• Revenge
    "My silence, is not weakness, but the beginning of my REVENGE!"



    Het Verhaal
    De mensen van Egypte zijn sinds 2010 weer begonnen met het geloven in de goden, daardoor zijn de goden weer teruggekomen naar aarde. Ra de god van de zon is boven gebleven om de zon op en onder te laten gaan. Osiris is tot de farao gekroond en regeert samen met de andere goden over heel Egypte. Zo heeft iedere god of godin zijn eigen taak in dit land gekregen. Door deze grote hoeveelheid goden die werk moeten verrichten zijn de offers ook vele malen zwaarder geworden en nemen ze allen nog maar genoegen met bloedoffers.
    Al jaren worden er iedere dag offers gebracht aan de vele goden die het Egyptische rijk telt. Al vele kinderen en volwassenen zijn gestorven aan de zogenaamde bloedoffers. De goden keken dan ook niet raar op dat naar velen jaren de burgers in opstand kwamen. Wat voor de burgers misschien een makkelijke oorlog had geleken omdat ze in de dikke meerderheid waren is omgeslagen in een ramp. De goden zijn sterker dan verwacht in hun menselijke gedaante. Op deze manier weten zij vele burgers om de tuin te leiden. Zou er eindelijk een einde komen aan deze vreselijke oorlog, en wie zal de winnaar worden.

    Wat spelen wij?
    We spelen dat de goden meer werk moeten doen en daarom om bloedoffers vragen, na een tijdje konden de mensen geen dieren meer offeren, dus begonnen ze met mensen. Er zijn veel mensen gestorven. Na een tijdje kwamen de mensen in opstand en samen met iedereen die tegen de goden zijn willen ze hun vermoorden. Alleen dat verloopt niet volgens plan er er is een oorlog uitgebroken die veel mensen en goden het leven kost.
    Het speelt zich af in Egypte in 2016.

    Topics


    "The best revenge is no revenge, just forget they exist"


    "I knew I would have my revenge someday"

    Welke rollen?
    De goden

    De goden zien er hetzelfde uit als de mensen, ze zijn alleen groter. Als ze willen kunnen hun zich transformeren, dan zijn ze iets groter dan normaal en zien ze eruit zoals de Egyptenaren hun afbeelden. Ook heeft iedere god iets speciaals zoals Horus, zijn ogen. Als je een fc voor je god/godin zoekt kun je ook kijken naar de film Gods of Egypt. De goden hebben ook goud bloed.
    Hier een lijst naar wat Egyptische goden en godinnen.


    De mensen

    De mensen zijn natuurlijk niet hopeloos, ze kunnen bijvoorbeeld hele goede vechters zijn of juist goed in verstoppen en de goden bespioneren. Er kunnen natuurlijk ook mensen we zijn die andere nodig hebben om te overleven. Ze kunnen ook werken voor de koning en bijvoorbeeld een dienstmeisje of aanvoerder van het leger zijn.

    De Begaafden
    Dit zijn de mensen die half mens half god zijn. De begaafde zijn als kind meteen verworpen door de goden en strijden dus aan de kant van de mensen. Ze werden nooit echt gewaardeerd door de mensen, maar zijn nu de oorlog ontbreekt een belangrijk wapen van de mens geworden. Al deze begaafden hebben namelijk allemaal hun eigen gave (er kunnen dus ook geen dubbele zijn). De begaafden kunnen ervoor kiezen om de mensheid in deze strijd te laten zitten, maar dan hebben zij twee partijen tegen zich...

    Roles
    Rol-Naam-Faceclaim-Gebruiker-Pagina
    Begaafden:
    Vrouwen:
    STOP OP DE BEGAAFDEN VROUWEN
    - - -Scarlett Leithold-Feniks-1.1
    - - - -Grimmlove-
    -Dieren praten- - -FantasyQueen
    -shapeshifter-Belle-Elle Fanning-Quinzell-1.4
    - - - -zhinka-
    Mannen:
    - - - -Dancingwolf-
    - - - -yer_a_wizard-
    - - - -DreamerN-
    -Amenhotep Cain- - - -zhinka-
    Mensen:
    Vrouwen:
    - - - -DarkOne-
    - - - -Quinzell-
    -
    Mannen:
    - - -Cameron Dallas-Feniks-1.2
    -
    -
    Goden/Godinnen
    STOP OP DE GODINNEN
    Godinnen
    -Imentet- -Angelina Jolie-Feniks-1.1
    -Bastet- -Katie Cassidy-Grimmlove-1.1
    -Amathaunta- -Adriana Lima-Polovina-
    - - - -zhinka-
    - - - -_Insane-
    -Anubis- - -DarkOne
    Goden
    -Horus- - -Dr_Bones-1.1
    - - - -_Insane-
    -

    Lijstje
    Rol
    Naam | Bijnaam | Betekenis
    Geboortedatum | Sterrenbeeld | Nationaliteit | Leeftijd
    Innerlijk | Karaktereigenschappen
    Uiterlijk | Specificaties | Foto's
    Verleden | Geschiedenis | Familie
    * Welke kracht? | Hoe goed ben je in je kracht?
    ** Welk wapen | Hoe goed ben je met het wapen?
    *** Welke kracht? | Hoe goed ben je met je kracht? | Aan welke kant strijd je?
    Relatie's | Vrienden en Vijanden
    Extra | Allergieën | Angsten | Likes | Dislikes

    * = Alleen voor de goden
    ** = Alleen voor de mensen
    *** = Alleen voor de begaafden

    Regels
    -Minimaal 150 woorden dit moet makkelijk haalbaar zijn
    -Alleen Grimmlove en Feniks maken topics aan en keuren personages goed
    -Geen personages buiten sluiten
    -Geen perfecte personages, niemand is perfect
    -Niet meer dan 2 personages per rol (God/godin, mens of begaafde)
    -Geen ruzies buiten de RPG maken
    -Veel plezier!


    If we don't end war, war will end us

    [ bericht aangepast op 23 sep 2016 - 17:12 ]


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    Amenhotep ''Amen'' Cain.




    NAAM
    Amenhotep Cain.

    LEEFTIJD
    Amen is 19 jaar oud, hij lijkt echter ook op zijn leeftijd. Amen is geboren op 12 november in de herfst.

    INNERLIJK
    Positief
    Intelligent
    Eerlijk
    Kalm
    Hardwerkend
    Negatief
    Sluw
    Koppig
    Licht arrogant
    Nieuwsgierig

    UITERLIJK
    Amen heeft lichtbruin haar en een soort bleke vampieren huid. Zijn ogen zijn groen grijs, en zijn lippen slank met een licht roze kleurtje. Hij heeft donkerbruin/grijze wenkbrauwen. Zijn neus is een beetje lang en puntig. Hij heeft ook punt oren, een beetje elfachtig. Zijn favoriete kleren zijn vooral losse kleren in donkere kleuren, zoals zwart met grijze kleuren.

    Amen heeft een ketting van zijn vader gekregen, die hem altijd zou gaan steunen. Hij heeft ook een macaroni ketting van de boerderij bij zich. Ook heeft hij een tattoo van een meisje, want Alchemy is volgens een paar mensen verdronken.



    VERLEDEN
    Amen is geboren in Egypte. Zijn moeder, Ebonique, was een mooie jonge vrouw. Ze was slank en kon mannen betoveren met haar glimlach, ook Heka. Hij ontvoerde haar naar de hemel, ze werden langzamerhand verliefd. Op een dag was Ebonique zwanger van een zoon Amenhotep, hij dus. Ebonique en Heka hebben 12 jaar lang Amen samen kunnen groot brengen, maar op een dag was Ebonique ziek. Ze was geen godin, dus stierf ze een maand later. Amen was 12 jaar, en snapte het al te goed. Heka kon er niks aan doen, en hij kon een halfgod niet groot brengen, alleen moest hij oefenen met hem. Hij bracht hem naar een gezin in Egypte, besprak dingen en vertrok. Amen werd groot gebracht in een gezin, toen nog met drie, kinderen. Op een dag speelde Amen met zijn zusje van 6, Alchemy. Ze waren zo druk aan het spelen, dat Amen in trans raakte. Hij was haar vergeten en zag een vreemde man. Alchemy had het niet door en dacht dat Amen achter haar aan kwam. Ze rende het bos in, en kwam niet meer terug. Toen Amen ging zoeken vond hij haar niet, samen met zijn allen ook niet... Toen begonnen er dagen en maanden te verstreken, maar nog altijd was ze spoorloos. En elke dag had Amen spijt dat hij niet op haar lette.

    KRACHT
    Amen is een soort magische tovenaar, hij kan dingen wegtoveren, terug toveren en veranderen. Ook kan Amen vliegen.

    RELATIE'S
    OVERIG
    Likes x Familie, Alchemy, aardbeien, zomer, taarten en zijn vader.
    Dislikes x Harde regen, nat worden, gemene opmerkingen of mensen die hem een schuld gevoel aanpraten.
    Angsten x Mensen verliezen.
    Allergieën x Geen.
    Wapens x Amen heeft een zelf geslepen zwaard.

    [ bericht aangepast op 22 sep 2016 - 20:15 ]

    zhinka schreef:
    Mag ik een begaafde man erbij?

    x Zoon van Chontamenti
    x Kracht: Kan met blikken mensen van binnen verwoesten wat uit kan lopen tot moord.

    Goed alleen liever niet te krachtig want dan is de oorlog te gemakkelijk te winnen (:. Dus niemand kan met blikken doden of bijna doden.


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    Ortuexsy schreef:
    (...)
    Goed alleen liever niet te krachtig want dan is de oorlog te gemakkelijk te winnen (:. Dus niemand kan met blikken doden of bijna doden.


    Laat me dit eens goed begrijpen:

    Imentet heeft de kracht van de doden en het rijk dat daarbij behoort. Ze is een behoorlijk krachtige godin en heeft maar een paar zwakte punten die vaak door haat worden overwoeker. Deze zwakte punten zijn Adam, Isabelle en de angst om te verliezen. Met haar krachten kan ze met doden praten en je kan ze je wil opdringen. Je kan mensen uit hun as laten herijzen en ze een tweede leven geven. Ook kan ze de gedachten van mensen lezen omdat ze veel met mensen te maken heeft. Ze is een soort van heerser in het rijk van de doden en iederen die heeft te luisteren.

    En ik mag niet eens mensen vermoorden door ze maar 1 blik te geven?

    zhinka schreef:
    (...)

    Laat me dit eens goed begrijpen:

    Imentet heeft de kracht van de doden en het rijk dat daarbij behoort. Ze is een behoorlijk krachtige godin en heeft maar een paar zwakte punten die vaak door haat worden overwoeker. Deze zwakte punten zijn Adam, Isabelle en de angst om te verliezen. Met haar krachten kan ze met doden praten en je kan ze je wil opdringen. Je kan mensen uit hun as laten herijzen en ze een tweede leven geven. Ook kan ze de gedachten van mensen lezen omdat ze veel met mensen te maken heeft. Ze is een soort van heerser in het rijk van de doden en iederen die heeft te luisteren.

    En ik mag niet eens mensen vermoorden door ze maar 1 blik te geven?


    Eigenlijk nogal logisch, want Imentet is een godin...


    Credendo Vides

    zhinka schreef:
    (...)

    Laat me dit eens goed begrijpen:

    Imentet heeft de kracht van de doden en het rijk dat daarbij behoort. Ze is een behoorlijk krachtige godin en heeft maar een paar zwakte punten die vaak door haat worden overwoeker. Deze zwakte punten zijn Adam, Isabelle en de angst om te verliezen. Met haar krachten kan ze met doden praten en je kan ze je wil opdringen. Je kan mensen uit hun as laten herijzen en ze een tweede leven geven. Ook kan ze de gedachten van mensen lezen omdat ze veel met mensen te maken heeft. Ze is een soort van heerser in het rijk van de doden en iederen die heeft te luisteren.

    En ik mag niet eens mensen vermoorden door ze maar 1 blik te geven?

    Nou ja ze is een godin zoals DreamerN al zegt maar daarnaast kan ze die krachten alleen in haar eigen rijk gebruiken en (haast) niet op aarde waardoor het wel meevalt hoe krachtig ze is. Anders leek het me te gemakkelijk worden in de oorlog en dat geldt natuurlijk ook voor de andere personages, inclusief die van jou ;).

    [ bericht aangepast op 21 sep 2016 - 22:09 ]


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    Ortuexsy schreef:
    (...)
    Nou ja ze is een godin zoals DreamerN al zegt maar daarnaast kan ze die krachten alleen in haar eigen rijk gebruiken en (haast) niet op aarde waardoor het wel meevalt hoe krachtig ze is. Anders leek het me te gemakkelijk worden in de oorlog en dat geldt natuurlijk ook voor de andere personages, inclusief die van jou ;).


    Dan maak ik het logisch, zoon van Heka. Chris is dan een soort tovenaar.

    zhinka schreef:
    (...)

    Dan maak ik het logisch, zoon van Heka. Chris is dan een soort tovenaar.

    Ik vind alles goed zolang die manier niet een beetje rond loopt en iedereen met zijn blik vermoordt want dan is de oorlog iets te makkelijk te winnen :P


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    En misschien nog een vrouwelijk, menselijk mens xD

    (toch wel)

    [ bericht aangepast op 22 sep 2016 - 17:30 ]

    Mehet–Uret ''The Lady or Mehet''




    NAAM
    Mehet–Uret

    LEEFTIJD
    Mehet is onsterfelijk, maar ze ziet er tweeëntwintig jarig uit. Ze is geboren op 19 mei, in de lente.

    INNERLIJK
    Positief
    Elegant
    Betrouwbaar&Oprecht
    Intelligent
    Hardwerkend
    Behulpzaam
    Negatief
    Nieuwsgierig
    Koppig
    Sarcastisch
    Vertrouwt mensen te snel
    Kwetsbaar

    UITERLIJK
    tekst


    VERLEDEN
    tekst

    WAPEN
    tekst

    RELATIE'S
    OVERIG
    Likes x Eerlijkheid, cadeautjes, liefde, vrienden, familie en vertrouwen.
    Dislikes x Wantrouwen, opschepperigheid, arrogantie, beledigingen en oorlog.
    Angsten x
    Allergieën x
    Wapens x

    [ bericht aangepast op 22 sep 2016 - 20:01 ]

    Ik neem denk ik nog een mannelijke god. (Thoth)


    Credendo Vides

    Ik denk dat ik mijn rol in een godin ga veranderen, als die vrij komen.

    zhinka schreef:
    Ik denk dat ik mijn rol in een godin ga veranderen, als die vrij komen.


    IK DRAAG MIJN ROL OVER AAN ZHINKA, EN STOP ZELF MET DEZE RPG.

    Aglaophotis schreef:
    (...)

    IK DRAAG MIJN ROL OVER AAN ZHINKA, EN STOP ZELF MET DEZE RPG.


    Wayyy bae :|

    [ bericht aangepast op 22 sep 2016 - 18:22 ]

    zhinka schreef:
    (...)

    Wayyy bae :|


    Geen tijd meer bae :(
    I'm sorry


    En ort of wat dan ook, ben slecht in typen

    Imentet Godin van de dood

    Hier staat niks over het dodenrijk, dus eigenlijk heerst Imentet niet over het dodenrijk alleen over de dood. Dus dan klopt het niet.

    Dus ben ik nu een godin, dan claim ik Anit.