• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    Your make-up is terrible

    JamesPotter schreef:
    Ik kan het pérfecte liedje maar niet vinden. Arg:')

    Trees, Twenty One Pilots (wbw)


    in love with the fictional characters, I'm sorry

    Als ik het niet leuk meer vind, vind ik het niet leuk meer. Wat is daar mis aan. Ja, het kan zijn dat ik eerder dit en dat gezegd heb, maar hoezo heeft dat er nu nog mee te maken. Laat me gewoon leven.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Wiarda schreef:
    (...)
    Ik begrijp eigenlijk ook niet echt waarom dat pessimistische/sadde(?) een hype is geworden, want je hebt er niks aan, wutdeheck. Lekker blij zijn lijkt me dan een veel belonendere hype, als je dan toch een keuze hebt en niet wordt tegengehoude door (mentale) ziekte of moeilijke omstandigheden of zo

    Daaarom. En daarbij, denk je dat mensen die er echt daadwerkelijk mee zitten niet gelukkiger willen worden en alleen denken: 'Ik heb [insert iets sad], heb medelijden met mij, want mijn leven gaat niet goed.'? Als je echt daadwerkelijk telkens tegenslagen hebt en niet anders dan negatieve gedachten in je hoofd hebt, lijkt het me niet dat die mensen geen gelukkig leven willen hebben en daaraan denken. Welk mens wil nou vrijwillig zo'n leven? Natuurlijk willen ze dat wel, het lukt alleen niet. Ik bedoel maar.

    [ bericht aangepast op 18 sep 2016 - 19:04 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Virtues schreef:
    (...)
    Trees, Twenty One Pilots (wbw)


    Het is een leuk liedje, maar ik ben op zoek naar iets snellers en vrolijks, hahaha


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Oke hotmail, maar ik ben toch heel zeker dat ik geen Zweeds spreek.


    What would Emma do?

    als er iets is, zegt het dan gewoon tegen mij :S


    Sebastian Michaelis : I'm simply one Hell of A Butler !!!

    Volgens mij leer je het nooit om normaal te reageren.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    nvm

    [ bericht aangepast op 18 sep 2016 - 19:23 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Yes, iemand die mee wilt naar Tokio Hotel. 8D Tijd om de oude tijden te herleven.


    Your make-up is terrible

    Bring on the hate


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Mijn oma heeft recentelijk een smartphone gekregen en toen belde ze met de vaste telefoon dat ze het wel heel leuk vond, maar dat ze dacht dat ze er te dom voor zou zijn. Nu stuurt ze me een appje. Zo, zo, zo leuk en schattig. (bloos)


    She's imperfect but she tries

    Time for coffee _O_


    "It means no worries, for the rest of your days"

    Ik haat tekenen als het MOET...


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Sauropoda schreef:
    Oke hotmail, maar ik ben toch heel zeker dat ik geen Zweeds spreek.


    Het internet weet tegenwoordig dat je dingen wilt voordat je het zelf wist, je weet maar nooit...

    Virtues schreef:
    (...)
    Trees, Twenty One Pilots (wbw)


    En de andere 82 nummers. Nee just kidding, probeer eens House Of Gold, The Judge of We Don't Believe What's On Tv van Twenty One Pilots, Femke!

    [ bericht aangepast op 18 sep 2016 - 19:40 ]