• Revenge
    "My silence, is not weakness, but the beginning of my REVENGE!"



    Het Verhaal
    De mensen van Egypte zijn sinds 2010 weer begonnen met het geloven in de goden, daardoor zijn de goden weer teruggekomen naar aarde. Ra de god van de zon is boven gebleven om de zon op en onder te laten gaan. Osiris is tot de farao gekroond en regeert samen met de andere goden over heel Egypte. Zo heeft iedere god of godin zijn eigen taak in dit land gekregen. Door deze grote hoeveelheid goden die werk moeten verrichten zijn de offers ook vele malen zwaarder geworden en nemen ze allen nog maar genoegen met bloedoffers.
    Al jaren worden er iedere dag offers gebracht aan de vele goden die het Egyptische rijk telt. Al vele kinderen en volwassenen zijn gestorven aan de zogenaamde bloedoffers. De goden keken dan ook niet raar op dat naar velen jaren de burgers in opstand kwamen. Wat voor de burgers misschien een makkelijke oorlog had geleken omdat ze in de dikke meerderheid waren is omgeslagen in een ramp. De goden zijn sterker dan verwacht in hun menselijke gedaante. Op deze manier weten zij vele burgers om de tuin te leiden. Zou er eindelijk een einde komen aan deze vreselijke oorlog, en wie zal de winnaar worden.

    Wat spelen wij?
    We spelen dat de goden meer werk moeten doen en daarom om bloedoffers vragen, na een tijdje konden de mensen geen dieren meer offeren, dus begonnen ze met mensen. Er zijn veel mensen gestorven. Na een tijdje kwamen de mensen in opstand en samen met iedereen die tegen de goden zijn willen ze hun vermoorden. Alleen dat verloopt niet volgens plan er er is een oorlog uitgebroken die veel mensen en goden het leven kost.
    Het speelt zich af in Egypte in 2016.

    Topics


    "The best revenge is no revenge, just forget they exist"


    "I knew I would have my revenge someday"

    Welke rollen?
    De goden

    De goden zien er hetzelfde uit als de mensen, ze zijn alleen groter. Als ze willen kunnen hun zich transformeren, dan zijn ze iets groter dan normaal en zien ze eruit zoals de Egyptenaren hun afbeelden. Ook heeft iedere god iets speciaals zoals Horus, zijn ogen. Als je een fc voor je god/godin zoekt kun je ook kijken naar de film Gods of Egypt. De goden hebben ook goud bloed.
    Hier een lijst naar wat Egyptische goden en godinnen.


    De mensen

    De mensen zijn natuurlijk niet hopeloos, ze kunnen bijvoorbeeld hele goede vechters zijn of juist goed in verstoppen en de goden bespioneren. Er kunnen natuurlijk ook mensen we zijn die andere nodig hebben om te overleven. Ze kunnen ook werken voor de koning en bijvoorbeeld een dienstmeisje of aanvoerder van het leger zijn.

    De Begaafden
    Dit zijn de mensen die half mens half god zijn. De begaafde zijn als kind meteen verworpen door de goden en strijden dus aan de kant van de mensen. Ze werden nooit echt gewaardeerd door de mensen, maar zijn nu de oorlog ontbreekt een belangrijk wapen van de mens geworden. Al deze begaafden hebben namelijk allemaal hun eigen gave (er kunnen dus ook geen dubbele zijn). De begaafden kunnen ervoor kiezen om de mensheid in deze strijd te laten zitten, maar dan hebben zij twee partijen tegen zich...

    Roles
    Rol-Naam-Faceclaim-Gebruiker-Pagina
    Begaafden:
    Vrouwen:
    STOP OP DE BEGAAFDEN VROUWEN
    - - -Scarlett Leithold-Feniks-1.1
    - - - -Grimmlove-
    -Dieren praten- - -FantasyQueen
    -shapeshifter-Belle-Elle Fanning-Quinzell-1.4
    - - - -zhinka-
    Mannen:
    - - - -Dancingwolf-
    - - - -yer_a_wizard-
    - - - -DreamerN-
    -Amenhotep Cain- - - -zhinka-
    Mensen:
    Vrouwen:
    - - - -DarkOne-
    - - - -Quinzell-
    -
    Mannen:
    - - -Cameron Dallas-Feniks-1.2
    -
    -
    Goden/Godinnen
    STOP OP DE GODINNEN
    Godinnen
    -Imentet- -Angelina Jolie-Feniks-1.1
    -Bastet- -Katie Cassidy-Grimmlove-1.1
    -Amathaunta- -Adriana Lima-Polovina-
    - - - -zhinka-
    - - - -_Insane-
    -Anubis- - -DarkOne
    Goden
    -Horus- - -Dr_Bones-1.1
    - - - -_Insane-
    -

    Lijstje
    Rol
    Naam | Bijnaam | Betekenis
    Geboortedatum | Sterrenbeeld | Nationaliteit | Leeftijd
    Innerlijk | Karaktereigenschappen
    Uiterlijk | Specificaties | Foto's
    Verleden | Geschiedenis | Familie
    * Welke kracht? | Hoe goed ben je in je kracht?
    ** Welk wapen | Hoe goed ben je met het wapen?
    *** Welke kracht? | Hoe goed ben je met je kracht? | Aan welke kant strijd je?
    Relatie's | Vrienden en Vijanden
    Extra | Allergieën | Angsten | Likes | Dislikes

    * = Alleen voor de goden
    ** = Alleen voor de mensen
    *** = Alleen voor de begaafden

    Regels
    -Minimaal 150 woorden dit moet makkelijk haalbaar zijn
    -Alleen Grimmlove en Feniks maken topics aan en keuren personages goed
    -Geen personages buiten sluiten
    -Geen perfecte personages, niemand is perfect
    -Niet meer dan 2 personages per rol (God/godin, mens of begaafde)
    -Geen ruzies buiten de RPG maken
    -Veel plezier!


    If we don't end war, war will end us

    [ bericht aangepast op 23 sep 2016 - 17:12 ]


    "The stars replaced the emptiness of my heart."



    FC: Matthew Daddario

    Leonard Ferry | Leon | Leon is een begaafde. | 29 februari | Steenbok | Egyptenaar, opgevoed door Engelse toeristen. | / | Zelfbewust | Koppig, Slim, Machtslustig | Zie foto's | Zie geschiedenis. | Horus is de zoon van Osiris en Isis, en een broer van Bastet. Horus werd geboren na zelfbevruchting door zijn moeder Isis. Isis kon de penis van Osiris niet terugvinden toen zijn lichaam in 14 stukken was gesneden en in de Nijl geworpen door hun broer, Seth. Maar door magie kon ze zichzelf bevruchten. Uit vrees dat Seth haar zoon om het leven zou brengen, liet Isis het kind in een papyrusmandje in het noorden van de Nijldelta te water, in de hoop dat het kind door iemand zou worden gevonden en grootgebracht. Zo gebeurde ook. Uiteindelijk is het Horus die Seth vermoordt. Horus heeft vier zonen. | Zijn naam betekent: De verre of de hoge en heeft te maken met de valk die op grote hoogte vliegt of aanvalt. De god werd in Hierakonpolis vereerd als hemelse valk: zijn rechteroog was de zon, zijn linker de maan, zijn gespikkelde veren zijn de sterren, zijn vleugels de lucht die de wind produceert. Het is de hemelgod die zijn vleugels over de aarde uitspreidt. | Zie verleden. | Zie geschiedenis. | Meester. | Zie verleden. | Zie verleden. | / | / | Geen, buiten de natuurlijke vijanden van een valk. (geen ;)) | / | /

    [ bericht aangepast op 28 sep 2016 - 16:55 ]

    Ik neem een begaafde jongen.


    Credendo Vides

    DreamerN schreef:
    Ik neem een begaafde jongen.

    Toch wel (:.
    Leuk dat je meedoet, ik zet je erbij.


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    Belle is af :)

    Zou ik nog een vrouwelijke begaafde mogen, een meisje die met haar blik kan doden.

    Quinzell schreef:
    Zou ik nog een vrouwelijke begaafde mogen, een meisje die met haar blik kan doden.


    Sorry, maar er zijn al veel begaafde vrouwen, we gaan er een stop op zetten.

    Grimmlove schreef:
    (...)

    Sorry, maar er zijn al veel begaafde vrouwen, we gaan er een stop op zetten.

    Haha dit wou ik bij de vijf doen :') maar dan nou al xD


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    Ortuexsy schreef:
    (...)
    Haha dit wou ik bij de vijf doen :') maar dan nou al xD


    Op mijn mobiel lijken het er heel veel xD

    Alicia is klaar en staat open voor relaties!!!! (pagina 1 xD )

    Mag ik een vrouwelijk dan persoon?

    [ bericht aangepast op 18 sep 2016 - 17:14 ]

    Quinzell schreef:
    Mag ik een vrouwelijk dan persoon?


    Die begaafde mag wel , als laatste vrouwelijke voor nu (:

    Grimmlove schreef:
    (...)

    Die begaafde mag wel , als laatste vrouwelijke voor nu (:


    Nou, dat heb ik dan liever weer niet. Ik hou het op een gewoon mens die op de vlucht is voor de goden
    fc: Magdalene Zalejska xD

    [ bericht aangepast op 18 sep 2016 - 18:00 ]

    Quinzell schreef:
    (...)

    Nou, dat heb ik dan liever weer niet. Ik hou het op een gewoon mens die op de vlucht is voor de goden
    fc: Magdalene Zalejska xD


    Is ook goed ^^

    x

    [ bericht aangepast op 18 sep 2016 - 21:08 ]

    Dyllion Nathaniel Valkyon
    25 jaar, 22 december 1991, Capricorn × Begaafde × Zoon van Kauket, Godin van Chaos.







    Innerlijk


    Uiterlijk
    Dyllion is 1.77 en heeft een relatief slank postuur.
    Hij heeft fel groene ogen die soms bijna licht lijken te geven en zijn haar is zwart en halflang tot op zijn schouders, wat zijn blanke huid nog scherper naar voren laat komen. Op zijn zestiende had hij zijn eerste tatoeages laten zetten en uiteindelijk bleef hij daarmee doorgaan.
    Voornamelijk Runen, Hiërogliefen, Astronomische en Alchemistische tekens.
    Meestal heeft hij een klein baardje, dit komt meer omdat hij gewoon geen zin heeft om zich steeds te scheren.


    Verleden
    Toen hij geboren werd heeft zijn moeder in haar drukte in het creëren van Chaos hem bijna argeloos in een bos achtergelaten. Hij heeft zijn vader dus nooit gekend.
    Veel mensen zouden het een geluk bij een ongeluk vinden dat hij gevonden werd door een vrouw en bij het dichts bijzijnde weeshuis werd afgeleverd, maar Dyllion vond dat één van de grootste vergissingen van zijn leven. Het strenge regiem wat daar heerste zorgde voor veel straffen. Op zijn veertiende was hij het zat en besloot om weg te lopen. Uiteindelijk kwam hij in een kraakpand terecht samen met nog twee jongeren en samen besloten ze om een bank te bestelen.
    Ze kwamen ermee weg en hadden zo een paar miljoen op zak, die ze eerlijk over de drie verdeelden. Dyllion besloot om een eigen appartementje te kopen en zijn eerste tattoage te nemen. Het Alchemistische teken voor goud. Sindsdien leeft hij zijn leven zoals hij wilt en niemand anders.


    Kracht:
    Aan welke kant strijd hij?:



    Relaties : (Vrienden en Vijanden)

    × Moeder (Godin Kauket) : Hij heeft haar één keer gezien toen ze op dezelfde plek waren om de chaos te aanschouwen, ze hebben twee woorden tegen elkaar gesproken en toen weer uit elkaar gegaan. Neutrale relatie die dus niet van de grond is gekomen.
    × Vader : Buiten beeld en het boeit hem ook niet wie zijn vader is.
    × Tsuka : Vriend 1 van het kraakpand waar hij soms nog mee afspreekt, Pyromaan.
    × Samuel : Vriend 2 van het kraakpand, dit contact is echter wat verwaterd aangezien Sam nu een echte goodie two shoes is geworden, een typische balletjes countryclub hockeyvader.
    × Wie wilt?


    Extra's:



    My Movietoo from tt on Vimeo.





    Zo, alvast eventjes de beginselen. Nu de rest nog.

    [ bericht aangepast op 19 sep 2016 - 17:26 ]


    Credendo Vides