• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.




    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    LiS is geweldig. What a game!


    26 - 02 - '16

    Miall schreef:
    (...)

    Vet cool. :3 Lijkt me wel moeilijk, om een pidgin te creëren in zo'n korte tijd. :') Ik zie het wel, eerst dit maar doen. ;p


    Dat viel heel erg mee! Je kreeg wat simpele opdrachten waarbij je alleen Zweeds mocht gebruiken om bijvoorbeeld een Donald Duck strip na te vertellen of een route op een kaart uit te leggen, en de opnames daarvan moest je vervolgens analyseren in de eindopdracht. Dat was het moeilijkste gedeelte, want er víél gewoon bijna niets te analyseren, ha. :'D

    Maar je hebt groot gelijk, gewoon afwachten wat er op je af komt. :Y) Ik kan je wel aanraden om dat Zweeds nu goed te leren, want daar zul je jezelf later waarschijnlijk dankbaar voor zijn, want het komt nog een paar keer terug.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    (...)

    Dat viel heel erg mee! Je kreeg wat simpele opdrachten waarbij je alleen Zweeds mocht gebruiken om bijvoorbeeld een Donald Duck strip na te vertellen of een route op een kaart uit te leggen, en de opnames daarvan moest je vervolgens analyseren in de eindopdracht. Dat was het moeilijkste gedeelte, want er víél gewoon bijna niets te analyseren, ha. :'D

    Maar je hebt groot gelijk, gewoon afwachten wat er op je af komt. :Y) Ik kan je wel aanraden om dat Zweeds nu goed te leren, want daar zul je jezelf later waarschijnlijk dankbaar voor zijn, want het komt nog een paar keer terug.


    Ja, als ik het woord 'nier' moet leren... daar heb je weinig aan bij Donald Duck. :') Het is wel een leuke taal, ik vind dat accent geweldig. :Y)


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Ik heb werkelijk geen idee of dit nou beledigend is of niet op dit punt, want ik in mijn hoofd is dit verhaalidee vrij non-beledigend en juist bedoeld als een soort tegenhanger van xenofobische ideeën maar ik heb het gevoel dat ik het op zo'n manier aan het uitwerken ben dat ik juist heel erg islamofobisch bezig ben

    dit zou zo veel beter werken als ik werkelijk mensen kende of mee bevriend was die islamitisch zijn

    [ bericht aangepast op 10 sep 2016 - 21:57 ]


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Night of the proms. :3


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Hoe kan je een autobiografie over je leesleven nu in één A4 vertellen? Dat is toch onmogelijk?D':
    Ik heb daar minstens vijftig pagina's voor nodig!


    Queer zijn is gewoon alles

    Debbaut schreef:
    Hoe kan je een autobiografie over je leesleven nu in één A4 vertellen? Dat is toch onmogelijk?D':
    Ik heb daar minstens vijftig pagina's voor nodig!


    IKR. Had ik ook eens bij een examen. Dan vroegen ze om een uitleg, waar ik minstens een half a4-tje voor nodig heb en ik kreeg welgeteld 3 van die smalle kut regeltjes D:


    26 - 02 - '16

    Ik ben zo blij alles eindelijk te kunnen vertellen.


    in love with the fictional characters, I'm sorry

    Ik ben zo moe van al dat hoesten. Ik hoop echt dat het snel over is. Bwugh. En thuis bulder ik er vrolijk op los, maar op school is het echt stikgevaar 'want ik heb al drie keer een hoestbui gehad en ik kan er echt geen vierde, vijfde of honderdste bij gebruiken, want dan hoort niemand wat er gezegd wordt en - ik ga al naar buiten toe'.


    She's imperfect but she tries

    Mignon schreef:
    Ik ben zo moe van al dat hoesten. Ik hoop echt dat het snel over is. Bwugh. En thuis bulder ik er vrolijk op los, maar op school is het echt stikgevaar 'want ik heb al drie keer een hoestbui gehad en ik kan er echt geen vierde, vijfde of honderdste bij gebruiken, want dan hoort niemand wat er gezegd wordt en - ik ga al naar buiten toe'.


    Ah, dat is ook heel vervelend. :c
    Beterschap! (:

    Psssshht ik wil Cassie en Robbie reunion


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    De aflevering is gisteren uitgezonden, waarom staat er dan "Dit is een betaalde video, omdat deze nog niet op TV is uitgezonden" D; ?


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ik baal er wel altijd van dat mensen zoiets nooit voor mij regelen. Toch geef ik het nooit op om dingen voor anderen te regelen.


    Your make-up is terrible

    Thunderfvck schreef:
    Ik baal er wel altijd van dat mensen zoiets nooit voor mij regelen. Toch geef ik het nooit op om dingen voor anderen te regelen.


    Ik denk dat ik weet waar je het over hebt. Zelf heb ik ook het idee dat ik niet zo populair ben of iets. De meeste vrienden die ik heb zijn een stuk minder actief dan eerst ook. Misschien ligt het daar aan idk


    26 - 02 - '16

    Erlebnis schreef:
    (...)

    Ik denk dat ik weet waar je het over hebt. Zelf heb ik ook het idee dat ik niet zo populair ben of iets. De meeste vrienden die ik heb zijn een stuk minder actief dan eerst ook. Misschien ligt het daar aan idk


    Ja, wie weet. ;3


    Your make-up is terrible

    Ik ben dus echt een beetje de weg kwijt na alles wat er dit afgelopen half jaar gebeurt is, zucht. Waar is de georganiseerde, duidelijke Megs?


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )