• • “You're not more than just a piece in my Games.” •



    Welkom tributen! Welkom op de spelen waar alleen het lot en het geluk bepaalt of jij door de spelen komt of net niet. Ben jij bereid om volledig op jouw gevoel te vertrouwen en deze er alleen kan voor zorgen dat jij in leven blijft.
    May the odds be ever in your favor!


    • Tributen •
    Bellona • Sav |
    Reigns • Sylvester |
    Windigo • Kellogs |
    GinnyWeasley8 • Lilly |
    Hufflefluff • Soofje |
    Ledecky • Melissa |
    WingedHussar • Belle |
    Metamorphoses • Qing |
    Virtues • Rose |
    FIorian • Danique |
    Nympha • Filiz |
    Jumin • Wendy |
    FIynn • Lisa |
    AIex • Sanne |
    Fictionalworld • Vera |
    Gisteren • Brechtje |
    Flowering
    • Annie •
    • Beetee •
    • Johanna •
    • Finnick •
    • Clove •
    Katniss
    • Peeta •



    Opdracht

    • Ik zoek 24 actieve deelnemers
    • De deelnemers moeten elke dag en nacht in de arena loten, die in werkelijkheid twee dagen duren.
    • De Simulator bepaalt welke activiteiten er gebeuren in de arena, maar jullie bepalen uiteindelijk wie de activiteiten uitvoeren.
    • De deelnemers hoeven enkel een nummer te posten. Er moeten geen rollen of karakters aangemaakt worden of hoeven niets te schrijven.
    Regels
    • Huisregels van Quizlet.
    • Naamsveranderingen, vakanties, ect. doorgeven.
    • Keuzes worden bepaalt via nummerkeuze, die jullie zelf bepalen elk hoofdstuk.
    Info
    • Omdat ik de vorige zo leuk vond, heb ik besloten om deze wedstrijd nogmaals te openen. Dit is dus geen vervolg!
    • De The Hunger Games Simulator wordt gebruikt om de gebeurtenissen te bepalen die de deelnemers zullen toepassen in de spelen. In de Simulator zullen we de tributen veranderen in nummers en de deelnemers kunnen in elk hoofdstuk een nummer kiezen en deze bepaalt dan welke deelnemers precies wat gaat doen en wie uiteindelijk de winnaar wordt.
    • Ik heb dit geheel voor het plezier bedacht en hoop dat jullie met plezier zullen deelnemen.
    • Het nummer word duidelijk in vet gepost in het bijhorende hoofdstuk.
    • Je eerste nummer is je definitieve nummer, als deze al gekozen is, mag je uiteraard een andere nemen.
    Toestemming
    Oh oké, dan heb je toestemming van mij. ^^ Veel plezier gewenst. (:
    Groetjes,
    Melissa

    [ bericht aangepast op 7 nov 2016 - 21:31 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 8 okt 2016 - 20:01 ]


    '' Type Sangster if you can see this. "

    Stangster schreef:
    Alright peeps! Helaas zijn er velen van jullie die het verkeerde nummer blijken te kiezen. Ik ga niet zeggen wie, maar omdat jullie voor gaan dan de the hunger games karakters, is hier een voorstel. Willen jullie liever je eigen nummer houden en het eerlijk houden. Of denken jullie, jeetje ik zou toch graag wat langer in de wedstrijd blijven, dan wil ik gerust de nummers die sterven verwisselen met die van een the hunger games karakter.
    Zelf vind ik het ook een beetje irritant, maar ik wil het alsnog leuk en gezellig houden voor iedereen.


    Lastig, maar als iedereen super snel dood is is dat natuurlijk ook niet leuk.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ruin schreef:
    (...)

    Lastig, maar als iedereen super snel dood is is dat natuurlijk ook niet leuk.


    Daarom. Het zou al helemaal zonde zijn, moesten nog enkel die karakters overblijven. Het zou veel fijner zijn moesten de users tegen elkaar strijden tot er 1 iemand overblijft! Daarom ook de gunst, jullie hoeven enkel te kiezen (:


    '' Type Sangster if you can see this. "

    Ik denk dat iedereen langer in het spel wil blijven. Maar help dan gelijk iedereen


    I'm living in dreamworld, where I make my stories and a dream.

    Fictionalworld schreef:
    Ik denk dat iedereen langer in het spel wil blijven. Maar help dan gelijk iedereen


    Dit. Daarnaast is het ook niet leuk als er uiteindelijk (bijna) alleen maar hunger games karakters overblijven, haha.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Ja, er zijn 4 users met een stervend nummer, die zal ik random verwisselen met een hunger games karakter. Wanneer het hoofdstuk online komt, zien jullie vanzelf wie de 4 users waren.


    '' Type Sangster if you can see this. "

    Iedereen voor de deadline zijn of haar nummer in heeft gestuurd ga je het dan eerder online zetten of niet?

    GinnyWeasley8 schreef:
    Iedereen voor de deadline zijn of haar nummer in heeft gestuurd ga je het dan eerder online zetten of niet?


    Jep, als Gisteren haar nummer doorgeeft, dan zal ik het online gooien (:


    '' Type Sangster if you can see this. "

    Stangster schreef:
    (...)

    Jep, als Gisteren haar nummer doorgeeft, dan zal ik het online gooien (:


    Oké

    Virtues went Trivial

    [ bericht aangepast op 3 okt 2016 - 0:54 ]


    in love with the fictional characters, I'm sorry

    Als Gisteren voor 22:00 geen nummer doorgeeft, zal ik de randomizer moeten gebruiken!

    [ bericht aangepast op 3 okt 2016 - 22:14 ]


    '' Type Sangster if you can see this. "

    Op naar ronde twee!
    • Day one
    • Fallen tributes


    '' Type Sangster if you can see this. "

    Rose! nummertje '2' is niet meer beschikbaar. Je mag even hier je andere nummer zetten. je kan kiezen uit: 11, 14, 18, 21, 22, 24.

    [ bericht aangepast op 4 okt 2016 - 18:01 ]


    '' Type Sangster if you can see this. "

    Oeps, niet gezien :') Ik neem 10


    in love with the fictional characters, I'm sorry

    Trivial schreef:
    Oeps, niet gezien :') Ik neem 10


    En toen was Soofje je net voor :'$


    '' Type Sangster if you can see this. "

    Tss, mijn nummer! Nou, elf dan :')


    in love with the fictional characters, I'm sorry