• Plattegrond Ziggo:



    1 mei is het zo ver, Shawn Mendes geeft zijn concert in het Ziggo Dome in Amsterdam en natuurlijk ben ik er bij!
    Dit wordt Shawns tweede world tour, deze keer Illuminate genaamd!
    Spam dit topic maar lekker vol met enthousiaste berichten!

    Gaan:
    - AiLaikHeda > Kelly > 20 > Vak E, rij 29 (stoel 26/27)
    - Ninuturu > Relinde > 20 > Vak E, rij 29 (stoel 26/27)


    Wil je op de lijst? Vul dit dan even in:
    Naam > leeftijd > plek in het Ziggo Dome

    Via dit topic kun je ook uitvinden wie er vlak bij jou zit!

    [ bericht aangepast op 5 okt 2016 - 15:30 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    AiLaikHeda schreef:
    (...)

    Oké, dit is vreemd... Gezien het Ziggo helemaal uitverkocht was. Hmmm, wat klopt hier niet.

    Succes in ieder geval! Hoe laat begint het?

    5 uur... dus over een uurtje hoop ik de kaartjes te hebben (:


    take risks

    trasecolare schreef:
    (...)
    5 uur... dus over een uurtje hoop ik de kaartjes te hebben (:


    Ik duim voor je!

    Kun je mij misschien ook vertellen hoe het kan dat er weer kaarten te koop zijn? Of weet je dat zelf niet? Want ik kan er niets over vinden. ;'D

    Probeer in vak E te komen! ;3


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    AiLaikHeda schreef:
    (...)

    Ik duim voor je!

    Kun je mij misschien ook vertellen hoe het kan dat er weer kaarten te koop zijn? Of weet je dat zelf niet? Want ik kan er niets over vinden. ;'D

    Probeer in vak E te komen! ;3

    tried so hard om in vak E te komen, of anders 103 of 109 omdat dat ons doel was , zat ook meteen op de site, maar nergens meer kaarten beschikbaar, *#&$Q (om even mijn gevoel samen te vatten) , maar echt super raar, er stond dat de verkoop weer zou starten, is hij gestart, is er niks beschikbaar, alleen nog platinum tickets ):


    take risks

    trasecolare schreef:
    (...)
    tried so hard om in vak E te komen, of anders 103 of 109 omdat dat ons doel was , zat ook meteen op de site, maar nergens meer kaarten beschikbaar, *#&$Q (om even mijn gevoel samen te vatten) , maar echt super raar, er stond dat de verkoop weer zou starten, is hij gestart, is er niks beschikbaar, alleen nog platinum tickets ):


    Platinum tickets zijn aldoor al verkrijgbaar ja, omdat die erg duur zijn. Echt jammer dat ze het op deze manier hebben gedaan zeg, bah!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.