• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    Your make-up is terrible

    Haal mij er alsjeblieft niet bij..


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    RuPaul schreef:
    (...)
    Hoe wordt dat een hype dan? Dat zie ik niet zo snel gebeuren/lukken.


    Tegenwoordig heeft iedereen anxiety en haat mensen, dus het is weldegelijk een hype aan het worden. Iedereen is dezer dagen een SADxINTROVERTxGURL2016 en dat is voor de mensen die echt sad of introvert zijn wel vervelend.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Ja, jammer genoeg zijn wij jouw dochters. It makes me sick (and sad) just thinking about it.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Kupo schreef:
    "Ik ben depressief dus ik wil een nieuw vriendje."
    Lol.

    /nu we het toch over relaties hebben


    Dit is echt bullshit. Waarom zou je een relatie zoals Harley / Joker wensen? Als mensen echt wisten wat voor relatie die twee hadden, zou je dat niet zo snel zeggen. Het is abusive af, en het maakt me pissig. People, pls do your research before spouting nonsense.
    Ik heb het al meerdere malen voorbij zien komen en ik kan het niet meer inhouden, I'm sorry. Is niet naar jou toe gericht!

    [ bericht aangepast op 18 sep 2016 - 18:24 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Vitriol schreef:
    (...)

    Tegenwoordig heeft iedereen anxiety en haat mensen, dus het is weldegelijk een hype aan het worden. Iedereen is dezer dagen een SADxINTROVERTxGURL2016 en dat is voor de mensen die echt sad of introvert zijn wel vervelend.


    Exactly


    26 - 02 - '16

    Ergens zou het een goed idee zijn om elektronica-vrije dagen in te voeren (voor mij dan). Want ik merk dat ik echt niet meer zonder kan, hoe hard ik dat ook probeer te ontkennen.

    Eerst maakt m'n moeder een ruzie over m'n zusje huiswerk. Vervolgens overhoor ik haar, en terwijl ik aan het nakijken ben, stuur ik haar naar m'n pa om even in de keuken te helpen. Ben ik klaar, kom ik de keuken in, krijg ik te horen dat het 'nu allemaal niet meer hoeft' terwijl m'n zusje kennelijk niets heeft hoeven doen. Moet ik toch nog helpen, prima.
    Vervolgens ben ik klaar, wil ik alleen m'n mobiel pakken en krijg ik te horen dat ik 'een lui wezen ben omdat ik niet wil helpen' en dat ik niet meer hoef mee te eten.

    Iedereen in dit huis is zo fucked up en ziek in z'n hoofd en ik kan er niet meer tegen.


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Oh god, whyyyyyyyyyyyy.


    26 - 02 - '16

    Ik weet niet water met mijn internettabding is gebeurd, maar ik moet echt bijna tegen mijn scherm aanzitten nu om de linkbalk te kunnen lezen. In en uitzoomen heeft ook geen nut. Wtf.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik zit nu echt op een punt dat ik gewoon geen tips meer wil geven of wil helpen.


    26 - 02 - '16

    Ik mis jou niet, maar die klik die ik met je had. Die lange gesprekken die tot midden in de nacht duurde.


    Your make-up is terrible

    Allanon schreef:
    (...)
    Dit is echt bullshit. Waarom zou je een relatie zoals Harley / Joker wensen? Als mensen echt wisten wat voor relatie die twee hadden, zou je dat niet zo snel zeggen. Het is abusive af, en het maakt me pissig. People, pls do your research before spouting nonsense.
    Ik heb het al meerdere malen voorbij zien komen en ik kan het niet meer inhouden, I'm sorry. Is niet naar jou toe gericht!

    Ik denk dat het door de film komt, gezien het daarin zo 'geweldig' liefdevol en zoetsappig leek. Verder kennen mensen het echte verhaal niet omdat ze de strips e.d. niet gelezen hebben.
    Het is hetzelfde als mensen die een Christian Grey willen als partner. Lol.

    // Ik kan nooit één versie van een cover maken, maar moet gelijk 7 hebben zodat ik kan kiezen..

    Vitriol schreef:
    (...)

    Tegenwoordig heeft iedereen anxiety en haat mensen, dus het is weldegelijk een hype aan het worden. Iedereen is dezer dagen een SADxINTROVERTxGURL2016 en dat is voor de mensen die echt sad of introvert zijn wel vervelend.

    Oooh zo. Myeah, hoe weet je of iemand niet zo is? In mijn ogen is dat er altijd wel iemand is geweest dat erover 'liegt'. Dat betekend niet dat als er zo'n username is of diegene zegt dat die 'sad/introvert' is diegene erover liegt, want voor hetzelfde geldt wilt diegene hulp of weetikveelwat. Daarbij hebben ze alleen hunzelf ermee. Als zij daar gelukkig mee zijn om erover te liegen. :W En heeft iedereen niet een (stukje) onzekerheid (over iets)?
    Ik vind het verder ook niet echt het precieze woord 'hype' ervoor. Dat heeft meer met media en andere shit te maken dat onbelangrijke dingen het zo laat zien dat het belangrijk(er) is dan het écht is, terwijl ik anxiety/introvertheid/depressie en dat soort dingen zéker wel belangrijk vindt. Bij het woord hype moet ik ook vooral denken aan dingen zoals Pokemon (Go), bepaalde series/films/boeken/beroemdheden, etc. Dit is echt iets waar een mens mee zit, dus ik vat het niet op als een hype. Ik vat het meer op als een soort bespotting en een soort kans wegnemen voor de mensen die er wel degelijk mee zitten.

    [ bericht aangepast op 18 sep 2016 - 19:18 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Vitriol schreef:
    (...)

    Tegenwoordig heeft iedereen anxiety en haat mensen, dus het is weldegelijk een hype aan het worden. Iedereen is dezer dagen een SADxINTROVERTxGURL2016 en dat is voor de mensen die echt sad of introvert zijn wel vervelend.

    Ik begrijp eigenlijk ook niet echt waarom dat pessimistische/sadde(?) een hype is geworden, want je hebt er niks aan, wutdeheck. Lekker blij zijn lijkt me dan een veel belonendere hype, als je dan toch een keuze hebt en niet wordt tegengehouden door (mentale) ziekte of moeilijke omstandigheden of zo

    [ bericht aangepast op 18 sep 2016 - 19:01 ]


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Ik kan het pérfecte liedje maar niet vinden. Arg:')


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!