• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    Your make-up is terrible

    Akutagawa schreef:
    Wow, ik had eerlijk gezegd niet verwacht dat er zoveel mensen er hetzelfde over dachten ;o

    Ik heb het wel vaker in het LJH gedropt. Het is meer een gewoonte dan dat het echt gezellig is.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Jezus, blijf alsjeblieft eens thuis met je kinderen. Verdomme. WAAG HET NIET OM MORGEN OM 9 UUR HIER TE ZIJN. IK WIL UITSLAPEN!

    [ bericht aangepast op 18 sep 2016 - 15:22 ]

    ...................................... de media is geobsedeerd met Hillary's gezondheid en of dat haar wel geschikt maar als president, terwijl er ondertussen een rechtszaak wordt opgestart tegen Donald Trump voor het verkrachten van een destijds dertienjarig meisje waar ik letterlijk nog geen piep over heb gehoord tot nu

    dit is de derde keer dat een vrouw hem beschuldigt van sexual assualt, drie volledig los van elkaar staande zaken

    dertien

    ??????????????????????????????????


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    ...................................... de media is geobsedeerd met Hillary's gezondheid en of dat haar wel geschikt maar als president, terwijl er ondertussen een rechtszaak wordt opgestart tegen Donald Trump voor het verkrachten van een destijds dertienjarig meisje waar ik letterlijk nog geen piep over heb gehoord tot nu

    dit is de derde keer dat een vrouw hem beschuldigt van sexual assualt, drie volledig los van elkaar staande zaken

    dertien

    ??????????????????????????????????


    wat


    i put the fun in funeral

    Over vier dagen geen tiener meer. Wauw.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Pizzaaaaaa


    26 - 02 - '16

    Bonafide schreef:
    (...)

    wat


    ik heb letterlijk geen idee

    bronnen/resultaten van "donald trump rape" googlen: 1, 2, 3, 4, 5

    ik heb geen woorden hiervoor, of misschien juist veel te veel, maar geen die echt mijn pure horror uitdrukken want ik zit hier nu letterlijk?? misselijk??? geen idee eigenlijk. bevroren, misschien. ondanks het feit dat dit eigenlijk totaal geen verrassing is toch verbijsterd, op een of andere manier

    fuck al deze shit


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    LittleOwlet schreef:
    Over vier dagen geen tiener meer. Wauw.

    Huh, waarom heb jij mij geblockt? We hebben letterlijk nog nooit gepraat :W


    Caution first, always.

    Riv schreef:
    (...)
    Huh, waarom heb jij mij geblockt? We hebben letterlijk nog nooit gepraat :W


    Heb ik jou geblokt? weird. Nu niet meer

    [ bericht aangepast op 18 sep 2016 - 15:36 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Square schreef:
    ...................................... de media is geobsedeerd met Hillary's gezondheid en of dat haar wel geschikt maar als president, terwijl er ondertussen een rechtszaak wordt opgestart tegen Donald Trump voor het verkrachten van een destijds dertienjarig meisje waar ik letterlijk nog geen piep over heb gehoord tot nu

    dit is de derde keer dat een vrouw hem beschuldigt van sexual assualt, drie volledig los van elkaar staande zaken

    dertien

    ??????????????????????????????????

    Laat maar. Je hebt de links gestuurd in een andere reactie.

    [ bericht aangepast op 18 sep 2016 - 15:38 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    LittleOwlet schreef:
    (...)

    Heb ik jou geblokt? weird. Nu niet meer

    Hahah ik vroeg me al af wat ik je had aangedaan :')


    Caution first, always.

    Riv schreef:
    (...)
    Hahah ik vroeg me al af wat ik je had aangedaan :')


    Waarschijnlijk heb ik ooit misgeklikt


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Omg ik heb mijn eerste echte verhaal afgeschreven en die realisatie is nog niet echt binnengekomen en wauw wat. Nooit gedacht dat ik negen maanden lang kon werken aan één verhaal en het ook nog eens zou kunnen afronden. Ja ik ben wel trots op mezelf nu.

    Mijn nek en rug gaan altijd zo'n pijn doen als ik op die bank zit.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Goederenrecht maakt me aan het huilen. O&F nog meer. Y.


    She's imperfect but she tries