• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 23 sep 2016 - 14:32 ]

    Wat is het toch met zeggen dat je me kent? Schijnbaar doe je dat niet, want dan wist je dat ik zoiets niet zou doen.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Waarom is mijn tante hier elke verdomde ochtend met mijn nichtje? Zoek een fucking leven!

    Het is zo koud in dit lokaal maar mijn shirt is te fabulous om een vest er overheen aan te trekken.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Kupo schreef:
    Waarom is mijn tante hier elke verdomde ochtend met mijn nichtje? Zoek een fucking leven!


    Zeg dat dan tegen haar?


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Dag 1 van mijn week zonder koemelk: Het ontbijt begint goed, want er zijn alleen maar crackertjes te eten, omdat het brood op is en ik de rest niet mag....
    Ouders hebben nog geen boodschappen gedaan.


    Stenenlikker

    Gewoon ugh.


    Your make-up is terrible

    Fuck you, tutor, voor het door de war schoppen van mijn hele planning vandaag.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Bleh. Ik wil vaker naar school, dan is het tenminste nog leuk en zijn het niet twee, zoals ik het beleef, irritante en saaie dagen.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Oké, oké, oké, we kunnen dit wel.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Stomme Windows update duurde anderhalf uur jezus. Had niet eens toestemming gegeven.

    Ruin schreef:
    (...)

    Zeg dat dan tegen haar?

    Doen we vaak genoeg, maar waarom zou ze zich daar iets van aantrekken.
    Ik zeg elke zondag dat ik maandag en dinsdag kan uitslapen, maar dat boeit haar niet.

    Kupo schreef:
    (...)
    Doen we vaak genoeg, maar waarom zou ze zich daar iets van aantrekken.
    Ik zeg elke zondag dat ik maandag en dinsdag kan uitslapen, maar dat boeit haar niet.


    Deur niet meer open doen is dan de beste optie xd


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Krolock schreef:
    Stomme Windows update duurde anderhalf uur jezus. Had niet eens toestemming gegeven.

    Herkenbaar. Mijn laptop gaat wel een uit zichzelf updaten en danden ik wtf. Ik was aan het gamen idioot!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik ben zooo niet uitgeslapen aan het doen vandaag. Verkouden zijn ftw.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Krolock schreef:
    Stomme Windows update duurde anderhalf uur jezus. Had niet eens toestemming gegeven.


    JA, dus ik was toch niet de enige die dat had! En een probleem met mijn laptop dat net leek opgelost was daarna ook nog weer terug. Geen fan van updates. ;-;


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan