• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Zusak schreef:
    (...)

    Ik vraag me af waarom je dit vreemd vind, want waarom zou dit niet mogen? Engels krijgt ook bijna niemand van een Brits of Amerikaans persoon, dan zou dat, met jouw redenering, eigenlijk ook vreemd moeten zijn.


    Vind ik ook.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Shut your blowhole, pretty please.

    Ruin schreef:
    (...)

    Ik vroeg toch duidelijk val me niet aan. Jezus.
    En ik zei ook dat het niet racistisch of gemeen bedoeld was. Moeilijk he lezen.


    Dat je iets niet racistisch bedoeld, neemt niet weg dat wat je zegt wel racistisch is. En omdat je iets racistisch zegt, wil dat niet zeggen dat je een racist bent.


    kindness is never a burden.

    Dratini schreef:
    (...)

    Wow dat is megacrappy zeg


    Ik zit hier echt flink te janken nu en ze begrijpen niet dat ik nu vet boos en teleurgesteld ben en niet met ze wil praten.
    Hoe kan ik ze nog vertrouwen? Wat doen ze nog meer achter mijn rug om?
    "Ja, het is een zware tijd met het overlijden van Fred en Olga, dus wij roken af en toe een sigaretje."
    Dus wat? Dat betekend maar dat ik met mijn kutleven ook maar moet gaan roken? Wat is dat voor kutsmoes. Je kunt stress ook op een andere manier wegdrukken.
    Nu snap ik ook waarom ze alleen naar de garage willen, alleen boodschappen willen doen, alleen alles willen doen.

    Ik voel me nu zwaar, zwaar kut. Als zelfs mijn eigen ouders al dingen voor mij achterhouden, wie kan ik dan nog vertrouwen?

    [ bericht aangepast op 20 sep 2016 - 22:24 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Artifices schreef:
    (...)

    Dat je iets niet racistisch bedoeld, neemt niet weg dat wat je zegt wel racistisch is. En omdat je iets racistisch zegt, wil dat niet zeggen dat je een racist bent.


    Maar zeg het dan gewoon niet op die kut manier en hou het dan voor je. Of verwoord het effe anders ofzo.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Maar kap maar met die "racisme" opmerkingen naar mij, of what the fuck soever, ik heb andere dingen aan mijn kop nu.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Wat is het fijn om in bed te kunnen liggen. Mijn bed valt echt onder de kleine dingen in het leven die me gelukkig maken.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Ruin schreef:
    (...)

    Vind ik ook.


    Niet offence bedoelt, maar dat iemand een bepaalde nationaliteit heeft/van een bepaalde afkomst is, wilt niet gelijk zeggen dat die persoon de taal goed spreekt. En vice versa. Ik heb Duitsers op mijn opleiding, die een Nederlands cursus gevolgd hebben, en van hen zijn sommige beter in Nederlands, dan sommige "echte" Nederlands.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ik krijg echt outfitcrisissen hier.


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    9gag never fails to amuse me. Hahaah.

    Leave me alone. Kom niet telkens mijn kamer in! I don't trust you anymore.

    En dat zo vlak voor mijn verjaardag...

    [ bericht aangepast op 20 sep 2016 - 22:33 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    I'm done.


    16 - 09 - '17

    Ugh, ik haat mezelf, omdat ik weinig nuttigs uit mezelf kan krijgen...


    Stenenlikker

    Ik wil mijn verjaardag niet meer vieren. . . Mijn feeststemming is gone. Gone zeg ik je.

    [ bericht aangepast op 20 sep 2016 - 22:40 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ruin schreef:
    Ik wil mijn verjaardag niet meer vieren. . . Mijn feeststemming is gone. Gone zeg ik je.


    Ik ontvoer je en zorg dat het een top dag wordt!


    16 - 09 - '17