• ...daar krijg je een reactie van op Twitter.
    Ik ben mediamod (ik heb samen met een aantal medemodjes het beheer over de officiële Facebook en Twitter-accounts) en ik heb op mijn mobiel de notificaties aanstaan voor Twitter (omdat ik zelf niets meer met mijn Twitter doe). En nu kreeg ik een notificatie dat er een reactie op één van onze tweets van gisteren!



    Ik vond het wel leuk om dit eventjes met jullie te delen, haha. ^^

    Jullie nog iets bijzonders meegemaakt op social media?

    [ bericht aangepast op 27 sep 2016 - 13:03 ]


    Deep inside, I've never felt alive

    Hahaha, zo leuk! Ik neem aan de de CDA de christen democraten zijn? Dan nog lijkt het me wel fijn om te zien dat ze reageren! (Al ben ik het er niet mee eens. :'D)


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Haha wat grappig.

    Toevallig had ik laatst gereageerd op een tweet van Agents of SHIELD en heeft Gabriel Luna (die Robbie Reyes/Ghost Rider speelt in seizoen 4) hem geliked. _O_


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Hehe, dat is echt awesome.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik word nu door 2 geverifieerde mensen gevolgd:
    Isaiah Washington (the 100)
    Louy Fierce (geen idee wie dat is xd)

    Devon Bostick (vooral bekend van the 100) heeft een aantal posts geliked van mij naar hem. En hij heeft mijn schilderij, die ik via twitter aan hem toonde, even als profielfoto gehad ;3
    Michael Beach (wederom the 100) heeft mij een happy b-day gewenst en al meerdere vragen beantwoord ;3

    [ bericht aangepast op 27 sep 2016 - 20:34 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Krolock schreef:
    Ah dat is toch nog wel bijzonder ja.

    Ik heb een paar jaar terug een reply gekregen van Pewdiepie op een reactie die ik onder één van zijn videos had gezet. Dat vond ik op zich wel gaaf haha.


    Dat is ZO awesome.


    I've hurt you again. How foolish can one man be?