• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    Your make-up is terrible

    Ik ben hier zo klaar mee.


    26 - 02 - '16

    Tatooine schreef:
    (...)

    What happened?


    Het juiste antwoord is waarschijnlijk "Inge overdenkt alles", no worries. (krul)

    Dit is al deze woorden nauwelijks waard, maar ik vertelde vandaag bij het avondeten dat er in Star Trek: The Next Generation een vrouwelijke Chief Medical Officer en Chief Engineer én Chief Security zijn, want yay, een hele hoop vrouwen die iets mogen doen en carrière hebben gemaakt, en de eerste reactie kwam van mijn vader en was iets langs de lijnen van "zijn het wel mooie vrouwen?" Dus ja, toen tsjilpten er krekels op de achtergrond want mijn zusje en moeder en ik lachten niet, en hij zei het soort van plagerig en echt niet om opzettelijk gemeen te zijn, maar hij vond zichzelf wel grappig en dit soort dingen gebeuren keer op keer en stiekem hoop ik telkens op beter en af en toe word ik erg moe van bepaalde dingen in deze wereld, idk. Ik wilde gewoon enthousiast zijn over vrouwen die níét worden geseksualiseerd en zelfs traditioneel mannelijke beroepen uitvoeren alsof dat doodgewoon is (wat het niet is) zonder er meteen weer aan herinnerd te worden dat uiterlijk belangrijker is dan al het andere wat een vrouw doet, en ik werd onsubtiel (en onbedoeld) afgeholpen van de illusie dat ik daar een minuut van kon genieten, I guess, en het frustreert me dat ik daar niet eens écht gefrustreerd om kan zijn want het is niet de schuld van mijn vader dat dat soort humor hartstikke sociaal geaccepteerd is en ik snap best waar dat soort grapjes vandaan komen en waarom ze onschuldig lijken zelfs al voelen ze niet meer zo als ik er even bij stilsta en had ik al gezegd dat ik dit waarschijnlijk heel erg overdenk?

    /einde rant van de week :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Waarom moet mijn internet precies kloten op het moment dat ik een spannende, leuke film aan het kijken ben?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Dat was de grootste spin die ik in het echt gezien heb. Holy shit.

    I'm trying not to fall asleep again.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Haha ik weet dat veel mensen duiven vervelende beesten vinden, maar ik vind ze geweldig. :'D Ik heb er net een een gigantische noot door zijn strot zien duwen waarbij de equivalent voor een mens een volledige pistolet zou zijn. Als dat niet geweldig is weet ik het ook niet meer. :')


    What would Emma do?

    Meh. Ik wil wel op straat spelen, maar deze plek is nieuw. Straks wordt ik weggestuurd. D:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Mijn huid is om te janken. Het blijft maar erger worden.

    Hahahhaahha dat ik nog niet doodgebloed ben.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Ik moet en zal dit weekend schrijven. Vind het al schandalig genoeg dat ik zolang niets geupload heb.

    So many troubles in paradise. Tbh weet ik niet echt waar ik het allemaal nog moet zoeken en wil ik eigenlijk alleen maar slapen om hier niet aan te denken


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    ROXAANNEEEE
    put on the red light
    ROXANNEEEEE
    Put on the red light
    ROXABNEEEEEEEEE


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Soms ben ik echt te aardig


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Oh oké dan..


    — Inner peace, it's hard to find. —

    1 jaar geleden maar ik mis je nog steeds zo erg. Jij was mijn beste vriend, iemand die me begreep zoals geen ander. Het enige wat achterbleef was een leegte die na nog geen 5 maand groter werd door een tweede gemis. Het gat je daar goed. Je bent altijd hier in mijn hart.


    Tears are words the heart can't say.