• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.




    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    zand


    i put the fun in funeral

    Ik begin een lob steeds leuker te vinden...
    Maar ik ben zo bang dat ik er spijt van krijg en dat het mij niet staat... Struggles


    There's nothing the matter with my face! I got character! ~ Hatchet-face

    omg yes aangenomen!


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Ik heb LiS gekocht. Can't wait to try it! Wel op de pc van m'n vriend, want m'n eigen laptop is dood mwehh


    26 - 02 - '16

    Miall schreef:
    250 Zweedse woorden leren voor m'n minor. I love this.


    ... is jouw minor heel toevallig Applied Linguistics aan de RuG en volg je nu Second Language Development: Acquisition? :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    (...)

    ... is jouw minor heel toevallig Applied Linguistics aan de RuG en volg je nu Second Language Development: Acquisition? :'D


    ... heel toevallig is dat inderdaad het geval. :'D


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Bonafide schreef:
    zand


    Is een homogeen mengsel en... Ik moet nog scheikunde maken.

    Miall schreef:
    (...)

    ... heel toevallig is dat inderdaad het geval. :'D


    Hahaha, Applied Linguistics fistbump. Ik heb de minor net voor de zomer afgerond. :Y)

    En succes met die Zweedse woorden! Doen ze nog steeds dat rare ding waar ze willen dat je in je groepje een pidgin creëert terwijl je die woorden echt voor maar een handvol opdrachten moet gebruiken, je nooit binnen zo weinig tijd echt ontwikkeling kunt doormaken en je bovendien binnen je groepje al een andere gedeelde moedertaal of lingua franca hebt waardoor alle noodzaak voor het gebruik van dat Zweeds verdwijnt? :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    (...)

    Hahaha, Applied Linguistics fistbump. Ik heb de minor net voor de zomer afgerond. :Y)

    En succes met die Zweedse woorden! Doen ze nog steeds dat rare ding waar ze willen dat je in je groepje een pidgin creëert terwijl je die woorden echt voor maar een handvol opdrachten moet gebruiken, je nooit binnen zo weinig tijd echt ontwikkeling kunt doormaken en je bovendien binnen je groepje al een andere gedeelde moedertaal of lingua franca hebt waardoor alle noodzaak voor het gebruik van dat Zweeds verdwijnt? :'D


    Awesomeness. :'D

    Nee, volgens mij niet. We krijgen gewoon een vocabulary test in de laatste collegeweek van alle woorden en dat telt 5% mee voor ons tentamencijfer. :')


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Die film wil ik echt zieeeeen!


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Miall schreef:
    (...)

    Awesomeness. :'D

    Nee, volgens mij niet. We krijgen gewoon een vocabulary test in de laatste collegeweek van alle woorden en dat telt 5% mee voor ons tentamencijfer. :')


    Oké, vergeet wat ik zei, want dat was blijkbaar een ander vak van de minor, whoops. Dat is dus mogelijk iets om nog naar uit te kijken. (krul)

    Eerst maar eens die vocab test, dan. Bij ons had volgens mij ongeveer de helft het foutloos gedaan, dus dat komt vast helemaal goed. ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Nederland is echt een prachtig land...


    What would Emma do?

    Square schreef:
    (...)

    Oké, vergeet wat ik zei, want dat was blijkbaar een ander vak van de minor, whoops. Dat is dus mogelijk iets om nog naar uit te kijken. (krul)

    Eerst maar eens die vocab test, dan. Bij ons had volgens mij ongeveer de helft het foutloos gedaan, dus dat komt vast helemaal goed. ^^


    Welke dan? :') Attrition? Of de vakken van het tweede semester?

    Very nais. :3 i'm trying HAHA.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Miall schreef:
    (...)

    Welke dan? :') Attrition? Of de vakken van het tweede semester?

    Very nais. :3 i'm trying HAHA.


    Experimental Approaches, wat inderdaad in 2A zou moeten zitten. :Y) Maar bij ons was het de eerste keer dat ze dat experiment met het proberen te vormen van een pidgin binnen zes weken uitvoerden, en volgens mij was het maar een matig succes, dus wie weet hebben ze het inmiddels wel wat aangepast.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    (...)

    Experimental Approaches, wat inderdaad in 2A zou moeten zitten. :Y) Maar bij ons was het de eerste keer dat ze dat experiment met het proberen te vormen van een pidgin binnen zes weken uitvoerden, en volgens mij was het maar een matig succes, dus wie weet hebben ze het inmiddels wel wat aangepast.


    Vet cool. :3 Lijkt me wel moeilijk, om een pidgin te creëren in zo'n korte tijd. :') Ik zie het wel, eerst dit maar doen. ;p


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.