• Revenge
    "My silence, is not weakness, but the beginning of my REVENGE!"



    Het Verhaal
    De mensen van Egypte zijn sinds 2010 weer begonnen met het geloven in de goden, daardoor zijn de goden weer teruggekomen naar aarde. Ra de god van de zon is boven gebleven om de zon op en onder te laten gaan. Osiris is tot de farao gekroond en regeert samen met de andere goden over heel Egypte. Zo heeft iedere god of godin zijn eigen taak in dit land gekregen. Door deze grote hoeveelheid goden die werk moeten verrichten zijn de offers ook vele malen zwaarder geworden en nemen ze allen nog maar genoegen met bloedoffers.
    Al jaren worden er iedere dag offers gebracht aan de vele goden die het Egyptische rijk telt. Al vele kinderen en volwassenen zijn gestorven aan de zogenaamde bloedoffers. De goden keken dan ook niet raar op dat naar velen jaren de burgers in opstand kwamen. Wat voor de burgers misschien een makkelijke oorlog had geleken omdat ze in de dikke meerderheid waren is omgeslagen in een ramp. De goden zijn sterker dan verwacht in hun menselijke gedaante. Op deze manier weten zij vele burgers om de tuin te leiden. Zou er eindelijk een einde komen aan deze vreselijke oorlog, en wie zal de winnaar worden.

    Wat spelen wij?
    We spelen dat de goden meer werk moeten doen en daarom om bloedoffers vragen, na een tijdje konden de mensen geen dieren meer offeren, dus begonnen ze met mensen. Er zijn veel mensen gestorven. Na een tijdje kwamen de mensen in opstand en samen met iedereen die tegen de goden zijn willen ze hun vermoorden. Alleen dat verloopt niet volgens plan er er is een oorlog uitgebroken die veel mensen en goden het leven kost.
    Het speelt zich af in Egypte in 2016.

    Topics


    "The best revenge is no revenge, just forget they exist"


    "I knew I would have my revenge someday"

    Welke rollen?
    De goden

    De goden zien er hetzelfde uit als de mensen, ze zijn alleen groter. Als ze willen kunnen hun zich transformeren, dan zijn ze iets groter dan normaal en zien ze eruit zoals de Egyptenaren hun afbeelden. Ook heeft iedere god iets speciaals zoals Horus, zijn ogen. Als je een fc voor je god/godin zoekt kun je ook kijken naar de film Gods of Egypt. De goden hebben ook goud bloed.
    Hier een lijst naar wat Egyptische goden en godinnen.


    De mensen

    De mensen zijn natuurlijk niet hopeloos, ze kunnen bijvoorbeeld hele goede vechters zijn of juist goed in verstoppen en de goden bespioneren. Er kunnen natuurlijk ook mensen we zijn die andere nodig hebben om te overleven. Ze kunnen ook werken voor de koning en bijvoorbeeld een dienstmeisje of aanvoerder van het leger zijn.

    De Begaafden
    Dit zijn de mensen die half mens half god zijn. De begaafde zijn als kind meteen verworpen door de goden en strijden dus aan de kant van de mensen. Ze werden nooit echt gewaardeerd door de mensen, maar zijn nu de oorlog ontbreekt een belangrijk wapen van de mens geworden. Al deze begaafden hebben namelijk allemaal hun eigen gave (er kunnen dus ook geen dubbele zijn). De begaafden kunnen ervoor kiezen om de mensheid in deze strijd te laten zitten, maar dan hebben zij twee partijen tegen zich...

    Roles
    Rol-Naam-Faceclaim-Gebruiker-Pagina
    Begaafden:
    Vrouwen:
    STOP OP DE BEGAAFDEN VROUWEN
    - - -Scarlett Leithold-Feniks-1.1
    - - - -Grimmlove-
    -Dieren praten- - -FantasyQueen
    -shapeshifter-Belle-Elle Fanning-Quinzell-1.4
    - - - -zhinka-
    Mannen:
    - - - -Dancingwolf-
    - - - -yer_a_wizard-
    - - - -DreamerN-
    -Amenhotep Cain- - - -zhinka-
    Mensen:
    Vrouwen:
    - - - -DarkOne-
    - - - -Quinzell-
    -
    Mannen:
    - - -Cameron Dallas-Feniks-1.2
    -
    -
    Goden/Godinnen
    STOP OP DE GODINNEN
    Godinnen
    -Imentet- -Angelina Jolie-Feniks-1.1
    -Bastet- -Katie Cassidy-Grimmlove-1.1
    -Amathaunta- -Adriana Lima-Polovina-
    - - - -zhinka-
    - - - -_Insane-
    -Anubis- - -DarkOne
    Goden
    -Horus- - -Dr_Bones-1.1
    - - - -_Insane-
    -

    Lijstje
    Rol
    Naam | Bijnaam | Betekenis
    Geboortedatum | Sterrenbeeld | Nationaliteit | Leeftijd
    Innerlijk | Karaktereigenschappen
    Uiterlijk | Specificaties | Foto's
    Verleden | Geschiedenis | Familie
    * Welke kracht? | Hoe goed ben je in je kracht?
    ** Welk wapen | Hoe goed ben je met het wapen?
    *** Welke kracht? | Hoe goed ben je met je kracht? | Aan welke kant strijd je?
    Relatie's | Vrienden en Vijanden
    Extra | Allergieën | Angsten | Likes | Dislikes

    * = Alleen voor de goden
    ** = Alleen voor de mensen
    *** = Alleen voor de begaafden

    Regels
    -Minimaal 150 woorden dit moet makkelijk haalbaar zijn
    -Alleen Grimmlove en Feniks maken topics aan en keuren personages goed
    -Geen personages buiten sluiten
    -Geen perfecte personages, niemand is perfect
    -Niet meer dan 2 personages per rol (God/godin, mens of begaafde)
    -Geen ruzies buiten de RPG maken
    -Veel plezier!


    If we don't end war, war will end us

    [ bericht aangepast op 23 sep 2016 - 17:12 ]


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    zhinka schreef:
    Dus ben ik nu een godin, dan claim ik Anit.

    Zou ik ook doen, nou byeeee

    Aglaophotis schreef:
    (...)
    Zou ik ook doen, nou byeeee


    O, verlaat je me nu gewoon.
    Jij btch!

    zhinka schreef:
    (...)

    O, verlaat je me nu gewoon.
    Jij btch!


    Ga dit gesprek verder in privé xD

    Aglaophotis schreef:
    (...)

    Ga dit gesprek verder in privé xD

    Jammer dat je niet meer meedoet, als je later toch nog mee wil doen, just let me know (:.


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    @zhinka zou je alsjeblieft even al je rollen op willen sommen want ik weet het allemaal niet meer :')


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    Ortuexsy schreef:
    @zhinka zou je alsjeblieft even al je rollen op willen sommen want ik weet het allemaal niet meer :')


    Amenhotep ''Amen'' Cain. > begaafde man
    Teddy ''Ted'' Cordelia Valentine > begaafde vrouw
    Mehet–Uret > godin

    [ bericht aangepast op 22 sep 2016 - 19:31 ]

    zhinka schreef:
    (...)

    Amenhotep ''Amen'' Cain. > begaafde man
    Teddy ''Ted'' Cordelia Valentine > begaafde vrouw
    Mehet–Uret > godin

    Dankje ^^


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    T H O T H
    Human name : Asten Artemis Hermopolis
    Immortal, masculine, God of knowledge



    INNERLIJK
    Thoth is een gewichtige man. Hij zal altijd kalm zijn tenzij iemand hem direct op de man toe bedreigt. Hij is iemand die zijn kracht niet gauw deelt. Zeker ook omdat deze niet echt makkelijk te delen is. Echter loopt hij graag te pronken met zijn kunnen en weet soms niet van ophouden met praten. Een licht narcisme is duidelijk aanwezig bij hem. Het maakt hem dan ook niets uit wat anderen van hem denken, hij weet zelf hoe hij in elkaar steekt en houdt van de persoon wie hij is.
    Thoth is redelijk en weet situaties van meerdere kanten te bekijken, tenzij deze zaken hemzelf betrekken, dan is hij enkelzijdig voor zichzelf.
    Zijn morele weegschaal is in balans en hij heeft geen totale afkeer voor de mensheid. Hij vind ze schattige wezentjes en zal ze graag willen bestuderen in hun pogingen tot onafhankelijkheid en de vooruitgang die ze ondergaan, al is hij meedogenloos tegen hen die de kennis misbruiken en verafschuwen. Zo houdt hij absoluut niet van de jongere generaties die constant kroegen induiken om hun hersencellen te verdoen met trivia over welke celebrity met wie het bed in is gedoken.

    Meer komt.
    UITERLIJK
    blablabla
    VERLEDEN
    blablabla
    KRACHT

    RELATIES
    Blablabla
    EXTRA
    Blablabla

    [ bericht aangepast op 13 okt 2016 - 0:50 ]


    Credendo Vides

    Mag ik er weinig verschil in brengen door een mannelijke god > Amon (oppergod) > en een vrouwelijke godin > Anat > haar te claimen? xD

    [ bericht aangepast op 23 sep 2016 - 16:51 ]

    _Insane schreef:
    Mag ik er weinig verschil in brengen door een mannelijke god > Amon (oppergod) > en een vrouwelijke godin > Anat > haar te claimen? xD

    Ja hoor is goed!


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    NAAM
    Anat is geboren als de dochter van de zonnegod Ra. Anat is een Egyptische naam, mensen verkorten haar naam vaak met ''Anna'' of noemen haar gewoon Anat. Anat is niet vaak om de aarde, maar als ze dat wel is neemt ze de naam meisjesnaam Aphrodite aan, een naam uit Griekenland.

    LEEFTIJD
    Anat is geboren op 4 september. Ze is onsterfelijk, maar heeft de gedaante van een 23 jarige god.

    INNERLIJK
    Positief
    Hardwerkend
    Intelligent
    Behulpzaam
    Betrouwbaar
    Negatief
    Koppig
    Sluw
    Licht arrogant
    Sarcastisch

    ''Quote.''

    UITERLIJK

    ''Quote.''

    GESCHIEDENIS
    RELATIES
    OVERIG
    likes x
    dislikes x
    angsten x
    allergieën x
    kracht x
    huisdieren x

    [ bericht aangepast op 25 sep 2016 - 19:03 ]

    Serapis
    ''I can help you grow,
    i can protect you to diseases,
    but i can help you to the
    underworld...''

    N A A M

    L E E F T I J D

    I N N E R L I J K

    U I T E R L I J K

    R E L A T I E S

    O V E R I G

    [ bericht aangepast op 23 sep 2016 - 20:11 ]

    Mijn mannelijke god wordt Serapis

    Kunnen de mensen die hun rol nog moeten maken/afmaken hem alsjeblieft zo snel mogelijk afmaken? (:

    Speeltopic 1!


    "The stars replaced the emptiness of my heart."