• Rollentopic
    Speeltopic 1


    De ene tiener leeft in het wereldje van rijkdom. De nieuwste technologie, de duurste kleding en de meest opvallende wagens. De andere tiener leeft in het wereldje van armoede. De achterbuurten, vechtpartijen en bendes zijn geen onbekend terrein. Deze twee werelden zijn dan ook altijd vrij gescheiden gebleven. Tot nu. Een kleine school, Jefferson High, vlakbij de grootste achterbuurt van Californië brand volledig af en in een klap hebben alle scholieren geen plek meer. Dit tot een andere school hulp aanbied. Willow Creek High School. Een relatief nieuwe, enorme school in een veel betere buurt met nog plek zat. De hulp wordt natuurlijk snel aangenomen, maar was dat nou wel zo'n goed idee. Twee werelden komen bij elkaar te staan. De wereld van de keiharde tiener die er alles aan doet om staande te blijven.. En de wereld van de rijke tiener die geeneens een goed beeld heeft van het wereldje buiten hun eigen. De vechters tegen de Elite.. Hoe reageren de twee groepen op elkaar... Kunnen de enorme verschillen tussen die tieners wel een gezonde leeromgeving omhoog houden... Of was dit hele plan nooit een goed idee geweest...


    Cotrona ~ Denize - Hailey & Tyler
    Zusak ~ Cheryl - Isabella
    LJGibbs ~ Carianne - Eleanor
    Sigil ~ Jolanda - Levi
    trasecolare ~ Milou - Sebastian
    Quake ~ Marie - Xavier
    BelIona ~ Sav - Jake & Cas
    Douceur ~ Anne-Fleur - Evelyn
    Sempre ~ Chloë - Sarah
    Syoxisia ~ Demi - Callen
    Beaumont ~ Stephanie - Juliana
    greenlight22 ~ Maaike - Elijah
    Mirandacosgrove ~ Anouk - Owen
    JC_ ~ Saar - Asher
    Kian ~ Naomi - Grayson

    Birthdays
    Sarah (18) -> 19 ~ 31 januari
    Eleanor (17) -> 18 ~ 28 februari
    Cas (18) -> 19 ~ 11 maart
    Juliana (17) -> 18 ~ 21 juni
    Jake (18) -> 19 ~ 19 juli
    Levi (18) -> 19 ~ 29 juli
    Asher (18) -> 19 ~ 9 augustus
    Grayson (18) -> 19 ~ 9 augustus
    Evelyn (17) -> 18 ~ 5 oktober
    Elijah (18) -> 19 ~ 6 oktober
    Tyler (19) -> 20 ~ 26 oktober
    Xavier (18) -> 19 ~ 2 november
    Sebastian (17) -> 18 ~ 9 november
    Callen (17) -> 18 ~ 24 november
    Hailey (17) -> 18 ~ 27 november


    Keep it sweet or no cookies (cat)

    [ bericht aangepast op 18 okt 2016 - 13:03 ]


    El Diablo.

    ^ wat wil je weten?


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Zusak schreef:
    ^ wat wil je weten?


    Wie je er voor aan ziet om dat gedaan te hebben haha


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Sarah, Owen en Callen :')


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Sarah zou dat ondanks haar gevoelens voor Cas dat echt nooit doen lol, ze gaat echt haar vriendschappen niet op het spel zetten.

    @Milou: Yeah, sure! Dump hem maar bij haar haha

    [ bericht aangepast op 2 okt 2016 - 22:47 ]


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Well.. I'm staying, sort of. Met wie kan Juliana naar het feest gaan?


    Faith is everything.

    Beaumont schreef:
    Well.. I'm staying, sort of. Met wie kan Juliana naar het feest gaan?


    Ze kan nog gewoon naar Sarah gaan hoor (:


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Sempre schreef:
    (...)

    Ze kan nog gewoon naar Sarah gaan hoor (:


    Dat Sarah en Juliana dan samen naar het feest gaan? Of gaan er nog meer mensen met Sarah? (:


    Faith is everything.

    Beaumont schreef:
    (...)

    Dat Sarah en Juliana dan samen naar het feest gaan? Of gaan er nog meer mensen met Sarah? (:


    Ehm ik ben nu bijna klaar met mijn post en daarbij dump ik Sarah gewoon op het feest en dan kan iedereen die zin heeft tegen haar gaan praten. En Sebastian komt volgens mij ook naar Sarah toe.


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Beaumont schreef:
    Well.. I'm staying, sort of. Met wie kan Juliana naar het feest gaan?


    Ik heb Elijah wel, maar eigenlijk hebben ze geen connecties.


    I could be your perfect disaster, you could be my ever after.

    Ik post vanmiddag :3 iemand voor Cas of Jake??


    We've lived in the shadows for far too long.

    BelIona schreef:
    Ik post vanmiddag :3 iemand voor Cas of Jake??


    Jake and Isa should def meet at the party at some point, but for now she's busy xd


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    BelIona schreef:
    Ik post vanmiddag :3 iemand voor Cas of Jake??


    Ik heb Juliana wel? Ze zal ergens bij Sarah te vinden zijn (:


    Faith is everything.

    Jongens ik denk dat is stop met deze RPG. Ik heb gewoon het gevoel dat ik overal net buitensta en waarschijnlijk is dat meer mijn schuld dan jullie schuld, omdat ik misschien niet enthousiast genoeg ben geweest over relaties ofzo. Wat het ook is ik ben er wel een beetje klaar mee dat er eigenlijk niemand is die zegt ja je personage mag wel iets gaan doen met mijn personge. Dus waarschijnlijk is het beter dat ik stop. Sorry


    I could be your perfect disaster, you could be my ever after.

    greenlight22 schreef:
    Jongens ik denk dat is stop met deze RPG. Ik heb gewoon het gevoel dat ik overal net buitensta en waarschijnlijk is dat meer mijn schuld dan jullie schuld, omdat ik misschien niet enthousiast genoeg ben geweest over relaties ofzo. Wat het ook is ik ben er wel een beetje klaar mee dat er eigenlijk niemand is die zegt ja je personage mag wel iets gaan doen met mijn personge. Dus waarschijnlijk is het beter dat ik stop. Sorry


    Ik heb juist Sarahs stuk open gelaten zodat iedereen naar haar toe kon, dus daarbij ook Elijah hoor. Maar ik heb het idee dat hoewel er inderdaad veel personages al veel dingen hebben er ook best een aantal zijn die er wat minder hebben maar dat wordt wat minder overlegd. Evelyn, Eleanor, Juliana en volgens mij ook Hailey kunnen echt nog wel wat gebruiken denk ik. Zelfde geldt voor Owen en Levi (denk ik) dus dan kun je beter even hen aanspreken want voor Elijah en Sarah hebben we wel gewoon iets afgesproken (:

    Ik zou het in ieder geval heel jammer vinden als je stopt!


    When time and life shook hands and said goodbye.

    greenlight22 schreef:
    Jongens ik denk dat is stop met deze RPG. Ik heb gewoon het gevoel dat ik overal net buitensta en waarschijnlijk is dat meer mijn schuld dan jullie schuld, omdat ik misschien niet enthousiast genoeg ben geweest over relaties ofzo. Wat het ook is ik ben er wel een beetje klaar mee dat er eigenlijk niemand is die zegt ja je personage mag wel iets gaan doen met mijn personge. Dus waarschijnlijk is het beter dat ik stop. Sorry

    Het zou echt balen zijn als je stopt, aangezien Elijah echt een leuke rol is! Sebastian heeft dan wel geen relatie afgesproken met Elijah, maar dat betekent niet dat ze elkaar niet kunnen ontmoeten/leren kennen, en hij bevindt zich nu bij Sarah, dus van mij mag Elijah gewoon joinen :Y) maaar beter stop je niet hehe


    take risks