveel meer inspiratie en zin om dingen te doen 's nachts. En het gebrek aan auto's. scooters, krijsende pubers en kinderen op straat, is ook een opluchting.


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Bloodborne schreef:
    Ik zou serieus willen dat er een tweede samenleving kwam voor nachtmensen. Heb zoveel meer inspiratie en zin om dingen te doen 's nachts. En het gebrek aan auto's. scooters, krijsende pubers en kinderen op straat, is ook een opluchting.


    O ik ben sowieso voor dit idee. Kan dit gerealiseerd worden alsjeblieft?


    I don't understand that reference. - Castiel

    Bloodborne schreef:
    Ik zou serieus willen dat er een tweede samenleving kwam voor nachtmensen. Heb zoveel meer inspiratie en zin om dingen te doen 's nachts. En het gebrek aan auto's. scooters, krijsende pubers en kinderen op straat, is ook een opluchting.

    This. + Ik voel me ook zóveel fijner snachts.

    [ bericht aangepast op 12 sep 2016 - 1:23 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Hamming schreef:
    (...)

    O ik ben sowieso voor dit idee. Kan dit gerealiseerd worden alsjeblieft?


    Ik ga wel de politiek in. Stem op mij, de Nachtpartij! :Y)


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Bloodborne schreef:
    (...)

    Ik ga wel de politiek in. Stem op mij, de Nachtpartij! :Y)


    Stem nummer 3 is binnen! :')


    What would Emma do?

    Bloodborne schreef:
    (...)

    Ik ga wel de politiek in. Stem op mij, de Nachtpartij! :Y)


    Oh yes! Mijn stem heb je :Y)!


    I don't understand that reference. - Castiel

    May the odds be in my favor


    There's nothing the matter with my face! I got character! ~ Hatchet-face

    Kan de dag dat ik niet meer wakker word even snel komen..?


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Nou dat gaat fucking pijn doen tijdens werk vandaag


    i put the fun in funeral

    Van mij mag dat warme weer wel weer ophoepelen tnx


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wiarda schreef:
    Van mij mag dat warme weer wel weer ophoepelen tnx

    This xd


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Ik heb nog 75 credits. Wie wilt ze?


    "Ignite, my love. Ignite."

    OpgeroldEten schreef:
    Ik heb nog 75 credits. Wie wilt ze?

    Wow damn ik eigenlijk wel aangezien ik al heel lang een aantal mensen in de spotlight wil zetten en goede stories. En nu kan een bepaald iemand het al helemaal gebruiken. Dus graag haha!


    LaAt ZiEn WiE jE bENt