• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 23 sep 2016 - 14:32 ]

    Nope. Just nope.


    What would Emma do?

    NOOOOOOOO, Bucky DDDDD:


    Deep inside, I've never felt alive

    Lang genoeg gewacht.

    Velen haten maandag doordat het gewoon een kutdag is; aan het werk moeten of naar school oid. Ik haat maandag omdat die dag het begin is van mijn structuurloze horrorweek. Als ik een baan oid had zou mijn leven zo ontzettend veel zinvoller voelen.. ):


    26 - 02 - '16

    Omg, ik heb zojuist deze film uitgevonden. Awesomeness.

    Of toch net niet. Grapje.

    [ bericht aangepast op 26 sep 2016 - 0:45 ]


    Deep inside, I've never felt alive

    Ik vind dit veel leuker dan goed voor me is. Bestaat er ook iets als te veel sarcasme?


    in love with the fictional characters, I'm sorry

    Wat een KLOTE einde. Ik moet morgen the Winter Soldier gaan kijken. OMGOMGOMGOMG


    Deep inside, I've never felt alive

    "Als je kinderen wilt uitleggen wat de belastingdienst doet, moet je gewoon de helft van hun toetje opeten!"

    Ja en ergens aan het eind van het jaar een hele pudding, want zo voelt het eigen risico voor mij x)


    26 - 02 - '16

    Zo ga je weer een dag door alsof er niks aan de hand is, en dan komt het binnen een minuut weer allemaal terug. Het is zo'n groot gat, en ik weet wel dat ik beloofd had om dat te gaan vullen en te leven, en dat ben ik ook wel aan het doen, maar het is zo moeilijk. Ik mis jullie zo erg oma, en opa.
    Het gaat goed met me, en ik hoop dat jullie dat op de een of andere manier weten. Maar jeetje, het is echt zo moeilijk om al die berichtjes te lezen en foto's te bekijken. Jullie hadden hier echt gewoon nog moeten zijn.
    Tijd heelt alle wonden. Tijd heelt alle wonden.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Ik voel me echt crap >.< waarom ben ik nog steeds niet beter? Ik ga vandaag de dokter bellen.

    //dude stop. Stop met die x'jes, stop met die kussmileys en stop met het voorstellen om me te kussen. Gewoon niet meer doen of ik ga je blokkeren op whatsapp

    [ bericht aangepast op 26 sep 2016 - 7:58 ]


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Waarom wordt ik zo vroeg wakker?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Als je me ook maar voor een beetje kende, wist je dat ik zoiets nooit zou doen. Ik hoop dat je gelukkig wordt met je oppervlakkige emoties. Oh, wacht.


    What would Emma do?

    Ik droomde dat ik een bijbaantje had gevonden. En toen werd ik wakker.
    Damn.
    Misschien wordt het dan toch tijd om iets te zoeken. Maar wat...

    Beauty! Ik wil geen kus! Irritante hond. :')


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik kan nu verder aan mijn verhaal, yeeesh


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)