• Vanmiddag toen ik naar huis fietste, fietste er voor mij een jongen. Deze jongen had, om een of andere reden, een piepschuim grafsteen in zijn hand, ingepakt in plastic en bij iedere beweging piepend tegen het rubber van het handvat van zijn stuur. Er zat nog een stickertje met een barcode achterop, dus ik neem aan dat dit een ding is dat je gewoon bij winkel X kunt kopen, maar hij had echt alleen die piepschuim grafsteen bij zich en verder niets, dus ik vraag me toch vaagjes af waaróm, en sindsdien heeft die vraag mij niet meer losgelaten.

    Mogelijke toepassingen voor één enkele piepschuim grafsteen:
    1) Een privé Halloweenfeest met letterlijk als enige decoratie één grafsteen
    2) De begrafenis van een mug (want ik kan me niet voorstellen dat je voor andere begrafenissen een steen van piepschuim zou gebruiken)
    3) Een moord, want je zou ermee wegkomen aangezien zelfs Sherlock Holmes niet op het idee zou komen van een piepschuim grafsteen als moordwapen
    4) Muurdecoratie, aangeraden door een beginnende interior decorator die nog een beetje in de experimentele fase van het geheel zit
    5) Een "in case of emergency" plan voor tijdens Tinderdates: als er spinazie tussen zijn/haar tanden zit en hij/zij steeds keihard lacht om eigen grappen terwijl er op de achtergrond krekels tsjirpen, wacht je tot eerdergenoemde date naar de wc gaat om de spinazie te verwijderen, trek je de piepschuim grafsteen onder je trui vandaan, plant je die op je stoel om je date te overtuigen dat je helaas recent bent overleden en dus niet meer beschikbaar bent voor een vervolgdate, en ren je zo snel mogelijk richting de dichtstbijzijnde uitgang (enige nadeel: als je het hele afspraakje lang een piepschuim grafsteen onder je trui had waar je heel geheimzinnig over deed, is er een redelijke kans dat die date sowieso niet van plan was om nog terug te komen van de wc, waarschijnlijk)
    6) Een gothic zwembandje
    7) ... ?


    Help mij dit belangrijke lijstje aan te vullen, lieve mensen van Q. (krul)

    [ bericht aangepast op 15 sep 2016 - 21:40 ]


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik hou elk jaar een Halloweenfeestje en tbh koop ik elke keer wat losse versieringen, een dingetje hier en een dingetje daar, dus ik zou best die jongen geweest kunnen zijn met een piepschuim grafsteen op de fiets als ik een fiets zou hebben. Vorige week heb ik nog een plastic hoofd gekocht voor mijn feestje, haha.


    Your make-up is terrible

    Halloweendecoratie. Hij wil het zo verven dat het echt lijkt, en dus niet op piepschuim.

    Of... zijn piepschuimvriend is gestorven en dit was de enige grafsteen die geschikt was voor zoiets.

    Ik had moeten weten dat dit topic van jou was, alleen jij zou zo'n titel verzinnen.


    Rest in Peace, Son of Gondor

    7) Een favoriet personage in een serie is overleden en het werd te duur en te zwaar om telkens stenen grafstenen te kopen en in zijn kamer neer te zetten, dus dan maar dit.
    8) Piratenbegrafenis op zee
    9) Zeemeeuwbegrafenis op zee
    10) Wespenbegrafenis op zee
    11) "Nee man, jij kan echt geen plankje doormidden slaan." "Wedden?" "Lukt je echt niet." "Oké, beter nog. Honderd euro als ik een grafsteen kapot kan slaan met mijn blote handen."
    12) Zijn kat heette Harrold Izzy Taylor Leprichaun Elenoir Reynolds en de begrafenisondernemer weigerde "RIP HITLER" op een echte grafsteen te zetten
    13) Een veelbelovende aflevering van 'my strange addiction' - piepschuim grafstenen eten
    14) Een heel morbide fetish
    15) Hij was dronken/stoned en dacht dat het een misvormde, watervaste frisbee was
    16) Hij regisseert een tragisch toneelstuk
    17) Hij is van plan een nepgraf te maken ongeveer een kilometer van waar hij het echte lijk heeft verstopt, ter afleiding
    18) "WIL JE MET ME NAAR KERSTGALA" voor een goth waar hij een crush op heeft
    19) Hij is een tienerjongen die iets absurds wilde kopen maar geen seksshop in durfde om de dildo te kopen waarover hij grappen had gemaakt tegenover zijn vrienden
    20) Hij had eigenlijk condooms nodig, voelde zich ongemakkelijk bij het hebben van condooms als enige aankoop en gebruikte toen een grafsteen van piepschuim als subtiele aankoop filler, want dat was in zijn hoofd op een of andere manier minder raar


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wiarda schreef:
    7) Een favoriet personage in een serie is overleden en het werd te duur en te zwaar om telkens stenen grafstenen te kopen en in zijn kamer neer te zetten, dus dan maar dit.
    8) Piratenbegrafenis op zee
    9) Zeemeeuwbegrafenis op zee
    10) Wespenbegrafenis op zee
    11) "Nee man, jij kan echt geen plankje doormidden slaan." "Wedden?" "Lukt je echt niet." "Oké, beter nog. Honderd euro als ik een grafsteen kapot kan slaan met mijn blote handen."
    12) Zijn kat heette Harrold Izzy Taylor Leprichaun Elenoir Reynolds en de begrafenisondernemer weigerde "RIP HITLER" op een echte grafsteen te zetten
    13) Een veelbelovende aflevering van 'my strange addiction' - piepschuim grafstenen eten
    14) Een heel morbide fetish
    15) Hij was dronken/stoned en dacht dat het een misvormde, watervaste frisbee was
    16) Hij regisseert een tragisch toneelstuk
    17) Hij is van plan een nepgraf te maken ongeveer een kilometer van waar hij het echte lijk heeft verstopt, ter afleiding
    18) "WIL JE MET ME NAAR KERSTGALA" voor een goth waar hij een crush op heeft
    19) Hij is een tienerjongen die iets absurds wilde kopen maar geen seksshop in durfde om de dildo te kopen waarover hij grappen had gemaakt tegenover zijn vrienden
    20) Hij had eigenlijk condooms nodig, voelde zich ongemakkelijk bij het hebben van condooms als enige aankoop en gebruikte toen een grafsteen van piepschuim als subtiele aankoop filler, want dat was in zijn hoofd op een of andere manier minder raar

    -plat-
    You just made my evening/night! Hahahaha


    Deep inside, I've never felt alive

    Tatooine schreef:
    Halloweendecoratie. Hij wil het zo verven dat het echt lijkt, en dus niet op piepschuim.

    Of... zijn piepschuimvriend is gestorven en dit was de enige grafsteen die geschikt was voor zoiets.

    Ik had moeten weten dat dit topic van jou was, alleen jij zou zo'n titel verzinnen.


    Eigenlijk, eigenlijk is het overlijden van een piepschuimpersoon nog wel verreweg de meest logische verklaring die ik tot nu toe heb gehoord. Damn, dat ik daar niet op kwam. (krul)


    En Jip, ik wist dat ik op jou zou kunnen rekenen hier. Bedankt, uit het diepst van mijn hart.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Hij gaat zich verkleden als zombie en loopt met de piepschuim grafsteen rond!

    Wiarda schreef:
    7) Een favoriet personage in een serie is overleden en het werd te duur en te zwaar om telkens stenen grafstenen te kopen en in zijn kamer neer te zetten, dus dan maar dit.
    8) Piratenbegrafenis op zee
    9) Zeemeeuwbegrafenis op zee
    10) Wespenbegrafenis op zee
    11) "Nee man, jij kan echt geen plankje doormidden slaan." "Wedden?" "Lukt je echt niet." "Oké, beter nog. Honderd euro als ik een grafsteen kapot kan slaan met mijn blote handen."
    12) Zijn kat heette Harrold Izzy Taylor Leprichaun Elenoir Reynolds en de begrafenisondernemer weigerde "RIP HITLER" op een echte grafsteen te zetten
    13) Een veelbelovende aflevering van 'my strange addiction' - piepschuim grafstenen eten
    14) Een heel morbide fetish
    15) Hij was dronken/stoned en dacht dat het een misvormde, watervaste frisbee was
    16) Hij regisseert een tragisch toneelstuk
    17) Hij is van plan een nepgraf te maken ongeveer een kilometer van waar hij het echte lijk heeft verstopt, ter afleiding
    18) "WIL JE MET ME NAAR KERSTGALA" voor een goth waar hij een crush op heeft
    19) Hij is een tienerjongen die iets absurds wilde kopen maar geen seksshop in durfde om de dildo te kopen waarover hij grappen had gemaakt tegenover zijn vrienden
    20) Hij had eigenlijk condooms nodig, voelde zich ongemakkelijk bij het hebben van condooms als enige aankoop en gebruikte toen een grafsteen van piepschuim als subtiele aankoop filler, want dat was in zijn hoofd op een of andere manier minder raar


    Ik ging helemaal stuk, Jip, you just made my day. Geweldig :'D


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Zijn teddybeer was eenzaam en wilde een vriendje, en natuurlijk is dan een piepschuimen grafsteen de meest logische optie.
    On the bright side: mocht zijn teddybeer dan alsnog overlijden van eenzaamheid heeft hij alvast een grafsteen.



    Ik wist niet dat ik dit topic nodig had tot ik hem tegenkwam. Bedankt mensen, jullie hebben mijn dag gemaakt!

    [ bericht aangepast op 17 sep 2016 - 22:12 ]


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Square schreef:
    (...)

    Eigenlijk, eigenlijk is het overlijden van een piepschuimpersoon nog wel verreweg de meest logische verklaring die ik tot nu toe heb gehoord. Damn, dat ik daar niet op kwam. (krul)


    En Jip, ik wist dat ik op jou zou kunnen rekenen hier. Bedankt, uit het diepst van mijn hart.

    I got ya back, bro


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wiarda schreef:
    7) Een favoriet personage in een serie is overleden en het werd te duur en te zwaar om telkens stenen grafstenen te kopen en in zijn kamer neer te zetten, dus dan maar dit.
    8) Piratenbegrafenis op zee
    9) Zeemeeuwbegrafenis op zee
    10) Wespenbegrafenis op zee
    11) "Nee man, jij kan echt geen plankje doormidden slaan." "Wedden?" "Lukt je echt niet." "Oké, beter nog. Honderd euro als ik een grafsteen kapot kan slaan met mijn blote handen."
    12) Zijn kat heette Harrold Izzy Taylor Leprichaun Elenoir Reynolds en de begrafenisondernemer weigerde "RIP HITLER" op een echte grafsteen te zetten
    13) Een veelbelovende aflevering van 'my strange addiction' - piepschuim grafstenen eten
    14) Een heel morbide fetish
    15) Hij was dronken/stoned en dacht dat het een misvormde, watervaste frisbee was
    16) Hij regisseert een tragisch toneelstuk
    17) Hij is van plan een nepgraf te maken ongeveer een kilometer van waar hij het echte lijk heeft verstopt, ter afleiding
    18) "WIL JE MET ME NAAR KERSTGALA" voor een goth waar hij een crush op heeft
    19) Hij is een tienerjongen die iets absurds wilde kopen maar geen seksshop in durfde om de dildo te kopen waarover hij grappen had gemaakt tegenover zijn vrienden
    20) Hij had eigenlijk condooms nodig, voelde zich ongemakkelijk bij het hebben van condooms als enige aankoop en gebruikte toen een grafsteen van piepschuim als subtiele aankoop filler, want dat was in zijn hoofd op een of andere manier minder raar


    En ik had me al doodgelachen door de beginpost! Dubbeldood! Dan voeg ik eraan toe:

    21) Een tweede steen voor mij omdat ik me nog een keer dood heb gelachen om alle leuke opties die hier gegeven zijn.


    Maar allemaal dragen we in ons hart een inwendig Ithaka.