• Rollentopic
    Speeltopic 1


    De ene tiener leeft in het wereldje van rijkdom. De nieuwste technologie, de duurste kleding en de meest opvallende wagens. De andere tiener leeft in het wereldje van armoede. De achterbuurten, vechtpartijen en bendes zijn geen onbekend terrein. Deze twee werelden zijn dan ook altijd vrij gescheiden gebleven. Tot nu. Een kleine school, Jefferson High, vlakbij de grootste achterbuurt van Californië brand volledig af en in een klap hebben alle scholieren geen plek meer. Dit tot een andere school hulp aanbied. Willow Creek High School. Een relatief nieuwe, enorme school in een veel betere buurt met nog plek zat. De hulp wordt natuurlijk snel aangenomen, maar was dat nou wel zo'n goed idee. Twee werelden komen bij elkaar te staan. De wereld van de keiharde tiener die er alles aan doet om staande te blijven.. En de wereld van de rijke tiener die geeneens een goed beeld heeft van het wereldje buiten hun eigen. De vechters tegen de Elite.. Hoe reageren de twee groepen op elkaar... Kunnen de enorme verschillen tussen die tieners wel een gezonde leeromgeving omhoog houden... Of was dit hele plan nooit een goed idee geweest...


    • Tieners van Willow Creek High School VOL
    ~ Hailey Diana Ambrose|17|Cheerleader Captain - Cotrona
    ~ Isabella Eleana Thomassen|17|Chaotic cutie - Zusak
    ~ Ruby Dawson|16|Nerd - tubbietoost
    ~ Eleanor Louise Alison Devereaux|17|Queen B - IrreplaceabIe
    ~ Julian Dawson|18|Aanvoerder rugby team - tubbietoost
    ~ Levi Oliver Jackson|18|Popular Sporter Rebel - Sigil
    ~ Sebastian Ambroise Nelson|16|Rich&Popular - trasecolare
    ~ Xavier Alexander Fitzgerald|18|Preppy boy - Quake
    ~ Jake Nathaniel Colfer|18|It-Boy - BelIona

    • Tieners van Jefferson High VOL
    ~ Evelyn Autumn Walker|17|Confused badass - Douceur
    ~ Tallulah Cassidy Fowler|18|Youtubing troublemaker - BelIona
    ~ Sarah Archer|17|Tough chick - Sempre
    ~ Callen Lexa Santiago|17|Criminal - Syoxisia
    ~ Juliana León Jaramillo|17|Daughter of a drug smuggler - Beaumont
    ~ Tyler Jay Santiago|19|Badboy/Criminal - Cotrona
    ~ Elijah Jospeh Merkey|18|Player - greenlight22
    ~ Owen Bell|17|Badboy/Stoner/Skater - Mirandacosgrove
    ~ Asher Jordan Montero|18|Thief - Raccoon
    ~ Grayson Edin Montero|18|Populair Flirty Popsicle - Philip

    Keep it sweet or no cookies (cat)

    [ bericht aangepast op 24 sep 2016 - 11:26 ]


    El Diablo.

    Syoxisia schreef:
    Callen kan altijd de afleiding zijn geweest. :Y)

    @Deni, wat voor een relatie tussen Tyler en Callen by the way?


    Idk, weet jij iets?


    El Diablo.

    Cotrona schreef:
    (...)

    Idk, weet jij iets?


    Positief? Of negatief?


    That is a perfect copy of reality.

    Btw iemand misschien interesse om een bully te zijn van Asher? or like an enemie?

    Daarbij gaat Asher (per ongeluk) op Cheerleaden :') dus als er cheerleader friends zijn let me know haha


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Syoxisia schreef:
    (...)

    Positief? Of negatief?


    Maakt mij niet uit (:


    El Diablo.

    Raccoon schreef:
    Btw iemand misschien interesse om een bully te zijn van Asher? or like an enemie?

    Daarbij gaat Asher (per ongeluk) op Cheerleaden :') dus als er cheerleader friends zijn let me know haha


    Hailey is cheer cap? c;


    El Diablo.

    Cotrona schreef:
    (...)

    Hailey is cheer cap? c;


    hehe c: they can become good friends? c:


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Cotrona schreef:
    (...)

    Hailey is cheer cap? c;


    I'd say positive fits. Ik ga nog even een keer zijn rol doorlezen - misschien past zijn geschiedenis met de geschiedenis die ik voor Callen wil en kunnen we daar iets positiefs mee? Tenzij jij een negatieve relatie prefereert?

    EDIT: woops verkeerde gequote

    [ bericht aangepast op 22 sep 2016 - 23:12 ]


    That is a perfect copy of reality.

    Syoxisia schreef:
    (...)

    I'd say positive fits. Ik ga nog even een keer zijn rol doorlezen - misschien past zijn geschiedenis met de geschiedenis die ik voor Callen wil en kunnen we daar iets positiefs mee? Tenzij jij een negatieve relatie prefereert?

    EDIT: woops verkeerde gequote


    Sounds good c:

    Raccoon schreef:
    (...)

    hehe c: they can become good friends? c:


    Yush c:


    El Diablo.

    If anyone dares to bully my brah, Gray is going to kill a bitch.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Ik zoek sowieso nog een beste vriend(in), en iemand met wie ze totaal niet door één deur kan gaan? c:


    Faith is everything.

    Beaumont schreef:
    Ik zoek sowieso nog een beste vriend(in), en iemand met wie ze totaal niet door één deur kan gaan? c:


    Misschien met Jake of Cas voor een van de twee?


    We've lived in the shadows for far too long.

    Ik heb ook nog Owen als iemand wilt


    Everything is illuminated by the light of our past.




    Jefferson high:

    Grayson Edin Montero: "You are an idiot Grayson, but I love you bro" voor de mensen die het nog niet gemerkt hadden, Grayson en Asher zijn een tweeling -yep niet dezelfde persoon d-bags - Ze lijken op elkaar maar qua karakter verschillen ze toch wel een boel. Zo hebben de jongens vaak wel eens discussies of pranken ze elkaar.
    Toch kijkt Asher enorm op naar Grayson en doet ook haast alles voor hem. Mocht iemand Gray ooit bedreigen dan kan hij zeker een mep van Asher verwachten. Ash vergelijkt hen met het symbool Yin & Yang, waar hijzelf de Yin is en Gray de Yang

    Tallulah Cassidy Fowler: "She's cool, but I don't want her too steal my bro " Cass is een stoere meid en dat weet Asher ook, ze delen dan ook beiden het liefde voor filmen al zou hij nooit zoals haar deze filmpjes op YouTube durven plaatsen. Toch is Asher jaloers op deze meid gezien ze (té) veel tijd doorbrengt met Grayson. Hij laat er dan ook niets van merken maar vanbinnen gaat hij dood van de jaloezie.

    Callen Lexa Miller: " Best friends no matter what" Hoewel je het niet zou denken zijn Callen en Asher beste vrienden. Ze verschillen erg veel van elkaar maar dat maakt hun band wel sterk. Zo vult Callen hem aan en omgekeerd. Hij vertrouwd haar dan ook alles toe en zou best veel voor deze dame doen.

    Juliana León Jaramillo: " You are okay, I guess" Asher mag haar wel maar meer dan vrienden zijn deze twee niet. Asher merkt wel dat ze soms echt achter zijn broer aanhangt, maar besteed er (nog) geen aandacht aan. Hij weet wel niet hoe hij zou reageren mocht ze toegeven dat ze op Grayson valt.


    Willow Creek:

    Hailey Diana Ambrose: " Our future is pink, hell yeah" Asher en Hailey kennen elkaar nog niet. Echter heeft Asher (door niet goed op te letten, thanks a lot Gray) zich ingeschreven voor Cheerleaden. De broers hadden afgesproken alle vakken te volgen met een vrouwelijke lerares en natuurlijk had Gray Asher niet gewaarschuwd voor cheerleaden. Asher gaat in de rpg dan ook auditie doen voor dit vak.

    Isabella Eleana Thomassen: "I miss you, why did you leave me?" Isa was ooit één van Ashers goede vriendinnen op Jefferson High. Hij kan haar haast alles vertellen en beiden hebben ze enorme angst voor onweer. Echter toen Isa een beurs kreeg en naar Willow creek ging verwaterde hun contact. Asher voelde zich iets in de steek gelaten en besloot haar niet meer op te zoeken. Tot nu dan

    Jake Nathaniel Colfer: " You are rich and kind? that's impossible" Asher weet niet goed wat te vinden van de jongen, in de toekomst zal zijn opinie dan ook grondig veranderen.




    :') Okay ehm het is nogal vaag om over de 'toekomst' relaties te verzinnen dus heb ik het maar zo goed mogelijk proberen te beschrijven hehe ^^


    Ik zoek nog

    Een bully (Jefferson High)
    Een eventuele flirt (Asher is still a V dus het is nogal onschuldig)
    Iemand waarvan hij al gestolen heeft (like a phone or something, kans is groot dat ze elkaar niet mogen)
    Iemand die hij echt niet kan uitstaan (mag van Willow Creek)
    Iemand die hem uitlacht (liefst Willow Creek)
    Iemand waarmee hij al gevochten heeft ( en nog steeds mee zou kunnen vechten)


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Is er iemand hier met een meisje of jongen van het liefst Willow Creek die niet zo'n goede relatie heeft met Calli?

    [ bericht aangepast op 23 sep 2016 - 13:01 ]


    That is a perfect copy of reality.

    Raccoon schreef:




    Jefferson high:

    Grayson Edin Montero: "You are an idiot Grayson, but I love you bro" voor de mensen die het nog niet gemerkt hadden, Grayson en Asher zijn een tweeling -yep niet dezelfde persoon d-bags - Ze lijken op elkaar maar qua karakter verschillen ze toch wel een boel. Zo hebben de jongens vaak wel eens discussies of pranken ze elkaar.
    Toch kijkt Asher enorm op naar Grayson en doet ook haast alles voor hem. Mocht iemand Gray ooit bedreigen dan kan hij zeker een mep van Asher verwachten. Ash vergelijkt hen met het symbool Yin & Yang, waar hijzelf de Yin is en Gray de Yang

    Tallulah Cassidy Fowler: "She's cool, but I don't want her too steal my bro " Cass is een stoere meid en dat weet Asher ook, ze delen dan ook beiden het liefde voor filmen al zou hij nooit zoals haar deze filmpjes op YouTube durven plaatsen. Toch is Asher jaloers op deze meid gezien ze (té) veel tijd doorbrengt met Grayson. Hij laat er dan ook niets van merken maar vanbinnen gaat hij dood van de jaloezie.

    Callen Lexa Miller: " Best friends no matter what" Hoewel je het niet zou denken zijn Callen en Asher beste vrienden. Ze verschillen erg veel van elkaar maar dat maakt hun band wel sterk. Zo vult Callen hem aan en omgekeerd. Hij vertrouwd haar dan ook alles toe en zou best veel voor deze dame doen.

    Juliana León Jaramillo: " You are okay, I guess" Asher mag haar wel maar meer dan vrienden zijn deze twee niet. Asher merkt wel dat ze soms echt achter zijn broer aanhangt, maar besteed er (nog) geen aandacht aan. Hij weet wel niet hoe hij zou reageren mocht ze toegeven dat ze op Grayson valt.


    Willow Creek:

    Hailey Diana Ambrose: " Our future is pink, hell yeah" Asher en Hailey kennen elkaar nog niet. Echter heeft Asher (door niet goed op te letten, thanks a lot Gray) zich ingeschreven voor Cheerleaden. De broers hadden afgesproken alle vakken te volgen met een vrouwelijke lerares en natuurlijk had Gray Asher niet gewaarschuwd voor cheerleaden. Asher gaat in de rpg dan ook auditie doen voor dit vak.

    Isabella Eleana Thomassen: "I miss you, why did you leave me?" Isa was ooit één van Ashers goede vriendinnen op Jefferson High. Hij kan haar haast alles vertellen en beiden hebben ze enorme angst voor onweer. Echter toen Isa een beurs kreeg en naar Willow creek ging verwaterde hun contact. Asher voelde zich iets in de steek gelaten en besloot haar niet meer op te zoeken. Tot nu dan

    Jake Nathaniel Colfer: " You are rich and kind? that's impossible" Asher weet niet goed wat te vinden van de jongen, in de toekomst zal zijn opinie dan ook grondig veranderen.




    :') Okay ehm het is nogal vaag om over de 'toekomst' relaties te verzinnen dus heb ik het maar zo goed mogelijk proberen te beschrijven hehe ^^


    Ik zoek nog

    Een bully (Jefferson High)
    Een eventuele flirt (Asher is still a V dus het is nogal onschuldig)
    Iemand waarvan hij al gestolen heeft (like a phone or something, kans is groot dat ze elkaar niet mogen)
    Iemand die hij echt niet kan uitstaan (mag van Willow Creek)
    Iemand die hem uitlacht (liefst Willow Creek)
    Iemand waarmee hij al gevochten heeft ( en nog steeds mee zou kunnen vechten)


    Misschien dat Sarah en Asher een beginnende vriendschap hebben?

    @Syoxisia; Ik denk dat Sarah en Calli het wel goed met elkaar kunnen vinden, dus ik zie hen wel als vriendinnen? Beetje de party starters haha?

    @Stephanie; Weet jij misschien iets voor Juliana en Sarah?

    [ bericht aangepast op 23 sep 2016 - 13:06 ]


    When time and life shook hands and said goodbye.