• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.




    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Waarom kijk ik überhaupt nog naar TVD? Het is continu hetzelfde. Somebody fucks up, shit happens, problem gets solved. Aaand repeat.

    Zit er nou serieus een klein pukkeltje precies onder mijn piercing? Sigh.

    [ bericht aangepast op 11 sep 2016 - 16:30 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Fijn, school, dat jullie gezegd hebben dat ik moest wachten met mijn aanmelding voor de exchange school tot na de zomervakantie. Op hun site staat gewoon dat "early applications" welkom zijn, dus ik had het gewoon allemaal al voor de zomer kunnen doen, toen ik de papieren ook al grotendeels klaar had +.+


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    HAHAHAHAA, ik heb zoveel liefde voor mijn fandom en haar crazy persons. EEN EN AL LIEFDE! <3


    Deep inside, I've never felt alive

    Lol, er wordt wel heel aangevallen op gereageerd. Have you got something to prove or what?


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ik heb zin in pannenkoeken.


    <3

    Mwweep, waar is al mijn wiskunde kennis gebleven....? Kom terug, ik heb je nodig!


    Stenenlikker

    Oh my god. Ik hoop echt dat ik een Engels minor mag kiezen vanuit school, want de vakken waaruit je mag kiezen op de exchange universiteit die bij Engels horen zijn zo leuk +.+ Bijvoorbeeld

    "ENGL 484 - Special Topics in Writing
    3 Credit Hours
    Original writing integrated with reading. Usually taught by a professional author. "


    *dies*


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    LET'S DO THIS! *O*


    Deep inside, I've never felt alive

    Stop is stop, nee is nee. Ga gewoon niet mijn grenzen opzoeken als je eventuele gevolgen niet kan/wil aanvaarden.


    26 - 02 - '16

    Back to Groningen. Hour 1/3.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Blijkbaar is een 19-jarige oud klasgenoot van me nu getrouwd en heeft ze enkele weken geleden een zoontje gekregen? wat


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Ik vind dit vrij onvoorstelbaar eigenlijk.


    Happy Birthday my Potter!

    Ik haat de NS af en toe.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Waarom zou ik nog iemand helpen. :'D


    Your make-up is terrible