• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    Deep inside, I've never felt alive

    JamesPotter schreef:
    (...)



    *12 minutes = three days


    Aaaaaaaaaaaaaaaaaah
    Sorry, the feels


    Riv schreef:
    (...)
    Toen ik in de vakantie uren per dag deel 4 zat te spelen dacht ik bij mijn brandmelder dat het een machine gun turret was. :Y)


    Misschien is het een hypnose programma waar je schizofreen van word :')

    Ik snap dat ik eens in de zoveel tijd weer even wat willekeurige echo's heb van mijn depressie en ik ben allang blij dat het alleen maar flashbacks zijn naar gesneden armen en niet traumatische zelfmoordpogingen of iets in die trant, maar dat maakt het nog steeds niet echt leuk om doorheen te moeten zitten, blergh


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Echt wauw, ik hou van adware --'

    - Jeez, hoe waar dat is...

    [ bericht aangepast op 13 sep 2016 - 22:06 ]


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    RIP mijn basilicum plantje, my only friend.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    ...ik wilde gaan slapen en dan besluit je tegen me te praten om te vragen hoe het met me gaat en UUUGHUGHUGHHH if only you'd know


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    I want to die.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Thunderfvck schreef:
    (...)

    Hoe? Veel water drinken en een opkikker tussendoor. :Y) Waarom? Omdat het erg goed voor je is op meerdere vlakken (en je valt af, haha). Zo is het goed om je honger te resetten, je relatie met eten wordt er vaak beter door, maar ook je glucose levels gaan naar beneden waardoor de kans op diabetes kleiner is. Het schijnt ook goed te werken om dementie en alzheimer te voorkomen.

    Knap hoor! Ik ga echt van mijn graatje als ik niet normaal ontbijt, lunch en avondeet, en dan heb ik tussendoor evengoed nog honger. Ö


    Every villain is a hero in his own mind.

    Wiarda schreef:
    Ik snap dat ik eens in de zoveel tijd weer even wat willekeurige echo's heb van mijn depressie en ik ben allang blij dat het alleen maar flashbacks zijn naar gesneden armen en niet traumatische zelfmoordpogingen of iets in die trant, maar dat maakt het nog steeds niet echt leuk om doorheen te moeten zitten, blergh


    * huggle *
    Ik weet hoe kut het is. You just gotta get through it somehow. Ga anders even douchen, een film kijken of vroeg naar bed? Dat helpt misschien wat? :/ In ieder geval ben je hier en nu, de wipkip die best kan handelen met haar leven (en soms niet maar dat is ok dat heeft iedereen) en die hartstikke sterk is en hier gewoon doorheen gaat komen als zo'n James Bond figuur die stoer uit de strijd loopt met een ontploffing achter zich waar hij niet naar omkijkt en met sexy wapperende haren zijn geliefde komt redden. C'mon powergirl, you can do this!

    "Donorwet aangenomen omdat Kamerlid zijn trein gemist had" klinkt als een of ander artikel van de Speld. Mais non. :'D


    She's imperfect but she tries

    Weet je, laat maar. Waarom zou iemand een fuck om mij geven? Ik snap dat wel. Ook ik haat mezelf.

    [ bericht aangepast op 13 sep 2016 - 22:59 ]


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Ik vertel altijd aan m'n kat wat 'ie te eten krijgt die avond en voel me beledigd als hij door me heen miauwt. Lol.


    26 - 02 - '16

    "Children are sexual beings."

    Ik... snap het punt dat ze hier omheen probeert te maken en ben het er zelfs deels mee eens maar die woorden maken me extreem ongemakkelijk en klinken gewoon... niet goed? In welke context dan ook? Dus laten we ze niet op die manier achter elkaar zetten, alsjeblieft.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Toch wel leuk om van een complete buitenstaander te horen dat Pim er gezond uitziet. Dat doet me toch even goed ;3


    26 - 02 - '16

    Ik heb de wifi gejinxed. Waarom


    Deep inside, I've never felt alive

    Tracker schreef:
    (...)
    Knap hoor! Ik ga echt van mijn graatje als ik niet normaal ontbijt, lunch en avondeet, en dan heb ik tussendoor evengoed nog honger. Ö


    Haha, ik heb ook wel een beetje honger, hoor. Maar meer dat mijn maag gewoon rammelt terwijl ik uiteindelijk toch niet echt honger honger heb. En het is een kwestie van trainen, vooral. Ik begon met 12 uur niks eten, daarna 16 uur, daarna 20 uur en daarna 24. Alles erna was eigenlijk best makkelijk, ik heb nu 6,5 dag gedaan en dat was best awesome.


    Your make-up is terrible