• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 23 sep 2016 - 14:32 ]

    Villainess schreef:
    (...)

    Ik moet toegeven dat ik vandaag een cadeau had die echt helemaal fout ging, die vrouw werd hartstikke boos en mijn baas moest het voor me doen omdat ik bijna begon te janken :') En het was nota bene gewoon een vierkant pakketje pffft.


    Ik heb ook een vierkante, maar het inpakpapier is zo papierig waardoor het kreukelde en alles ging fout, hahaha.
    Inpakken is echt een kunst, mensen moeten niet zo zeuren. :'D


    Your make-up is terrible

    Deze dude lijkt op mijn rekenleraar. Fuck. I like.

    /waarom krijg ik alleen van (sorry voor mijn woorden) niet blanke mensen superlikes?

    [ bericht aangepast op 23 sep 2016 - 19:32 ]

    We zouden samen gaan eten. En nu stuur je ineens 'we komen eraan'. Je had me ook gewoon van tevoren kunnen zeggen dat je haar ook hebt uitgenodigd. Ik keek er zo naar uit dat ik eindelijk even mijn hart kon luchten. Maar nee, tonight is not gonna be about me. Gewoon nog even die mondhoeken omhoog blijven trekken.


    She's imperfect but she tries

    Exiled schreef:
    Van die mensen die, als ze niet eens in het betreffende getroffen gebied zitten, zeggen dat ze veilig zijn. Gefeliciteerd, je hebt jezelf gepromoveerd van 'respectloos' naar 'super-respectloos'.



    Ik vind dat altijd zo om aandacht vragen :')


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ugh, wifi werk eens mee.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Dus ik ben een boeman, enkel omdat ik een halfjaar moeten wachten op 10 foto's -waar ik de hoofdprijs voor betaald heb- lang vind? Oké. Dit is dan ook de laatste fotoshoot die ik gedaan heb, I guess.


    26 - 02 - '16

    Hmm, ik zou eignelijk voor een RPG moeten schrijven, maar ik heb er geen zin in en als ik schrijf doe ik dat liever voor mn eigen verhaal...


    Stenenlikker

    Boh hopelijk willen mensen wat diensten overnemen van me. Anders worden die tentamenweken echt huilen.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Wanneer je uitflipt omdat je telefoon niet meer aangaat maar het puur is omdat je je batterij helemaal leeg hebt gehaald en hij gewoon even niks meer kon...


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Ik ben doodmoe.
    En mijn handen zijn ijskoud.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Vandaag mocht mijn beugel eraf... voor 5 minuten ofzo en daarna plakte ze alle slotjes opnieuw erop.. maar die 5 minuten kon ik niet van mijn tanden afblijven.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Dat wordt geen enge films kijken dus. Helaas.

    // NEEE, DAT HEB IK NIET GESTUURD FAAAACK. Lol, ik stuude dat hij cute af was.

    [ bericht aangepast op 24 sep 2016 - 0:19 ]

    Weet je, ik kan wel anderen de schuld gaan geven... maar nee, ik word soms een beetje moe van mezelf.

    Nee, verpest het nou niettt. :(

    O god, dit gesprek. Love it.

    // o shit durf ik hem nu al te ontmoeten? Holy shit

    [ bericht aangepast op 24 sep 2016 - 2:03 ]