• Plattegrond Ziggo:



    1 mei is het zo ver, Shawn Mendes geeft zijn concert in het Ziggo Dome in Amsterdam en natuurlijk ben ik er bij!
    Dit wordt Shawns tweede world tour, deze keer Illuminate genaamd!
    Spam dit topic maar lekker vol met enthousiaste berichten!

    Gaan:
    - AiLaikHeda > Kelly > 20 > Vak E, rij 29 (stoel 26/27)
    - Ninuturu > Relinde > 20 > Vak E, rij 29 (stoel 26/27)


    Wil je op de lijst? Vul dit dan even in:
    Naam > leeftijd > plek in het Ziggo Dome

    Via dit topic kun je ook uitvinden wie er vlak bij jou zit!

    [ bericht aangepast op 5 okt 2016 - 15:30 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Mt


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    Wat is jullie favoriete nummer?


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Mijn favoriete nummer is Treat you better

    ik wou zo graag met een vriendin (we gingen ook voor vak E, of anders vak 110 of 103) maar toen waren de kaartjes uitverkocht verdorie
    maar mijn favoriete liedje blijft nog steeds Life of the Party :Y)


    take risks

    Ik ga ook, maar ben van België.
    Bij ons komt hij naar Paleis 12 en ik zit op rij 17, alles daarvoor was helaas al uitverkocht.
    Maar ben echt hyped, want in zijn vorige tour was hij niet naar België geweest (;


    You point a gun at me and I'm the asshole?

    Ruin schreef:
    Wat is jullie favoriete nummer?


    Show you en Mercy (H)


    You point a gun at me and I'm the asshole?

    Ik ga in Brussel hahaha


    soul made of stardust and chaos.

    Het gaat om Amsterdam mensen. Klinkt misschien een beetje cruel, maar reageer liever alleen als je naar het Ziggo gaat of graag had gewild, want anders is het doel van dit topic wel verdwenen.
    Sorry.

    Maak anders even een topic aan voor de desbetreffende locatie aan?

    Ik kan dit topic anders ook wel algemeen maken, maar dat heb ik meer informatie nodig over de andere locaties, gezien ik niet weet waar die liggen.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ruin schreef:
    Het gaat om Amsterdam mensen. Klinkt misschien een beetje cruel, maar reageer liever alleen als je naar het Ziggo gaat of graag had gewild, want anders is het doel van dit topic wel verdwenen.
    Sorry.

    Maak anders even een topic aan voor de desbetreffende locatie aan?

    Ik kan dit topic anders ook wel algemeen maken, maar dat heb ik meer informatie nodig over de andere locaties, gezien ik niet weet waar die liggen.



    Oh wauw oké hahaha, excuseer hoor. Er zitten ook een hele hoop Belgen hier.


    soul made of stardust and chaos.

    Daar wil ik echt naar toe! :O (H)

    Xsandstorm schreef:
    Daar wil ik echt naar toe! :O (H)


    Te laat, de kaarten zijn al uitverkocht ):


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    OOOOOHMIJNGOD JE KUNT VANDAAG WEER TICKETS KOPEN, HIER HEB IK OP GEWACHT OMFG
    nu snel ticketmaster account aanmaken en wachten wachten wachten ....


    take risks

    trasecolare schreef:
    OOOOOHMIJNGOD JE KUNT VANDAAG WEER TICKETS KOPEN, HIER HEB IK OP GEWACHT OMFG
    nu snel ticketmaster account aanmaken en wachten wachten wachten ....


    Serieus? Wat voor tickets? Het was toch uitverkocht?


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    AiLaikHeda schreef:
    (...)

    Serieus? Wat voor tickets? Het was toch uitverkocht?

    JAAA maar kreeg opeens een appje van mijn vader dat hij op de radio hoorde dat er kaarten beschikbaar waren gekomen, dus ik kijken op ticketmaster en ja hoor ! ^^


    take risks

    trasecolare schreef:
    (...)
    JAAA maar kreeg opeens een appje van mijn vader dat hij op de radio hoorde dat er kaarten beschikbaar waren gekomen, dus ik kijken op ticketmaster en ja hoor ! ^^


    Oké, dit is vreemd... Gezien het Ziggo helemaal uitverkocht was. Hmmm, wat klopt hier niet.

    Succes in ieder geval! Hoe laat begint het?

    [ bericht aangepast op 5 okt 2016 - 15:28 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.