• Rollentopic
    Speeltopic 1


    De ene tiener leeft in het wereldje van rijkdom. De nieuwste technologie, de duurste kleding en de meest opvallende wagens. De andere tiener leeft in het wereldje van armoede. De achterbuurten, vechtpartijen en bendes zijn geen onbekend terrein. Deze twee werelden zijn dan ook altijd vrij gescheiden gebleven. Tot nu. Een kleine school, Jefferson High, vlakbij de grootste achterbuurt van Californië brand volledig af en in een klap hebben alle scholieren geen plek meer. Dit tot een andere school hulp aanbied. Willow Creek High School. Een relatief nieuwe, enorme school in een veel betere buurt met nog plek zat. De hulp wordt natuurlijk snel aangenomen, maar was dat nou wel zo'n goed idee. Twee werelden komen bij elkaar te staan. De wereld van de keiharde tiener die er alles aan doet om staande te blijven.. En de wereld van de rijke tiener die geeneens een goed beeld heeft van het wereldje buiten hun eigen. De vechters tegen de Elite.. Hoe reageren de twee groepen op elkaar... Kunnen de enorme verschillen tussen die tieners wel een gezonde leeromgeving omhoog houden... Of was dit hele plan nooit een goed idee geweest...


    • Tieners van Willow Creek High School VOL
    ~ Hailey Diana Ambrose|17|Cheerleader Captain - Cotrona
    ~ Isabella Eleana Thomassen|17|Chaotic cutie - Zusak
    ~ Ruby Dawson|16|Nerd - tubbietoost
    ~ Eleanor Louise Alison Devereaux|17|Queen B - IrreplaceabIe
    ~ Julian Dawson|18|Aanvoerder rugby team - tubbietoost
    ~ Levi Oliver Jackson|18|Popular Sporter Rebel - Sigil
    ~ Sebastian Ambroise Nelson|16|Rich&Popular - trasecolare
    ~ Xavier Alexander Fitzgerald|18|Preppy boy - Quake
    ~ Jake Nathaniel Colfer|18|It-Boy - BelIona

    • Tieners van Jefferson High VOL
    ~ Evelyn Autumn Walker|17|Confused badass - Douceur
    ~ Tallulah Cassidy Fowler|18|Youtubing troublemaker - BelIona
    ~ Sarah Archer|17|Tough chick - Sempre
    ~ Callen Lexa Santiago|17|Criminal - Syoxisia
    ~ Juliana León Jaramillo|17|Daughter of a drug smuggler - Beaumont
    ~ Tyler Jay Santiago|19|Badboy/Criminal - Cotrona
    ~ Elijah Jospeh Merkey|18|Player - greenlight22
    ~ Owen Bell|17|Badboy/Stoner/Skater - Mirandacosgrove
    ~ Asher Jordan Montero|18|Thief - Raccoon
    ~ Grayson Edin Montero|18|Populair Flirty Popsicle - Philip

    Keep it sweet or no cookies (cat)

    [ bericht aangepast op 24 sep 2016 - 11:26 ]


    El Diablo.

    Beaumont schreef:
    (...)

    Ik had gisteravond al de awkward crush besproken, in dat bericht was dat bedoeld als hetgeen wat ik al had (:


    Ik had niet gisteren gereageert haha, maar like i said. Ik zag het al.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Sempre schreef:
    (...)

    Achja, Sarah is ook best een hoe x'D Maar ik denk dan niet dat Sarah van Juliana's crush af wist toen ze er mee begon xd


    Ik denk dat Sarah & Gray elkaar ook langer kennen dan Juliana & Gray... anders had Juliana allang hem al van zijn kledij berooft x'D


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Beaumont schreef:
    (...)

    Wat had je voor suggestie? Ik heb er waarschijnlijk overheen gelezen, excuses (:

    @Bellona, had jij een idee voor Juliana & Cas en Jake?



    Ik ga even nadenken :3 jij een ideetje? Dan orden ik de relaties die ik heb even, want What a mess is this rpg


    We've lived in the shadows for far too long.

    Woo ik ben weer thuis c:


    El Diablo.

    Beaumont schreef:
    (...)

    Juliana would love to be that best friend for Sarah c: Dat lijkt me wel wat ja, Juliana houdt haar mond zeker wel, zelf heeft ze ook iemand nodig met wie ze kan praten over de dingen rondom haar ouders en haar awkward crush for Grayson c:

    Mijn relatie komt wanneer ik meer relaties heb, ik heb er nu namelijk 3 c:


    Juliana crusht op Grayson? Oh god haha.


    That is a perfect copy of reality.



    You can't blame Grayson that he is so F*** hot and loveable c:


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Bellona?

    Je hebt Jake Ellie een kus laten geven, maar Ellie heeft geen bio :3


    all because i liked a girl


    Naam: Tallulah Cassidy Fowler.


    |Student at Jefferson|
    |Just your everyday Punk-Rock Hipster Arsty Anarchistic Youtubing troublemaker|



    A F G E S P R O K E N • R E L A T I E S
    • Tyler; I'd like to get fucked up with you, in more ways yeah
    Tyler betekend super veel voor Cas, omdat ze hem vertrouwd en als een echte vriend ziet - al heeft ze zelfs hem nooit verteld dat haar echte eerste naam eigenlijk Tallulah is. Ook ongeveer een jaar geleden op een feestje gebeurde er iets wat Cas niet geanticipeerd had. Na flink wat drank werd Tyler toch net iets te aantrekkelijk naar Cas haar mening en begon een spel waarin beide keken hoe ver ze konden gaan bij elkaar. Dit ging gelukkig niet ten koste van de diepe nachtelijke gesprekken, het film kijken of het samen in de problemen komen, maar maakte het soms in grote groepen wel onhandig al er over seksuele relaties werd gsproken. Cas is doordat Tyler de jongen is die ze belt als ze zich verdrietig en de jongen is die ze belt als ze opzoek is naar een beetje 'fun', soms best confused over haar eigen gevoelens.
    •Evelyn; I'll safe my spareroom for ya
    Cas is dol op Evelyn, en beschouwd haar ook als een hele goede vriendin. De extra kamer in het appartement van Cas is dan ook altijd gereserveerd voor Evelyn. Ook gaat ze maar al te graag uit met dit meisje.
    •Levi; I don't think I really know you, but you certainly don't really know me.
    Hem heeft ze één keer eerder ontmoet op een feestje dat ze ge-party-crashed heeft. Er is flink gelfirt, maar Cas heeft hem nooit gezegd dat ze niet op het feestje was uitgenodigd en uit de achterbuurt kwam.
    •Elijah; Een hele goede vriend van Cas, bijna even goed als Ty, maar met Elijah is ze iets minder close. Dit vindt ze vaak wel fijn, omdat Elijah hierdoor wat verder van haar afstaat en ze niet nog een persoon nodig heeft waar dingen confusing mee kunnen raken.
    •Isabella; I know I messed up, but I miss you
    Cas en Isa waren vroeger nog best goede vriendinnen en konden het echt met elkaar vinden. Dit was echter tot Isa erachter kwam dat Cas niet alleen FBW is begonnen met Tyler na hun relatie, maar er ook wel is iets gebeurd is in de breaks die Tyler en Isa hadden. Cas heeft enorm veel spijt tegenover Isa en probeert het nog steeds goed te maken.
    •Sebastian; I saw you sitting there, and I had to talk to you
    Sebastian kent Cas van het restaurant waar ze werkt. Ze werden vrienden nadat Cas iets te lang bleef hangen bij zijn tafel.
    •Sarah; Partner in Crime, Only person who I would ever allow to know my first name and my casual flirt, casual right? Baby you don't have to rush, you can leave a toothbrush at my place
    Cas heeft ondanks alles maar één persoon die ze zou bellen als ze een lijk moet verbergen. Ook maar één persoon waarvoor ze de eerste de beste one night stand de deur uit zou schoppen en één iemand waarmee ze het liefst in de problemen zou raken; deze persoon is Sarah. De twee zijn echte partners in crime en op school weten ze ook goed hoe ze samen dingen op stelten moeten zetten, iets wat ook op feestjes geld. Ze zijn alle twee ook enorme flirts, wat eerst geen probleem leek te zijn, samen een beetje met alles en iedereen flirten; tot ze ook met elkaar gingen flirten. Cas begon langszaam te merken dat ze het wel erg fijn voelde als Sarah iets liefs zei, waardoor Cas ook vaak spelletjes zoals Spin the Bottle en Truth or Dare met Sarah probeert te vermijden. Cas is namelijk super bang dat ze echte gevoelens voor Sarah zal krijgen als het ooit verder gaat dan onschuldig flirten en wil de vrienschap niet in gevaar brengen en omdat ze er nog niet helemaal uit is wat ze voor Tyler voelt.
    Grayson Girls be like 'Cas, why you don't get into his pants?' and I be like 'bitch, who else I can do a ironic boyfriend tag with''
    Ondanks Grayson aantrekkingskracht op meiden, lijkt Cas hier nooit last gehad van te hebben, vooral omdat ze Gray als een grote broer ziet. Hij is dan ook de enige zo'n beetje die weet van haar gevoelens voor Sarah. Ze vindt het super leuk als hij haar helpt met haar youtube filmpjes of als ze film avonden houden samen met Eve
    Ash Bitch yo just as perfect as your brother, just a little hotter
    In bespreking

    Nog andere relaties zijn altijd welkom :3

    Naam:Jake Nathaniel Colfer.


    "I come from a family that has their own portraits hanging from the wall."
    | Student at Willow Creek |
    | It-boy |



    • Ex girlfriend he still sleeps with cause he secretly still has feelings for her.
    •Best friend (F/M)
    •Partner in Crime
    • Maybe a boy he once kissed when he was drunk
    • Flirt
    • You can always propose something else

    A F G E S P R O K E N • R E L A T I E S
    Eleanor • You can be my queen B
    Jake en Eleanor is dan weer een item, dan weer niet, maar een hottopic al de time. Hoe kunnen de It-boy en Queen B nou geen ding zijn? De langdurige knipperlicht relatie is een gevolg van een hoge aantrekkingskracht en het feit dat ze stiekem hele andere dingen willen en kwa karakter uiteenlopen. Jake voelt zich enorm schuldig tegenover Eleanor, omdat hij haar niet verteld heeft dat toen het in de vakantie uit was, hij een ander meisje heeft gedate, maar ook al begon de relatie als echte verliefdheid van beide kanten, is het nu iets dat Jake meer doet omdat het van hem verwacht wordt.
    Isabella Is it weird that I hear Trumpets everytime that you turn me on?
    Isabella was in principe niks meer dan een summer fling, die het net had uitgemaakt met haar vriendje, maar zodra Jake erachter kwam dat ze nieuw bij hem op school was kon hij zichzelf wel verrot schelden dat hij het aan het einde van de vakantie had uitgemaakt. Zijn knipperlicht relatie met Eleanor maakt zijn situatie er niet makkelijker op, omdat hij er zeker van is dat hij Isabella eigenlijk wel terug wil winnen - wat nu alleen maar moeilijker wordt, aangezien hij weet dat zijn vader hem ook nooit een meisje met een scholarship zou laten daten.
    Xavier So I got a bad Idea, you in...?
    Xavier is sebastian partner in crime, wat betekend dat elk slecht idee persé met deze jongen moet worden uitgevoerd Jake weet dan ook precies wie hij moet bellen als hij van plan is een feestje te gaan plannen. Samen weten de jongens alles te verpesten, maar ze weten ook hoe ze zich samen overal weer uit moeten lullen.
    Sebastian You are absolutely everything for me and I wouldn't even mind if people called me gay for you
    Ondanks dat Jake absoluut niet gay is, vindt hij in Sebastian een soulmate. Toen hij op zijn veertiende naar Amerika verhuisde was de eerste vriend die hij maakte Sebastian. Wat ook hielp is dat Jake gezelschap in Sebastian kon vinden als hij zich echt alleen voelde. Jake heeft altijd gezegd dat als hij op jongens viel hij op Sebastian zou vallen... maar hij valt natuurlijk niet op jongens, nee, no way. Hij verteld Sebas alles en bespreekt ook alles met de jongen.
    Hailey You're the sister my family could never give me.
    Jake ziet Hailey als zijn kleine zusje en jongens hoeven haar dan ook niet verkeerd aan te kijken. Ondanks dat Jake een beetje overbeschermend is, probeert hij haar ondertussen ook een beetje te vermaken, door domme ideeën met haar uit te voeren en film avonden te houden.
    Asher Wordt nog besproken
    Grayson Okay this is weird, but I get a feeling one of us is still going to make this more awkward
    Jake kan het op zich wel goed vinden met Gray, zelfs al is hij bang dat Gray zijn positie probeert over te nemen. Hierdoor behandeld hij Gray soms een beetje onhandig en raar. Dit zou opvallen als Gray Jake niet ook soms heel awkward zou behandelen. Jake heeft enkel geen flauw benul waarom
    [/qoute]



    Als ik dingen met mensen mis, moet het even gezegd worden, dan zet ik ze erbij, want Frankly weet ik niet allemaal precies meer wat ik had...


    We've lived in the shadows for far too long.

    IrreplaceabIe schreef:
    Bellona?

    Je hebt Jake Ellie een kus laten geven, maar Ellie heeft geen bio :3


    Het was zeg maar een herinner van de eerste schooldag, dat hij toen Ellie een kus gaf en daarna Isa zag lopen, maa hij dacht er even aan.


    We've lived in the shadows for far too long.

    CALLEN HER RELATIONSHIPS


    WILLOW CREEK HIGH SCHOOL
    Een relatief nieuwe, enorme school in een veel betere buurt met nog plek zat.

    ISABELLE ELEANA THOMASSEN – BEST FEMALE FRIEND
    Doordat Isa en Callen eerst op dezelfde school zaten zijn ze goede vriendinnen geworden. Het klikte echter zo goed tussen de twee dat hun vriendschap uitdraaide in wat ze nu zijn. Beste vrienden. Nu Isa van school is veranderd spreken en zien ze elkaar minder, dit betekent echter niet dat hun vriendschap is verslechterd.

    JAKE NATHANIEL COLFER – UNDECIDED


    JEFFERSON HIGH
    Een kleine school, Jefferson High, vlakbij de grootste achterbuurt van Californië.

    ASHER JORDAN MONTERO – BEST MALE FRIEND
    Asher is haar mannelijke beste vriend. Ze verschillen redelijk qua persoonlijkheid, maar dat is juist hetgeen dat ze ze close heeft gemaakt. Asher is iemand tegen wie ze open kan klagen over die manwhore van een tweelingbroer van hem die ze leuker vindt dan ze toegeeft en Asher is ook vaak haar handlanger als ze Grayson voor iets wil terugpakken.

    ELIJAH JOSEPH MERKEY – THE "EX"
    Elijah en Callen hadden een paar jaar geleden een one night stand en Callen vond hem oprecht leuk. Het scheen helaas van een kant te komen. Nadat hij haar pijn had gedaan heeft ze hem nauwelijks meer gesproken en nu voelt ze vooral woede jegens hem. Ze zal hem dan ook zoveel mogelijk proberen te vermijden.

    TYLER JAY SANTIAGO – THE BROTHER
    Tyler is haar broer. Ze hebben een goede relatie met elkaar - al zal Callen het direct laten melden als haar iets niet zindt. Of wanneer Tyler te ver gaat in zijn grote-broer gedrag. De preken die zij ook krijgt van Tyler gaan vaak het ene oor erin en het andere eruit.

    GRAYSON EDIN MONTERO – IT'S TOO COMPLICATED
    Grayson, de tweelingbroer van Asher zonder het brein dat vaak genoeg hulp nodig heeft van Callen om te slagen met een net-voldoende. Het is voor Grayson normaal om een á twee keer per dag een klap te ontvangen, afkomstig van Callen. Met een flauwe opmerking over zijn lage IQ erbij natuurlijk. Desalniettemin zijn het wel goede vrienden. Al weet Callen soms niet goed wat ze met hem aanmoet.

    SARAH ARCHER – GOOD FRIEND?

    TALULLAH CASSIDY FOWLER – THIS BITCH. .
    Ze waren goede vrienden, tot dat Tyler haar beste vriendin belazerde door het bed te delen met Cas. Callen beschouwt dit als de hoofdreden dat het uitgegaan is tussen Isabella en Tyler en zal dit Cas ook niet zo snel vergeven. Ze hebben er een hevige ruzie door gehad dat eigenlijk nog steeds gaande is.



    IK ZOEK NOG:
    • Een vijand - het liefst van Willow Creek afkomstig
    • Vrienden
    • Onschuldige flirt misschien?
    • You name it ;D

    [ bericht aangepast op 23 sep 2016 - 18:05 ]


    That is a perfect copy of reality.

    Well.. Ik zit even onder de pijnstillers aangezien ik het noodzakelijk vond om keihard tegen een wand aan te schoppen van de kleedkamer in de hoop mijn schoen naar me toe te halen, met het gevolg een paar gekneusde tenen die flink blauw zijn en shitloads of pain dus ik ga even op afwezig vanavond, als iemand nog iets weet voor hun personage met Juliana, pb maar (':


    Faith is everything.

    BelIona schreef:
    (...)

    Het was zeg maar een herinner van de eerste schooldag, dat hij toen Ellie een kus gaf en daarna Isa zag lopen, maa hij dacht er even aan.


    Ooh oké! Dan is het geen probleem! :3


    all because i liked a girl

    Beaumont schreef:
    Well.. Ik zit even onder de pijnstillers aangezien ik het noodzakelijk vond om keihard tegen een wand aan te schoppen van de kleedkamer in de hoop mijn schoen naar me toe te halen, met het gevolg een paar gekneusde tenen die flink blauw zijn en shitloads of pain dus ik ga even op afwezig vanavond, als iemand nog iets weet voor hun personage met Juliana, pb maar (':


    Awh dat is pijnlijk :c


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Ik ga zo posten :3 ben net terug van werk


    We've lived in the shadows for far too long.

    Trasecolare heb vast gepost :)


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]