• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    Deep inside, I've never felt alive

    Ribcage schreef:
    Lig ik eindelijk in bed, zit er een mug rond mijn hoofd te zoemen. Yeey, wat fijn weer.

    Het irritantste geluid óóit.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Buh, ik ga afsluiten en proberen te slapen. Had hij me maar niet ziek gemaakt, zeker niet in dit warme k u tweer. :<

    [ bericht aangepast op 14 sep 2016 - 0:34 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    RuPaul schreef:
    (...)
    Het irritantste geluid óóit.

    Ja, echt vreselijk. (cat)

    I wish I had friends like that.


    Your make-up is terrible

    Ribcage schreef:
    (...)
    Ja, echt vreselijk. (cat)

    Beter één dan met z'n allen 6/7en tegelijkertijd. Er zitten er hier echt heel veel. Ik ben altijd druk bezig met jagen, yay.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Knallende hoofdpijn, ik denk dat ik morgen maar thuis blijf...


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    ...wat gebeurt er, mijn brein maakt even duizend idks what the fuck


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    RuPaul schreef:
    (...)
    Beter één dan met z'n allen 6/7en tegelijkertijd. Er zitten er hier echt heel veel. Ik ben altijd druk bezig met jagen, yay.


    Alle lichten uit en zodra je er een hoort een zaklamp aan. Je raakt ze niet zo snel meer kwijt, want ze hebben een duidelijke schaduw. Zodra ze gaan zitten: bam.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Gaaaaaaaaaast, ben je wel helemaal goed? O.o


    What would Emma do?

    JamesPotter schreef:
    (...)

    Alle lichten uit en zodra je er een hoort een zaklamp aan. Je raakt ze niet zo snel meer kwijt, want ze hebben een duidelijke schaduw. Zodra ze gaan zitten: bam.

    De muggen bij ons zijn sneaky. Als we het licht aandoen, dan zijn ze meteen nergens meer te vinden en dan doen we even het licht uit en dan zien we ze opeens zitten vlak bij ons. Ze gaan echt snel weg. Het jagen ging eerst wel gemakkelijk, maar de muren van mijn slaapkamer zijn nu bordeauxrood waardoor je ze niet zo goed meer ziet.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Oh god, Pim is aan het dromen geloof ik *_*


    26 - 02 - '16

    WAAROM? Het is verdorie zes uur in de ochtend! Je weet toch dat ik niet meer in slaap kom als ik eenmaal wakker gemaakt ben?! Nou, fijn hoor, kan ik eens een dag een klein beetje uitslapen, lig ik hier wakker omdat jij de wekker was vergeten te zetten en je de code van mijn telefoon niet weet.


    I don't understand that reference. - Castiel

    3,5 uur slaap, helemaal prima hoor, zo functioneer ik wel van 8:30 tot 15:00. Not really. Natuurlijk heeft deze domme kut haar pinpas ook thuis laten liggen so no coffeeee, yaaaas


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Yes. Geen oog dicht kunnen doen. Wat leuk toch weer.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    IMMMMM GOnNAA swwinnggg FROM THEE CHANDEELIEEEEERRRR CHANDELELELELEDIEEEERRRRRR


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    LaAt ZiEn WiE jE bENt