• Rollentopic
    Speeltopic 1


    De ene tiener leeft in het wereldje van rijkdom. De nieuwste technologie, de duurste kleding en de meest opvallende wagens. De andere tiener leeft in het wereldje van armoede. De achterbuurten, vechtpartijen en bendes zijn geen onbekend terrein. Deze twee werelden zijn dan ook altijd vrij gescheiden gebleven. Tot nu. Een kleine school, Jefferson High, vlakbij de grootste achterbuurt van Californië brand volledig af en in een klap hebben alle scholieren geen plek meer. Dit tot een andere school hulp aanbied. Willow Creek High School. Een relatief nieuwe, enorme school in een veel betere buurt met nog plek zat. De hulp wordt natuurlijk snel aangenomen, maar was dat nou wel zo'n goed idee. Twee werelden komen bij elkaar te staan. De wereld van de keiharde tiener die er alles aan doet om staande te blijven.. En de wereld van de rijke tiener die geeneens een goed beeld heeft van het wereldje buiten hun eigen. De vechters tegen de Elite.. Hoe reageren de twee groepen op elkaar... Kunnen de enorme verschillen tussen die tieners wel een gezonde leeromgeving omhoog houden... Of was dit hele plan nooit een goed idee geweest...


    • Tieners van Willow Creek High School VOL
    ~ Hailey Diana Ambrose|17|Cheerleader Captain - Cotrona
    ~ Isabella Eleana Thomassen|17|Chaotic cutie - Zusak
    ~ Ruby Dawson|16|Nerd - tubbietoost
    ~ Eleanor Louise Alison Devereaux|17|Queen B - IrreplaceabIe
    ~ Julian Dawson|18|Aanvoerder rugby team - tubbietoost
    ~ Levi Oliver Jackson|18|Popular Sporter Rebel - Sigil
    ~ Sebastian Ambroise Nelson|16|Rich&Popular - trasecolare
    ~ Xavier Alexander Fitzgerald|18|Preppy boy - Quake
    ~ Jake Nathaniel Colfer|18|It-Boy - BelIona

    • Tieners van Jefferson High VOL
    ~ Evelyn Autumn Walker|17|Confused badass - Douceur
    ~ Tallulah Cassidy Fowler|18|Youtubing troublemaker - BelIona
    ~ Sarah Archer|17|Tough chick - Sempre
    ~ Callen Lexa Santiago|17|Criminal - Syoxisia
    ~ Juliana León Jaramillo|17|Daughter of a drug smuggler - Beaumont
    ~ Tyler Jay Santiago|19|Badboy/Criminal - Cotrona
    ~ Elijah Jospeh Merkey|18|Player - greenlight22
    ~ Owen Bell|17|Badboy/Stoner/Skater - Mirandacosgrove
    ~ Asher Jordan Montero|18|Thief - Raccoon
    ~ Grayson Edin Montero|18|Populair Flirty Popsicle - Philip

    Keep it sweet or no cookies (cat)

    [ bericht aangepast op 24 sep 2016 - 11:26 ]


    El Diablo.

    Philip schreef:
    (...)

    Misschien Ty & Grayson samen maar dat Asher zijn neus niet buiten de zaken kon houden? :Y) cause Grayson is his big bro and Asher needs Graysons nipples.


    Oh no you didn't :')


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Philip schreef:
    (...)

    Misschien Ty & Grayson samen maar dat Asher zijn neus niet buiten de zaken kon houden? :Y) cause Grayson is his big bro and Asher needs Graysons nipples.


    Hahaha ik vind het goed :Y) Dan ook echt dat de hele school hun doel was of dat het uit de hand is gelopen?


    El Diablo.

    Raccoon schreef:
    (...)

    Oh no you didn't :')


    Sue me (cat)

    [ bericht aangepast op 22 sep 2016 - 22:23 ]


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Cotrona schreef:
    (...)

    Hahaha ik vind het goed :Y) Dan ook echt dat de hele school hun doel was of dat het uit de hand is gelopen?


    Mss wist Ty van Graysons frustraties en omdat zijn zoveelste rapport kut was dat Ty met een briljante idee was om iets met de school uit te halen; wat fataal afliep. Een boze Grayson met Ty kan nooit goed aflopen :'D and Asher was like Whut is my big bro doing... me wants to help en Ty was boos dat het broertje ze achtervolgt had dus drama ?


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Philip schreef:
    (...)

    Mss wist Ty van Graysons frustraties en omdat zijn zoveelste rapport kut was dat Ty met een briljante idee was om iets met de school uit te halen; wat fataal afliep. Een boze Grayson met Ty kan nooit goed aflopen :'D and Asher was like Whut is my big bro doing... me wants to help en Ty was boos dat het broertje ze achtervolgt had dus drama ?



    Asher is like, oh shit I tought you guys where making a burrito explode, not the school!


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Philip schreef:
    (...)

    Mss wist Ty van Graysons frustraties en omdat zijn zoveelste rapport kut was dat Ty met een briljante idee was om iets met de school uit te halen; wat fataal afliep. Een boze Grayson met Ty kan nooit goed aflopen :'D and Asher was like Whut is my big bro doing... me wants to help en Ty was boos dat het broertje ze achtervolgt had dus drama ?


    Hahaha yesss, perfect :Y)


    El Diablo.

    Philip schreef:
    (...)

    Mss wist Ty van Graysons frustraties en omdat zijn zoveelste rapport kut was dat Ty met een briljante idee was om iets met de school uit te halen; wat fataal afliep. Een boze Grayson met Ty kan nooit goed aflopen :'D and Asher was like Whut is my big bro doing... me wants to help en Ty was boos dat het broertje ze achtervolgt had dus drama ?



    Asher is like, oh shit I tought you guys where making a burrito explode, not the school!


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Philip schreef:
    (...)

    Mss wist Ty van Graysons frustraties en omdat zijn zoveelste rapport kut was dat Ty met een briljante idee was om iets met de school uit te halen; wat fataal afliep. Een boze Grayson met Ty kan nooit goed aflopen :'D and Asher was like Whut is my big bro doing... me wants to help en Ty was boos dat het broertje ze achtervolgt had dus drama ?



    Asher is like, oh shit I tought you guys where making a burrito explode, not the school!


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    ^ Spam much hehehe?

    @Denis
    Maar doen we omdat de twins verwikkelt waren in een sort off ruzie of discussie dat Tyler controle wilde voeren en idk aansteker pakte en toen per ongeluk iets verkeerds deed ? x'D


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Callen kan altijd de afleiding zijn geweest. :Y)

    @Deni, wat voor een relatie tussen Tyler en Callen by the way?


    That is a perfect copy of reality.

    Ik heb voor Juliana alleen nog maar een awkward crush en een normale vriend, verder nog niks. (': Dus als jullie ideeën hebben zeg het please want ik ben echt leeg nu (':


    Faith is everything.

    Beaumont schreef:
    Ik heb voor Juliana alleen nog maar een awkward crush en een normale vriend, verder nog niks. (': Dus als jullie ideeën hebben zeg het please want ik ben echt leeg nu (':


    Ik ben op dit moment ook echt leeg en ik wil Callen nog een interessante geschiedenis geven D:
    Callen is nog wel opzoek naar (het liefst een van Willow Creek though) vijand/


    That is a perfect copy of reality.

    Ik zal Julian en Callen even doorlezen en dan ideetjes droppen :3


    We've lived in the shadows for far too long.

    Beaumont schreef:
    Ik heb voor Juliana alleen nog maar een awkward crush en een normale vriend, verder nog niks. (': Dus als jullie ideeën hebben zeg het please want ik ben echt leeg nu (':


    Heb levi evt voor awkward crush?


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Philip schreef:
    ^ Spam much hehehe?

    @Denis
    Maar doen we omdat de twins verwikkelt waren in een sort off ruzie of discussie dat Tyler controle wilde voeren en idk aansteker pakte en toen per ongeluk iets verkeerds deed ? x'D


    Jaa misschien dat hij het gewoon in de fik zetten en dat het opeens wel heel groot werd? x'D


    El Diablo.