• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 23 sep 2016 - 14:32 ]

    Dit valt eigenlijk nog verrassend mee voor een vak waar ik alle interesse nu al in ben verloren. :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ruin schreef:
    (...)

    Hoezo, het kan toch zo zijn dat ze daar net geweest zijn en dat het daarna gebeurd is. Denk daar eens aan?


    ...het gaat letterlijk over een plaats in North Carolina, Amerika. Denk je nu echt dat veel Nederlandse vrienden van haar (en van mij ook overigens) daar op dit moment zijn? Dacht 't dus niet. Er wordt altijd misbruik gemaakt van die functie. :Y)


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Mooi! Jullie zijn aangekomen op de Jachtvelden! Hier vind je allerlei eten zoals bessen, noten en ook wilde dieren om op te jagen voor een lekke biefstukje.
    Je moet alleen wel eerst een jacht-en verzamelvergunning kopen door een vraag goed te beantwoorden of een spelletje te doen.


    Leuk man, verhaaltjes verzinnen voor een postenspel met kleine kinderen. Wat een prikkeling voor je fantasie :W

    Vitriol schreef:
    (...)

    ...het gaat letterlijk over een plaats in North Carolina, Amerika. Denk je nu echt dat veel Nederlandse vrienden van haar (en van mij ook overigens) daar op dit moment zijn? Dacht 't dus niet. Er wordt altijd misbruik gemaakt van die functie. :Y)


    Nou het kan hoor.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Die blackhead removal strips voelen zo lekker om eraf te trekken xd

    [ bericht aangepast op 23 sep 2016 - 17:14 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Villainess schreef:
    Mooi! Jullie zijn aangekomen op de Jachtvelden! Hier vind je allerlei eten zoals bessen, noten en ook wilde dieren om op te jagen voor een lekke biefstukje.
    Je moet alleen wel eerst een jacht-en verzamelvergunning kopen door een vraag goed te beantwoorden of een spelletje te doen.


    Leuk man, verhaaltjes verzinnen voor een postenspel met kleine kinderen. Wat een prikkeling voor je fantasie :W


    Doe je die kinderen nu een lekke biefstuk aan? Klinkt ook niet lekkeR. :P

    OTOFT: manmanman, wat een chagrijnen op de wereld zeg. :/
    &Yaay, vriendlief komt vanaaf. C:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    But actually. My ex was looking good the last few days...


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Weetje wat, ik baseer mijn eindexamen opdracht voor theater gewoon op de emoe oorlog want yolo


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    The amount of people who don't know how to play that game is too damn high.

    / awh, ze wilde 2 keer bij mij op schoot zitten. Wat een schattig kibdje is ze ook ^^
    Hallo moedergevoelens en kinderwens

    [ bericht aangepast op 23 sep 2016 - 18:17 ]

    Gibbs schreef:
    (...)

    Doe je die kinderen nu een lekke biefstuk aan? Klinkt ook niet lekkeR. :P

    OTOFT: manmanman, wat een chagrijnen op de wereld zeg. :/
    &Yaay, vriendlief komt vanaaf. C:


    Ik ben vegetarisch, ik ga niet zeggen dat biefstuk lekker is (puh)

    'Je bent zoveel mooier als je lacht en mongolisch doet.' Ik denk dat dat, zelfs de woordkeuze in rekening gehad, één van de mooiste dingen is die ik de laatste jaren gehoord heb. Thanks sweetie.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Woeps, ik ben niet erg goed in inpakken.


    Your make-up is terrible

    Thunderfvck schreef:
    Woeps, ik ben niet erg goed in inpakken.


    Cadeautjes of tassen? Ik ben ik allebei een expert (scheiden ouders en bij de Intertoys werken hahaha), kom maar een cursus volgen :Y)

    Villainess schreef:
    (...)

    Cadeautjes of tassen? Ik ben ik allebei een expert (scheiden ouders en bij de Intertoys werken hahaha), kom maar een cursus volgen :Y)


    Cadeautjes, haha. Tassen kan ik heel goed! Ik heb het zelf ook moeten leren voor mijn werk ooit, maar ik bak er nog steeds niks van.


    Your make-up is terrible

    Thunderfvck schreef:
    (...)

    Cadeautjes, haha. Tassen kan ik heel goed! Ik heb het zelf ook moeten leren voor mijn werk ooit, maar ik bak er nog steeds niks van.


    Ik moet toegeven dat ik vandaag een cadeau had die echt helemaal fout ging, die vrouw werd hartstikke boos en mijn baas moest het voor me doen omdat ik bijna begon te janken :') En het was nota bene gewoon een vierkant pakketje pffft.