• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    Your make-up is terrible

    Gibbs schreef:
    (...)
    Uuuuh whut? Is this real of not? Lijkt mw nep maar mijn hoop ligt op echt lol.

    Waar heb je dat vandaan?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Thunderfvck schreef:
    Zeggen dat ik populair was omdat ik grote 'tieten' had is echt gemeen. Ik was 14 en had gewoon een c cup. Ik verwacht toch wel beter van mijn eigen vriend.

    Dat is echt seksistisch tho.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    RuPaul schreef:
    (...)
    Waar heb je dat vandaan?


    Facebook. Maakt t al een stuk minder betrouwbaar, maar t kwam van een uitgeverij pagina. Dus nu twijfel ik.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Verdorie, waarom overkomt mij dit :c


    "Yes, that was a banana. No one expects the banana!"

    Ik ben socially awkward het spijt me


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Oke, vandaag ging toch nog best goed. ;3 Hopelijk kan ik dit ook volhouden, ugh.


    Your make-up is terrible

    Ik zou moeten gaan lopen maar ugh, zo weinig zin.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Het is toch wel pijnlijk als je - je in een klap realiseert dat je oma er niet bij is als je ooit trouwt. :/


    26 - 02 - '16

    Fuck, mijn laptop is net uitgevallen zonder reden. Nu gaat het beeld niet meer aan, maar de powerknop geeft nog licht.. Natuurlijk is mijn document niet opgeslagen. Huilen.

    [ bericht aangepast op 17 sep 2016 - 18:39 ]

    Wat ga ik eten?


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Ik krijg een andere telefoon en beter abonnement per komende week, yayayayyayayayayay.


    26 - 02 - '16

    Exiled schreef:
    Het is toch wel pijnlijk als je - je in een klap realiseert dat je oma er niet bij is als je ooit trouwt. :/


    Aw, what? :c
    I feel the same. Ik heb helemaal geen grootouders meer, haha. Het is al bijna vier jaar geleden dat oma overleed.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Miall schreef:
    (...)

    Aw, what? :c
    I feel the same. Ik heb helemaal geen grootouders meer, haha. Het is al bijna vier jaar geleden dat oma overleed.


    Een vriendin van mij trouwt volgend jaar en vandaag gingen we kijken voor een trouwjurk. Haar oma was ook mee. Het deed zoveel met me dat haar oma daar emotioneel stond te wezen toen mijn vriendin haar droomjurk vond..


    26 - 02 - '16

    Exiled schreef:
    (...)

    Een vriendin van mij trouwt volgend jaar en vandaag gingen we kijken voor een trouwjurk. Haar oma was ook mee. Het deed zoveel met me dat haar oma daar emotioneel stond te wezen toen mijn vriendin haar droomjurk vond..


    Zeker wel, heb ik ook. :c Geen opa's of oma's erbij (en ik ben pas 20). Mijn vader is ook al bijna 70 (hij en mam zijn pas 25 jaar getrouwd en kennen elkaar 25,5 jaar) en ik ben af en toe gewoon bang dat hij ineens overlijdt en zo. :x Hij is gezond, dus ik denk niet dat dat zo snel zal gebeuren, maar toch. :c


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Miall schreef:
    (...)

    Zeker wel, heb ik ook. :c Geen opa's of oma's erbij (en ik ben pas 20). Mijn vader is ook al bijna 70 (hij en mam zijn pas 25 jaar getrouwd en kennen elkaar 25,5 jaar) en ik ben af en toe gewoon bang dat hij ineens overlijdt en zo. :x Hij is gezond, dus ik denk niet dat dat zo snel zal gebeuren, maar toch. :c


    Ik snap het ja, het is gewoon eng allemaal :/


    26 - 02 - '16