• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    Deep inside, I've never felt alive

    Oh wow nu vind ik me toch een mooi colbert dat ook nog betaalbaar is maar hee, ik heb nu dus werkelijk waar geen idee hoe het met de maten zit * huilt in een hoekje *


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Akutagawa schreef:
    Oh wow nu vind ik me toch een mooi colbert dat ook nog betaalbaar is maar hee, ik heb nu dus werkelijk waar geen idee hoe het met de maten zit * huilt in een hoekje *

    Moet ik je helpen?


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Akutagawa schreef:
    Oh wow nu vind ik me toch een mooi colbert dat ook nog betaalbaar is maar hee, ik heb nu dus werkelijk waar geen idee hoe het met de maten zit * huilt in een hoekje *


    Staat er geen maattabel bij?


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Mentys schreef:
    (...)
    Moet ik je helpen?


    Naja ik geloof dat ik hiervan maat 36 moet hebben, maar ik weet niet 100% zeker wat de maten precies inhouden en me durft het niet zomaar te bestellen daardoor ;-; (en okay, ik moet het uiteraard eerst met m'n moeder overleggen of ik iets van 40 euro mag kopen met het risico dat ik het straks compleet verpest maar dat even terzijde).

    dit is het iig


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Akutagawa schreef:
    (...)

    Naja ik geloof dat ik hiervan maat 36 moet hebben, maar ik weet niet 100% zeker wat de maten precies inhouden en me durft het niet zomaar te bestellen daardoor ;-; (en okay, ik moet het uiteraard eerst met m'n moeder overleggen of ik iets van 40 euro mag kopen met het risico dat ik het straks compleet verpest maar dat even terzijde).

    dit is het iig



    Productinformatie

    Colbert van TOPMAN is vervaardigd uit een katoenkwaliteit in het beige. Verder is het slank gesneden jasje voorzien van smal toelopende revers, een single breasted-sluiting met twee knopen en twee klepzakken aan de voorzijde. De blazer is daarnaast afgewerkt met een split aan de achterzijde en een schuine strookzak voor het pochet. Maattabel: UK34 = EU44 / UK36 = EU46 / UK38 = EU48 / UK40 = EU50 / UK42 = EU52 / UK44 = EU54 / UK46 = EU56


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Akutagawa schreef:
    (...)

    Naja ik geloof dat ik hiervan maat 36 moet hebben, maar ik weet niet 100% zeker wat de maten precies inhouden en me durft het niet zomaar te bestellen daardoor ;-; (en okay, ik moet het uiteraard eerst met m'n moeder overleggen of ik iets van 40 euro mag kopen met het risico dat ik het straks compleet verpest maar dat even terzijde).

    dit is het iig

    hmmm.. Ik vind het er echt heel krom bij staan, want als je de tabel opent is het heel anders.. Nouja, weetje? Je kan altijd retourneren en een kleinere/grotere maat bestellen?


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Gibbs schreef:
    (...)


    Productinformatie

    Colbert van TOPMAN is vervaardigd uit een katoenkwaliteit in het beige. Verder is het slank gesneden jasje voorzien van smal toelopende revers, een single breasted-sluiting met twee knopen en twee klepzakken aan de voorzijde. De blazer is daarnaast afgewerkt met een split aan de achterzijde en een schuine strookzak voor het pochet. Maattabel: UK34 = EU44 / UK36 = EU46 / UK38 = EU48 / UK40 = EU50 / UK42 = EU52 / UK44 = EU54 / UK46 = EU56


    Aah, dus het zijn de uk maten die er staan?
    Ik ben echt slecht in online kleding kopen sorreh


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Sigh. I feel worthless. :c


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Akutagawa schreef:
    (...)

    Aah, dus het zijn de uk maten die er staan?
    Ik ben echt slecht in online kleding kopen sorreh


    Dat is de indruk die ik krijg. Maar anders de hulp van je ma inschakelen? Die zal het hoop ik wel weten? ^^


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Gibbs schreef:
    (...)

    Dat is de indruk die ik krijg. Maar anders de hulp van je ma inschakelen? Die zal het hoop ik wel weten? ^^


    I hope so c: Bedankt voor het helpen!


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Gibbs schreef:
    Sigh. I feel worthless. :c


    You aren't, I promise. You mean a lot to me, pretty <3

    Vitriol schreef:
    (...)

    Maar jipje, wapperende dijvetjes wapperen op zo'n manier dat ze niet alleen jou verkoelen, maar ook iedereen om je heen. Grapje hoor, je bent vast super fabulous in een kort broekje. (cat)

    En haar wapperende dijvet wapperde wapperend in de wind

    (en merci want het hielp wel een hoop om dit tijdens de pauze te lezen terwijl ik me raar aangestaard voelde)


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Akutagawa schreef:
    (...)

    I hope so c: Bedankt voor het helpen!


    You're welcome. (:

    Villainess schreef:
    (...)

    You aren't, I promise. You mean a lot to me, pretty <3


    Thank you. You're the best. <3


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik mis mijn laptop, oké?


    26 - 02 - '16

    Heel leuk zo'n topic, echt. Maar ik zie toch iedere keer weer dat specifieke mensen veel liefde krijgen en dat ik toch weer zo'n buitenbeentje ben. Het initiatief is zo leuk, maar dit is zó jammer.


    26 - 02 - '16