• Rollentopic
    Speeltopic 1


    De ene tiener leeft in het wereldje van rijkdom. De nieuwste technologie, de duurste kleding en de meest opvallende wagens. De andere tiener leeft in het wereldje van armoede. De achterbuurten, vechtpartijen en bendes zijn geen onbekend terrein. Deze twee werelden zijn dan ook altijd vrij gescheiden gebleven. Tot nu. Een kleine school, Jefferson High, vlakbij de grootste achterbuurt van Californië brand volledig af en in een klap hebben alle scholieren geen plek meer. Dit tot een andere school hulp aanbied. Willow Creek High School. Een relatief nieuwe, enorme school in een veel betere buurt met nog plek zat. De hulp wordt natuurlijk snel aangenomen, maar was dat nou wel zo'n goed idee. Twee werelden komen bij elkaar te staan. De wereld van de keiharde tiener die er alles aan doet om staande te blijven.. En de wereld van de rijke tiener die geeneens een goed beeld heeft van het wereldje buiten hun eigen. De vechters tegen de Elite.. Hoe reageren de twee groepen op elkaar... Kunnen de enorme verschillen tussen die tieners wel een gezonde leeromgeving omhoog houden... Of was dit hele plan nooit een goed idee geweest...


    Cotrona ~ Denize - Hailey & Tyler
    Zusak ~ Cheryl - Isabella
    LJGibbs ~ Carianne - Eleanor
    Sigil ~ Jolanda - Levi
    trasecolare ~ Milou - Sebastian
    Quake ~ Marie - Xavier
    BelIona ~ Sav - Jake & Cas
    Douceur ~ Anne-Fleur - Evelyn
    Sempre ~ Chloë - Sarah
    Syoxisia ~ Demi - Callen
    Beaumont ~ Stephanie - Juliana
    greenlight22 ~ Maaike - Elijah
    Mirandacosgrove ~ Anouk - Owen
    JC_ ~ Saar - Asher
    Kian ~ Naomi - Grayson

    Birthdays
    Sarah (18) -> 19 ~ 31 januari
    Eleanor (17) -> 18 ~ 28 februari
    Cas (18) -> 19 ~ 11 maart
    Juliana (17) -> 18 ~ 21 juni
    Jake (18) -> 19 ~ 19 juli
    Levi (18) -> 19 ~ 29 juli
    Asher (18) -> 19 ~ 9 augustus
    Grayson (18) -> 19 ~ 9 augustus
    Evelyn (17) -> 18 ~ 5 oktober
    Elijah (18) -> 19 ~ 6 oktober
    Tyler (19) -> 20 ~ 26 oktober
    Xavier (18) -> 19 ~ 2 november
    Sebastian (17) -> 18 ~ 9 november
    Callen (17) -> 18 ~ 24 november
    Hailey (17) -> 18 ~ 27 november


    Keep it sweet or no cookies (cat)

    [ bericht aangepast op 18 okt 2016 - 13:03 ]


    El Diablo.

    Raccoon schreef:
    Of cafetaria? Dan moeten ze school niet uit hahaha :') anders blijft Asher Achter


    Sure, maak ik dat ervan :'D


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Sempre schreef:
    Dus.. wie is er op dit moment bij wie en waar is die groep? (Om weer een beetje een beeld bij de situaties te krijgen)


    Ellie is momenteel bij Callen wat waarschijnlijk straks voor vreemde situaties zorgt :')


    all because i liked a girl

    IrreplaceabIe schreef:
    (...)

    Ellie is momenteel bij Callen wat waarschijnlijk straks voor vreemde situaties zorgt :')


    Yup cause Gray is coming xd


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    BelIona schreef:
    Her probleem is dat ik echt wel wil reageren, maar eigenlijk gewoon niet langer dan een halve minuut rechtop kan zitten zonder het gevoel te hebben dat ik ga overgeven :/ als jullie verder willen mogen jullie mijn personages wel even voor een postje skippen, dat jullie iig verder kunnen, maar ik beloof dat ik iig zo snel mogelijk probeer te reageren


    Take your time! Ik snap dat posten heel vervelend is als je ziek bent, dus ik heb wel geduld c: zou het nogal lullig vinden om daarom bij je char weg te gaan of niet te wachten, gezien je normaal snel reageert ^^


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ik zou het persoonlijk wel fijn vinden om binnenkort een skip te doen C:


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Sempre schreef:
    Ik zou het persoonlijk wel fijn vinden om binnenkort een skip te doen C:


    En beterschap Sav!!!!


    Everything is illuminated by the light of our past.

    We kunnen vanavond of morgen skippen, maar volgens mij vonden jullie dit te snel.. Dus, when do you guys want?


    El Diablo.

    Cotrona schreef:
    We kunnen vanavond of morgen skippen, maar volgens mij vonden jullie dit te snel.. Dus, when do you guys want?


    Nja het is best wel doodgevallen dus ik vind het niet zo erg!


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Cotrona schreef:
    We kunnen vanavond of morgen skippen, maar volgens mij vonden jullie dit te snel.. Dus, when do you guys want?


    Het liefst morgenmiddag :3


    all because i liked a girl

    Mirandacosgrove schreef:
    (...)

    Nja het is best wel doodgevallen dus ik vind het niet zo erg!


    Ja precies dit, ik denk dat het anders helemaal vast loopt namelijk. Morgenmiddag is voor mij ook prima hoor (:


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Morgenmiddag vind ik ook prima ^^ dat he doodgevallen is, is misschien een beetje mijn schuld, maar ik voel me na 100 koppen muntthee en heel veel vitamine D pillen wel iets beter, dus zal zodra ik mijn huiswerk heb ingehaald posten :3


    We've lived in the shadows for far too long.

    BelIona schreef:
    Morgenmiddag vind ik ook prima ^^ dat he doodgevallen is, is misschien een beetje mijn schuld, maar ik voel me na 100 koppen muntthee en heel veel vitamine D pillen wel iets beter, dus zal zodra ik mijn huiswerk heb ingehaald posten :3


    Awhh gelukkig dat je je iets beter voelt, maar ga niks forceren he!


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Mooizo ^^ Dan zullen we morgenmiddag skippen naar het feest


    El Diablo.

    OKAY WHAT THE FUDGE GAAT ER ALLEMAAL GEBEUREN TIJDENS DEZE SKIP?
    Cause I'm really confused I think

    [ bericht aangepast op 1 okt 2016 - 22:37 ]


    We've lived in the shadows for far too long.

    BelIona schreef:
    OKAY WHAT THE FUDGE GAAT ER ALLEMAAL GEBEUREN TIJDENS DEZE SKIP?
    Cause I'm really confused I think


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]