• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.




    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Thunderfvck schreef:
    Ik baal er wel altijd van dat mensen zoiets nooit voor mij regelen. Toch geef ik het nooit op om dingen voor anderen te regelen.

    Wat 'zoiets'? Wat is er poepie?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Eigenlijk wil ik gewoon mijn hele armen onder laten tattoeëren en het haar waar ik altijd van gedroomd heb, maar ik wil ook een baan. Struggles enzo, weetjewel.


    26 - 02 - '16

    Holy shit dat was gewoon een lange zin. Ik ben zo moe. Need to work more.


    What would Emma do?

    Erlebnis schreef:
    LiS is geweldig. What a game!

    Ik ben tot de conclusie gekomen dat ik fucked ben als ik ga trouwen. Mijn vader, moeder en zus hebben alledrie gênante foto's van mij T-T

    Ik ga maar gewoon niet trouwen ofzo. loll.


    26 - 02 - '16

    O gosh ik kan echt wel janken nu.

    Mijn hond heeft dus weer iemand gebeten die bij ons over het hekje was gekomen en nu is ze er nog gematst vanaf gekomen, maar volgende keer willen ze haar laten inslapen als zoiets weer gebeurd. Like ik ben er ook niet 24/7 om de hond bij mij te houden, want ze luistert alleen naar mij en een klein beetje naar mijn moeder :/ Hell no, I don't want to lose her. )':


    "Yes, that was a banana. No one expects the banana!"


    26 - 02 - '16

    Die buurvrouw van 2 huizen verderop moet echt eens stoppen met schreeuwen naar haar 20 honden. Het zijn geen mensen. Ze begrijpen echt niet als je zegt dat ze niet bij het zwembadje mogen komen. Hoe meer ze reageert op het blaffen van de honden, hoe meer ze gaan blaffen. En ze past perfect op de vismarkt. Kan ze lekker de hele dag schreeuwen als viswijf.

    // Ik heb een moedervlek die ik nooit eerder had en ik vertrouw het niet omdat het als een bultje voelt. Hmm, maar even in de gaten houden de komende tijd. Het lijkt zo raar om ineens een moedervlek te hebben.

    [ bericht aangepast op 11 sep 2016 - 9:26 ]

    Terug van het stemloze tijdsperk, maar iets zegt me dat het niet voor lang zal zijn.


    Tears are words the heart can't say.

    Mignon schreef:
    Ik ben zo moe van al dat hoesten. Ik hoop echt dat het snel over is. Bwugh. En thuis bulder ik er vrolijk op los, maar op school is het echt stikgevaar 'want ik heb al drie keer een hoestbui gehad en ik kan er echt geen vierde, vijfde of honderdste bij gebruiken, want dan hoort niemand wat er gezegd wordt en - ik ga al naar buiten toe'.

    Ik zit nog een beetje voor deze fase maar ik voel het al wel aankomen. En het is inderdaad heel vervelend om dan in de klas anderen te irriteren met gesnotter en gehoest dus ik denk dat ik gewoon net zolang thuis blijf tot het over is. Niet alleen is het gewoon heel storend maar het concentratieniveau is dan bij mij ook heel laag dus veel nut heeft het niet. :')

    Ik zadel mijzelf op met té veel om te doen en als ik het niet af krijg of iets niet gaat zoals ik wil, stamp ik mijzelf in de grond. Why am I doing this? This is not the way :')

    Also, i'm a jealous bitch.

    [ bericht aangepast op 11 sep 2016 - 10:19 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Lol, ik werd even gemindfucked door dat nieuwe nieuwsbrief week 36 topic. Bedankt mods :P

    [ bericht aangepast op 11 sep 2016 - 10:33 ]

    Kan iemand anders ook niet inloggen op Tumblr?


    Your make-up is terrible

    Oké in het weekend vasten is echt lastig voor mij. Want in de weekenden eten we altijd uitgebreid en lekker en cry want ik hou van eten.
    Maar ja prioriteiten, religie boven food

    Ik word een beetje moe van de instelling: wij zijn zwart. Wij worden gediscrimineerd maar wij mogen wel zeggen dat blanken zijn minder en sommige dingen zijn alleen voor donkere mensen zijn.

    [ bericht aangepast op 11 sep 2016 - 11:58 ]


    "Ignite, my love. Ignite."