• Sorry als dit fout staat.


    Ik vind dat ik mezelf wel een schouderklopje mag geven. Een kleine 3 maanden geleden heb ik namelijk besloten om iets aan mijn gewicht te gaan doen. Ik zat met mijn gewicht namelijk in de categorie "zwaar overgewicht". Ik heb al meerdere keren geprobeerd af te vallen (war steeds weer verkeerd afliep) maar eind juni heb ik de figuurlijke knop dan toch omgezet.


    Door sporten en met een gezond en gevarieerd eetpatroon heb ik nu dan toch mijn eerste mijlpaal weten te bereiken. Ik ben inmiddels een kleine 11 kilo kwijt!! De laatste keer dat ik dit gewicht had, is al waanzinnig veel jaren geleden. Zoveel jaren zelfs, dat ik me niet eens meer herinner hoe oud ik precies was.

    Om dit topic nog wat relevant te houden: waarom verdien jij een schouderklopje?



    Edit: even aangepast en mijn gewichtsgetal eruit gehaald.

    [ bericht aangepast op 20 sep 2016 - 13:44 ]


    I don't understand that reference. - Castiel

    Mooi topic, want ik geef mezelf eigenlijk alleen maar onder mijn voeten. Moet ik eens over gaan nadenken en ook gaan doen!


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Mag dit wel, gewicht benoemen?
    Supergoed!! Lijkt me een moeilijke stap hoor, zo de knop om zetten. Ga zo door!
    Ik geef mezelf een schouderklopje omdat ik de afgelopen weken iedere dag drie uur aan het reizen ben en dit gewoon volhoud, hoewel ik echt een hekel heb aan bussen en treinen.


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Aah, zo superknap van je! Je verdient wel een schouderklopje!
    Eigenlijk moet ik ook afvallen. Sinds ik aan de medicijnen ben gegaan voor mijn tics, ben ik tien kilo aangekomen. Komt doordat een van de bijwerkingen is dat ik de hele dag trek heb. En ik heb mezelf nu niet bepaald geremd.... Oops. Dus morgen moet ik weer op controle en zal ik wel een preek krijgen. :')
    Alleen op de een of andere manier is bij mij de knop nog niet om- om te gaan afvallen. Ik vind sporten namelijk helemaal niets en gezond eten zonder wat lekkers soms staat me ook niet aan. En dat is het beeld dat ik heb bij afvallen lol. Duuuss, ik vind het in ieder geval echt onwijs knap van je! Echt iets om trots op te zijn! c:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Wauw super goed!!
    Ik geef me meestal een schouderklopje nja niet echt een schouderklopje maar een beloning als ik goed gestudeerd heb dus wat ik doe ik leer bevoorbeeld van pagina 1 tot 22 en op pagina 22 zit dan een chocolaatje een een pauze van 10 minuten.


    Life is like the ocean. It can be calm or still, and rough or rigid, but in the end, it is always beautiful

    Damn... kreeg ik dat maar ook voor elkaar...
    Ik heb een jaar gesport ( alleen maar van aangekomen)
    En nu let ik erop wat ik eet en wel voldoende beweeg maar ik blijf op het gewicht hangen...


    Sorry mijn zelfmedelijden xD

    maar super gedaan! Dat verdient meer dan een schouderklopje.


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Wauw! Wat goed, zeg! Ik heb daar bij lange na niet genoeg zelfdiscipline voor :/

    Daar komt ook bij dat ik streng ben voor mezelf en mezelf dus geen schouderklopjes geef.


    26 - 02 - '16

    Super goed van je!

    Ik ben nu zo'n mens dat gewoon niet aankomt, wat ik ook eet, dus afvallen hoeft nu ook nog niet, gelukkig (het lijkt mij best lastig, dus goed van je, nogmaals!)
    Wel ben ik meestal trots op mezelf bij hoge cijfers, want ik leer meestal niet heel goed...


    obsessive rage

    In drie maanden, dat is echt heel goed van je! Ik ben zelf ook behoorlijk afgevallen, maar daar heb ik wel wat langer over gedaan, haha. Nou ja, ik kwam dan ook van net aan overgewicht, dus dat is alweer iets lastiger. Ik heb mezelf er wel voor beloond met nieuwe kleding, haha. 8D

    Ps, als iemand moeite heeft met afvallen mag je me best een pbtje sturen als je hulp wilt.


    Your make-up is terrible

    Super goed van je!
    Ik geef mezelf de hele dag door schouderklopjes. Uit bed en (op tijd) op school komen vind ik al een prestatie.
    (cat)


    The universal language of art.

    Wat goed! Daar mag je zeer zeker super trots op zijn!
    Ik vindt dat ik wel een schouderklopje verdien voor het feit dat ik gister een baan heb gekregen! c:


    I'll lick the poison from right off your kiss