• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Wel, dat gevoel suckt.

    Reigns schreef:
    (...)

    Ik ontvoer je en zorg dat het een top dag wordt!


    Ik denk dat dat niet gaat lukken Syl... ik ben zo teleurgesteld, zo boos, verdrietig, bang. I just can't stand this.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ruin schreef:
    (...)

    Ik zit hier echt flink te janken nu en ze begrijpen niet dat ik nu vet boos en teleurgesteld ben en niet met ze wil praten.
    Hoe kan ik ze nog vertrouwen? Wat doen ze nog meer achter mijn rug om?
    "Ja, het is een zware tijd met het overlijden van Fred en Olga, dus wij roken af en toe een sigaretje."
    Dus wat? Dat betekend maar dat ik met mijn kutleven ook maar moet gaan roken? Wat is dat voor kutsmoes. Je kunt stress ook op een andere manier wegdrukken.
    Nu snap ik ook waarom ze alleen naar de garage willen, alleen boodschappen willen doen, alleen alles willen doen.

    Ik voel me nu zwaar, zwaar kut. Als zelfs mijn eigen ouders al dingen voor mij achterhouden, wie kan ik dan nog vertrouwen?


    Ik snap dat je van streek bent maar soms verbergen mensen dingen voor anderen omdat ze iemand juist willen beschermen. Jouw ouders zullen vast wel geweten hebben dat je het er niet mee eens bent dat ze af en toe roken, en uit je eerdere bericht maak ik op dat je je zorgen maakt over je moeders gezondheid wanneer ze het wel doet. Ik snap dat je je belazerd voelt, maar ze bedoelden het waarschijnlijk niet kwaad naar jou toe en wilde alleen dat je je niet rot voelt (:


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Bloodborne schreef:
    (...)

    Ik snap dat je van streek bent maar soms verbergen mensen dingen voor anderen omdat ze iemand juist willen beschermen. Jouw ouders zullen vast wel geweten hebben dat je het er niet mee eens bent dat ze af en toe roken, en uit je eerdere bericht maak ik op dat je je zorgen maakt over je moeders gezondheid wanneer ze het wel doet. Ik snap dat je je belazerd voelt, maar ze bedoelden het waarschijnlijk niet kwaad naar jou toe en wilde alleen dat je je niet rot voelt (:


    Maar alsnog ben ik laaiend. Het kan er bij mij niet in. Ik ben gewoon zo boos dat ze het verborgen hebben gehouden. Ik haat stiekem gedoe en mensen moeten dingen al helemaal niet achter mijn rug om doen. Mijm vertrouwen is weg.


    //
    En dan is er ook weer een tumor bij opa gevonden vandaag. Kut...


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Yes yes yes yes een prequel over Furiosa.


    Your make-up is terrible

    Ik heb melatonine nodig en dat ga ik nu innemen ook. Gewoon 3 stuks of het hele potje...


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Of ik ga slapen.. Tinder do's en don't lezen maakt de stap zetten echt niet makkelijker. Ugh, waarom heb ik geen vrienden om leuke foto's mee te maken. Ik wil niet alleen foto's waar ik alleen op sta op Tinder hebben. Ik ben echt vriendloos buiten Q.

    [ bericht aangepast op 20 sep 2016 - 23:03 ]

    Oh en nu begint mijn teen pijn te doen? Nu pas, na hoeveel uur, 5? Wtf. Laat me gewoon slapen zo oké? Je moet helen ook en ik wil morgen niet thuis blijven, want daar heb ik geen behoefte aan.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    ............. Oo-ke....


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik moet naar de wc, maar ik vertik het om naar beneden te gaan nu. Ik hou het wel op.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik voel me gewoon als een outsider. Hoe moet ik anders doen als mijn moeite toch niet gezien en terug beantwoord wordt?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ruin schreef:
    (...)

    Maar alsnog ben ik laaiend. Het kan er bij mij niet in. Ik ben gewoon zo boos dat ze het verborgen hebben gehouden. Ik haat stiekem gedoe en mensen moeten dingen al helemaal niet achter mijn rug om doen. Mijm vertrouwen is weg.


    //
    En dan is er ook weer een tumor bij opa gevonden vandaag. Kut...


    Ik snap je, maar geef het lekker wat tijd. Ga iets doen waar je vrolijk van wordt en dingen komen allemaal wel goed (:

    /
    Riot, dat ik als secondary keuze Support aangeef, wil nog niet zeggen dat ik altijd wil supporten. Blegh.


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Heerlijk om na het douchen in een verschoond bed te liggen _O_


    "It means no worries, for the rest of your days"

    Ik wil gewoon uithuilen bij iemand, maar niemand zal het begrijpen..


    — Inner peace, it's hard to find. —