• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    Your make-up is terrible

    Ugh, ik maak me zorgen om zo veel mensen en ik voel me zelf ook nog eens kut en ik voel me er gewoon lichamelijk niet goed door, als een soort onweerswolk die op me rust. Waarom heb ik zulke kleine schouders? Ik wil zo veel meer kunnen dragen, ik wil het gewicht van de wereld kunnen houden. Ik wil mijn vrienden helpen en ook de mensen die ik niet eens goed ken. Ik word sacherijnig, vermoeid en helemaal GEK van mezelf. Ik ben een soort blobvis die bij de kleinste tik al helemaal heen en weer flubberd en natrilt en ik voel me gewoon zo'n zwakkeling dat ik niks kan hebben. Ik zou willen dat ik al mijn vrienden kon helpen want ze verdienen alle hulp en liefde en knuffels van de hele wereld maar ik kan niet eens met mezelf overweg. Merp.

    Villainess schreef:
    Ugh, ik maak me zorgen om zo veel mensen en ik voel me zelf ook nog eens kut en ik voel me er gewoon lichamelijk niet goed door, als een soort onweerswolk die op me rust. Waarom heb ik zulke kleine schouders? Ik wil zo veel meer kunnen dragen, ik wil het gewicht van de wereld kunnen houden. Ik wil mijn vrienden helpen en ook de mensen die ik niet eens goed ken. Ik word sacherijnig, vermoeid en helemaal GEK van mezelf. Ik ben een soort blobvis die bij de kleinste tik al helemaal heen en weer flubberd en natrilt en ik voel me gewoon zo'n zwakkeling dat ik niks kan hebben. Ik zou willen dat ik al mijn vrienden kon helpen want ze verdienen alle hulp en liefde en knuffels van de hele wereld maar ik kan niet eens met mezelf overweg. Merp.


    Je mag altijd wat van dat gewicht bij mij neerleggen. <3


    Your make-up is terrible

    Villainess schreef:
    Ugh, ik maak me zorgen om zo veel mensen en ik voel me zelf ook nog eens kut en ik voel me er gewoon lichamelijk niet goed door, als een soort onweerswolk die op me rust. Waarom heb ik zulke kleine schouders? Ik wil zo veel meer kunnen dragen, ik wil het gewicht van de wereld kunnen houden. Ik wil mijn vrienden helpen en ook de mensen die ik niet eens goed ken. Ik word sacherijnig, vermoeid en helemaal GEK van mezelf. Ik ben een soort blobvis die bij de kleinste tik al helemaal heen en weer flubberd en natrilt en ik voel me gewoon zo'n zwakkeling dat ik niks kan hebben. Ik zou willen dat ik al mijn vrienden kon helpen want ze verdienen alle hulp en liefde en knuffels van de hele wereld maar ik kan niet eens met mezelf overweg. Merp.


    *hugs*


    Happy Birthday my Potter!

    Serieus.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    DIT IS NIET DE MOMENT OM TE ZEGGEN DAT ER WERKEN ZIJN OP HET SPOOR DAT IK MOET HEBBEN. Ik heb al mini paniekaanvallen. Bedankt.


    What would Emma do?

    Bloody vermoeidheid.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Nog 3 bosses. I can do it..


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Ik wil echt een lens met een vast brandpunt. Dan kan ik nog meer van dit soort foto's maken.


    26 - 02 - '16

    Ik ben terug, maar ja. Boeiend.
    Haters still gonna hate right.

    [ bericht aangepast op 16 sep 2016 - 23:26 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Wauw. Het zag er echt cool uit en toen werd er muziek onder gezet en werd het super lelijk. Welke sukkel heeft dat gedaan :W


    Happy Birthday my Potter!

    Dat sprintje was ergens best fijn? Conclusie, mijn geprefereerde vorm van sport is tien seconden rennen en dan vijf minuten uithijgen en zweten als een zwijn


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    So if you're gonna hurt me, why don't you hurt me a little bit more? Just dig a little deeper, push a little harder, than before

    + Ik heb eigenlijk geen zin in het weekend

    [ bericht aangepast op 17 sep 2016 - 0:09 ]


    I've hurt you again. How foolish can one man be?

    Die Q-break was eigenlijk wel lekker. Even geen gezeik aan mijn kop.
    Maar ja, verslaafd he. Leven.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Square schreef:
    Heel eerlijk? Dat soort grapjes zijn niet echt grappig en ik hoor ze en ik denk er op het moment zelf niet al te veel van maar dan kom ik er een uur later achter dat ze niet het ene oor in en het andere uit zijn gegaan, maar ergens daar tussenin zijn blijven plakken, zich hebben vastgezet met een heleboel kleine vishaakjes, en het voelt de rest van de dag alsof ik met een steentje in mijn schoen rondloop dat ik maar niet los kan schudden. En ik háát dat, want ik weet dat je het niet echt gemeen bedoelt en het gewoon niet snápt, maar ik weet niet of dat het oké maakt. Ik heb geen flauw idee.


    What happened?


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Ik heb het gevoel dat ik een grote stap in de goede richting gedaan heb door alle foto's van facebook te verwijderen en heb ook zoveel mogelijk berichten van en naar mijn ex gewist. Ook heb ik zijn kaartjes met lieve teksten, bioscoopkaartjes en de stapel treinkaartjes verscheurd en alles wat hij op mijn whiteboard gezet had er af gepoetst.

    [ bericht aangepast op 17 sep 2016 - 0:18 ]