• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Wauw het meest formele mailtje ooit naar mijn mentoren gestuurd. Wauw.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    i wish life was like animal crossing


    i put the fun in funeral

    Mag ik al naar huis? Ugh..


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Klein beetje jammer dat ik niet met Cubase mag werken met deze lessen.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Ruin schreef:
    (...)

    Ik zit hier echt flink te janken nu en ze begrijpen niet dat ik nu vet boos en teleurgesteld ben en niet met ze wil praten.
    Hoe kan ik ze nog vertrouwen? Wat doen ze nog meer achter mijn rug om?
    "Ja, het is een zware tijd met het overlijden van Fred en Olga, dus wij roken af en toe een sigaretje."
    Dus wat? Dat betekend maar dat ik met mijn kutleven ook maar moet gaan roken? Wat is dat voor kutsmoes. Je kunt stress ook op een andere manier wegdrukken.
    Nu snap ik ook waarom ze alleen naar de garage willen, alleen boodschappen willen doen, alleen alles willen doen.

    Ik voel me nu zwaar, zwaar kut. Als zelfs mijn eigen ouders al dingen voor mij achterhouden, wie kan ik dan nog vertrouwen?


    Ja, ik snap heel goed dat je dit echt heel kut vind en dat je je vertrouwen in je ouders even helemaal kwijt bent


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Lol, Troye Sivan's semi-nudes get leaked and what does he do? He starts selling underwear on his website. Dis boi...


    kindness is never a burden.

    Waarom vinden mensen het normaal om te reageren op nieuwsartikelen die ze compleet niets interesseren? Dat jij bijvoorbeeld de scheiding tussen Jolie en Pitt niet interessant vindt, wil niet zeggen dat een ander dat niet wilt horen.
    Word er een beetje moe van dat mensen dan het artikel haast willen boycotten omdat zij het niet op hun tijdlijn van Facebook willen zien.
    En dan wordt de meest fantastische zin ooit gebruikt als comeback; vrijheid van meningsuiting, dus!

    Mensen die een helle essay schrijven als reactie op iemand en als je dan de tijd neemt om het te lezen, herhalen ze zichzelf gewoon 10x in andere woorden. Soms moet je het gewoon kort en bondig houden.

    En Nikki, je mag nu wel eens uit bed. Je hebt dingen te doen en zo. Verantwoordelijkheden.


    Your make-up is terrible

    Zo'n baas die je maar 9 uur in een week inplant terwijl je voor fulltime bent aangenomen, en vervolgens vanochtend appt "ben je vandaag beschikbaar". Ugh, had ik me ingesteld op vrije dagen, krijg je dit. Flexibel zijn Lieke, flexibel zijn. (cat)

    Struggles.... doorstuderen of niet...


    There's nothing the matter with my face! I got character! ~ Hatchet-face

    Mijn haar is wat paars uitgeslagen. Oepsss


    26 - 02 - '16

    zal ik al mijn vrije tijd besteden aan sport en een fitgirl worden en daar al mijn geld mee te verdienen wat ik toch niet uit kan geven aan alcohol en eten want ik ben een fitgirl er zit een gat in dit plan


    i put the fun in funeral

    Ik snap dat je de nieuwe DLC wilt spelen, maar je kan verdomme toch nog wel even terugappen als ik je goedemorgen wens? Aangezien je met elke meid kan appen, behalve je fucking eigen vriendin.


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    She's out to get you you can't run you can't hide


    26 - 02 - '16

    Het is het eerste college van het jaar en ik ben al zo zenuwachtig dat ik wil gaan huilen. En vanochtend werd ik alweer wakker met het idee van: helaas, ik ben wakker. Dit bevestigt maar weer dat ik eigenlijk helemaal niet kan functioneren in het echte leven. Zucht...


    Rest in Peace, Son of Gondor