• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 23 sep 2016 - 14:32 ]

    HAHAHAHAHAHA. Zuslief en ik hebben ontzettend de slappe lach. Tranen rollen over haar wangen en volgens mij denkt de jongen achter haar dat ze huilt. This is awesome.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Oma een tablet gegeven. Eens kijken hoe dat gaat werken.


    Your make-up is terrible

    Echt al sinds een uur of vijf hoofdpijn. Gadver, ga weg.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Wtf. Wat heeft dat ermee te maken?


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    11 oktober, ik wacht op je! Ik ben serieus veel te enthousiast voor WWE2K17! Woop!


    16 - 09 - '17

    En dan zelf altijd maar zeiken dat mensen het in gezicht moeten zeggen, en het zelf ook niet doen.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Zoveel te doen. Meh.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Jajajajajajaja, ik hoef alleen nog dat stomme verslag te schrijven! *O*
    DE REST VAN DE WEEK ALLEEN MAAR TIJD OVER OM NOG WEER VOORUIT TE GAAN WERKEN. YAS


    Deep inside, I've never felt alive

    -hysterisch gelach-


    What would Emma do?

    Rito plz Fucking ondankbare mensen enzo


    26 - 02 - '16

    De herinnering aan die ene keer dat niemand op m'n verjaardag op kwam dagen komt weer eens gezellig boven drijven... Meh, maar ik wil wel gewoon m'n verjaardag vieren :c


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Ik krijg steeds meer het gevoel dat dit alles een slechte gewoonte is waar ik gewoon van af moet. Nobody likes me anyway.


    26 - 02 - '16

    XFactor UK producers, please dont ever ask Louis Walsh again as a judge.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Zusak schreef:
    En dan zelf altijd maar zeiken dat mensen het in gezicht moeten zeggen, en het zelf ook niet doen.


    Heb ik gedaan. En heb het recht het ook hier te zetten, omdat het de waarheid is.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik vergis me elke dag nog steeds in zoveel mensen. Echt jammer.


    16 - 09 - '17