• • “You're not more than just a piece in my Games.” •



    Welkom tributen! Welkom op de spelen waar alleen het lot en het geluk bepaalt of jij door de spelen komt of net niet. Ben jij bereid om volledig op jouw gevoel te vertrouwen en deze er alleen kan voor zorgen dat jij in leven blijft.
    May the odds be ever in your favor!


    • Tributen •
    Bellona • Sav |
    Reigns • Sylvester |
    Windigo • Kellogs |
    GinnyWeasley8 • Lilly |
    Hufflefluff • Soofje |
    Ledecky • Melissa |
    WingedHussar • Belle |
    Metamorphoses • Qing |
    Virtues • Rose |
    FIorian • Danique |
    Nympha • Filiz |
    Jumin • Wendy |
    FIynn • Lisa |
    AIex • Sanne |
    Fictionalworld • Vera |
    Gisteren • Brechtje |
    Flowering
    • Annie •
    • Beetee •
    • Johanna •
    • Finnick •
    • Clove •
    Katniss
    • Peeta •



    Opdracht

    • Ik zoek 24 actieve deelnemers
    • De deelnemers moeten elke dag en nacht in de arena loten, die in werkelijkheid twee dagen duren.
    • De Simulator bepaalt welke activiteiten er gebeuren in de arena, maar jullie bepalen uiteindelijk wie de activiteiten uitvoeren.
    • De deelnemers hoeven enkel een nummer te posten. Er moeten geen rollen of karakters aangemaakt worden of hoeven niets te schrijven.
    Regels
    • Huisregels van Quizlet.
    • Naamsveranderingen, vakanties, ect. doorgeven.
    • Keuzes worden bepaalt via nummerkeuze, die jullie zelf bepalen elk hoofdstuk.
    Info
    • Omdat ik de vorige zo leuk vond, heb ik besloten om deze wedstrijd nogmaals te openen. Dit is dus geen vervolg!
    • De The Hunger Games Simulator wordt gebruikt om de gebeurtenissen te bepalen die de deelnemers zullen toepassen in de spelen. In de Simulator zullen we de tributen veranderen in nummers en de deelnemers kunnen in elk hoofdstuk een nummer kiezen en deze bepaalt dan welke deelnemers precies wat gaat doen en wie uiteindelijk de winnaar wordt.
    • Ik heb dit geheel voor het plezier bedacht en hoop dat jullie met plezier zullen deelnemen.
    • Het nummer word duidelijk in vet gepost in het bijhorende hoofdstuk.
    • Je eerste nummer is je definitieve nummer, als deze al gekozen is, mag je uiteraard een andere nemen.
    Toestemming
    Oh oké, dan heb je toestemming van mij. ^^ Veel plezier gewenst. (:
    Groetjes,
    Melissa

    [ bericht aangepast op 7 nov 2016 - 21:31 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 8 okt 2016 - 20:01 ]


    '' Type Sangster if you can see this. "

    Mag ik nummer 16?


    We've lived in the shadows for far too long.

    Gisteren schreef:
    Kun je je nog inschrijven?


    Natuurlijk nog! Om 22:00 zal het sluiten, we kunnen natuurlijk nog langer wachten, maar wie weet hoe lang dan nog?
    Als Soofje, Danique, Qing en Sanne hun nummer nog doorgeven dan kunnen we zo goed als beginnen ^^


    '' Type Sangster if you can see this. "

    Als iemand nog een suggestie heeft voor namen, laat het maar weten!


    '' Type Sangster if you can see this. "

    Ik neem twee! (:

    Ik vind dat Finnick, Johanna, Beetee, Annie en Rue er oook wel bij mogen! (:


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Hoihoi ik was vergeten dit topic te checken want ik had er geen abo op genomen haha oeps

    Anyway, kan ik het getal drie nemen?


    "Ik vind Sanne erg aardig, maar er mag wel 80 decibel af."

    Ik wil 4^^


    It's never gonna happen, Guys.

    Mag ik nummer 24?


    falling doesn't feel this bad when i know you've fallen this way too.

    Poof! Hier is de story! Neem een abbo voor het gemakkelijk te houden, neem deze niet en houdt het topic dan regelmatig in de gaten. Ik post elk hoofdstuk met een link hier neer. Als Gisteren haar nummer nog doorgeeft dan zal ik the bloodbath online gooien ^^


    '' Type Sangster if you can see this. "

    Kan ik nummer 2 nog kiezen?

    Mijn naam is Brechtje, trouwens.


    i wanna die with you once or twice.

    Gisteren schreef:
    Kan ik nummer 2 nog kiezen?

    Mijn naam is Brechtje, trouwens.


    Metamorphoses heeft die al

    [ bericht aangepast op 1 okt 2016 - 8:09 ]

    Deze nummers zijn nog vrij: 1, 11, 12, 14, 15, 17, 18, 20 en 21.


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    O daar had ik overheen gekeken.

    Nummer 1 dan.


    i wanna die with you once or twice.

    En we zijn begonnen ^^
    The bloodbath
    Fallen tributes


    '' Type Sangster if you can see this. "

    Yes ik leef nog!


    I'm living in dreamworld, where I make my stories and a dream.

    Alright peeps! Helaas zijn er velen van jullie die het verkeerde nummer blijken te kiezen. Ik ga niet zeggen wie, maar omdat jullie voor gaan dan de the hunger games karakters, is hier een voorstel. Willen jullie liever je eigen nummer houden en het eerlijk houden. Of denken jullie, jeetje ik zou toch graag wat langer in de wedstrijd blijven, dan wil ik gerust de nummers die sterven verwisselen met die van een the hunger games karakter.
    Zelf vind ik het ook een beetje irritant, maar ik wil het alsnog leuk en gezellig houden voor iedereen.


    '' Type Sangster if you can see this. "