• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    Deep inside, I've never felt alive

    IOS 10 update stress.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Ik mis me vriend en hij is dit weekend nog geweest... Wil gewoon bij hem zijn.


    Love You

    Je weet dat je te lang Fallout hebt gespeeld als je in je ooghoek een bundel verstrengelde oortjes aanziet voor een mega kakkerlak :')

    Ik vind dit gewoon zo erg en ik had dit totaal niet verwacht, weet je. Gewoon een extra trap na en dan maar verwachten dat ik het allemaal oké ga vinden.


    26 - 02 - '16

    Dus we hebben vanmiddag een openhartig gesprek over een meisje waar je vroeger een crush op had en die heel erg op mij lijkt? En vervolgens vraag ik of ik een soort vervangster ben voor haar en je zegt van niet? En opeens praat je weer met haar en vraag je of ze single is, en zeg je dat je zelf geen behoefte hebt aan een relatie en rust wilt? We hebben verdomme een relatie. Echt, dieper kan je me niet kwetsen.


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    "The mass is scored for a large symphony orchestra with extensive percussion."

    Of, zoals mijn school het ongetwijfeld gaat interpreteren: "er spelen drie mensen viool, de muziekdocent speelt dwarsfluit en we geven de conciërge een triangel en dan doen we alsof het mooi klinkt"

    UGH


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    What if they all forget?


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    DoII schreef:
    What if they all forget?


    Forget what?


    Happy Birthday my Potter!

    Tracker schreef:
    (...)
    WAT. Hoe houd je dat in vredesnaam vol. En waarom


    Hoe? Veel water drinken en een opkikker tussendoor. :Y) Waarom? Omdat het erg goed voor je is op meerdere vlakken (en je valt af, haha). Zo is het goed om je honger te resetten, je relatie met eten wordt er vaak beter door, maar ook je glucose levels gaan naar beneden waardoor de kans op diabetes kleiner is. Het schijnt ook goed te werken om dementie en alzheimer te voorkomen.


    Your make-up is terrible

    Devinsport schreef:
    (...)

    Forget what?

    My birthday (cat) Mijn middelbare school vriendinnen vergeten het nog al eens helaas. Ik hecht er veel - more than I should def - waarde aan en i have no idea why, haha.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Ik heb me werkelijk nog nooit zó slecht gevoeld. Ik hoop gewoon dat dit jaar snel voorbij is en ik naar de universiteit kan gaan en heel mijn ongelukkig middelbare school jeugd achter me kan laten.


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    NIALL HORAN IS VANDAAG JARIG!!!
    DEZE LIEVE SCHAT WORD AL 23!!!!
    DAAROM BEN IK BLIJ VANDAAG!
    (H) (H) (H) (H) (H) (H) (H)


    Treat People With Kindness

    DoII schreef:
    (...)
    My birthday (cat) Mijn middelbare school vriendinnen vergeten het nog al eens helaas. Ik hecht er veel - more than I should def - waarde aan en i have no idea why, haha.


    Your what? I have no idea what you're talking about...


    Happy Birthday my Potter!

    Devinsport schreef:
    (...)

    Your what? I have no idea what you're talking about...

    Hahaha tsssk rudeeee <3


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    DoII schreef:
    (...)
    Hahaha tsssk rudeeee <3


    (bloos)


    Happy Birthday my Potter!