• Rollentopic
    Speeltopic 1


    De ene tiener leeft in het wereldje van rijkdom. De nieuwste technologie, de duurste kleding en de meest opvallende wagens. De andere tiener leeft in het wereldje van armoede. De achterbuurten, vechtpartijen en bendes zijn geen onbekend terrein. Deze twee werelden zijn dan ook altijd vrij gescheiden gebleven. Tot nu. Een kleine school, Jefferson High, vlakbij de grootste achterbuurt van Californië brand volledig af en in een klap hebben alle scholieren geen plek meer. Dit tot een andere school hulp aanbied. Willow Creek High School. Een relatief nieuwe, enorme school in een veel betere buurt met nog plek zat. De hulp wordt natuurlijk snel aangenomen, maar was dat nou wel zo'n goed idee. Twee werelden komen bij elkaar te staan. De wereld van de keiharde tiener die er alles aan doet om staande te blijven.. En de wereld van de rijke tiener die geeneens een goed beeld heeft van het wereldje buiten hun eigen. De vechters tegen de Elite.. Hoe reageren de twee groepen op elkaar... Kunnen de enorme verschillen tussen die tieners wel een gezonde leeromgeving omhoog houden... Of was dit hele plan nooit een goed idee geweest...


    Cotrona ~ Denize - Hailey & Tyler
    Zusak ~ Cheryl - Isabella
    LJGibbs ~ Carianne - Eleanor
    Sigil ~ Jolanda - Levi
    trasecolare ~ Milou - Sebastian
    Quake ~ Marie - Xavier
    BelIona ~ Sav - Jake & Cas
    Douceur ~ Anne-Fleur - Evelyn
    Sempre ~ Chloë - Sarah
    Syoxisia ~ Demi - Callen
    Beaumont ~ Stephanie - Juliana
    greenlight22 ~ Maaike - Elijah
    Mirandacosgrove ~ Anouk - Owen
    JC_ ~ Saar - Asher
    Kian ~ Naomi - Grayson

    Birthdays
    Sarah (18) -> 19 ~ 31 januari
    Eleanor (17) -> 18 ~ 28 februari
    Cas (18) -> 19 ~ 11 maart
    Juliana (17) -> 18 ~ 21 juni
    Jake (18) -> 19 ~ 19 juli
    Levi (18) -> 19 ~ 29 juli
    Asher (18) -> 19 ~ 9 augustus
    Grayson (18) -> 19 ~ 9 augustus
    Evelyn (17) -> 18 ~ 5 oktober
    Elijah (18) -> 19 ~ 6 oktober
    Tyler (19) -> 20 ~ 26 oktober
    Xavier (18) -> 19 ~ 2 november
    Sebastian (17) -> 18 ~ 9 november
    Callen (17) -> 18 ~ 24 november
    Hailey (17) -> 18 ~ 27 november


    Keep it sweet or no cookies (cat)

    [ bericht aangepast op 18 okt 2016 - 13:03 ]


    El Diablo.

    greenlight22 schreef:
    Jongens ik denk dat is stop met deze RPG. Ik heb gewoon het gevoel dat ik overal net buitensta en waarschijnlijk is dat meer mijn schuld dan jullie schuld, omdat ik misschien niet enthousiast genoeg ben geweest over relaties ofzo. Wat het ook is ik ben er wel een beetje klaar mee dat er eigenlijk niemand is die zegt ja je personage mag wel iets gaan doen met mijn personge. Dus waarschijnlijk is het beter dat ik stop. Sorry


    Er zijn nog genoeg personages die vrij zijn en waar je bij kan aansluiten volgens mij. Qua relaties kan je gewoon de anderen een berichtje sturen, ik weet zeker dat ze nu nog geen nee zouden zeggen (: Ik zou het echt heel jammer vinden als je stopt


    El Diablo.

    Ik heb eindelijk gepost, it's shitty but it's finally there (:


    Faith is everything.

    Ik ben eindelijk thuis - mijn tekenles liep vrijwillig anderhalf uur uit ofzo- dus ga posten :3


    We've lived in the shadows for far too long.

    Oké ik denk dat ik wel blijf, ik moet maar even kijk wat ik met Elijah doe dan.


    I could be your perfect disaster, you could be my ever after.

    Mijn posts staan helemaal onderaan pagina 9, en ze zuigen een heel klein beetje, maar hea ik heb ook weer is gepost ;D


    We've lived in the shadows for far too long.

    BelIona schreef:
    Mijn posts staan helemaal onderaan pagina 9, en ze zuigen een heel klein beetje, maar hea ik heb ook weer is gepost ;D


    Wat zou het hilarisch zijn als Grayson; Jake zijn scholarship steelt; omdat ze in hem een betere aanwinst zien. (cat)


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Bij sport scholarship kijken ze volgens ook alsnog deels naar cijfers :Y)


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Zusak schreef:
    Bij sport scholarship kijken ze volgens ook alsnog deels naar cijfers :Y)


    I know, I know, ik heb ook nooit gezegd dat Jake bijzonder slecht is in school :'), maar het helpt sowieso ook wel als je bij elke universiteit op bezoek kan gaan en net zoveel bijles kan betalen totdat je de gehele stof uit je hoofd kent, haha, dus dat is een streepje voor. Maar er zijn vast genoeg universiteiten of colleges die Gray willen hebben in plaats van Jake

    [ bericht aangepast op 3 okt 2016 - 17:54 ]


    We've lived in the shadows for far too long.

    Zusak schreef:
    Bij sport scholarship kijken ze volgens ook alsnog deels naar cijfers :Y)


    Ik heb eens wel een documentaire gezien, maar als ze je echt willen dan zeggen ze wel like dat hij beter zijn best moet gaan doen wilt hij die scholarship krijgen c: Dus hij zal idd hogere cijfers moeten gaan krijgen, maar hij kan dan nog wel gescout worden.

    Edit: en hij heeft Asher als Brainiaq bij zich dus ja :'D asher grijpt iedere kans aan om zijn bro gelukkig te maken ^^

    [ bericht aangepast op 3 okt 2016 - 17:55 ]


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    I was wondering, hebben dezelfde positie? Want als ze verschillende posities hebben maakt het niet veel uit xd


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    ^ Volgens mij waren ze allebei Quaterback so yeah :'D


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Kian schreef:
    ^ Volgens mij waren ze allebei Quaterback so yeah :'D


    Maar dan kan Gray toch ook niet gespeeld hebben deze wedstrijd?


    We've lived in the shadows for far too long.

    Er kan maar 1 QB op het veld staan though, dus sowieso zal of Jake of Gray de bank moeten verwarmen xd


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    BelIona schreef:
    (...)

    Maar dan kan Gray toch ook niet gespeeld hebben deze wedstrijd?


    Yap maar dan kunnen ze switchen... Coach zou ook wel Gray willen zien spelen ondanks Jake captain is... Lekker rivaliteit tussne die twee lawl :'D

    Edit en anders zorgt Gray wel dat Jake op de bank beland...

    [ bericht aangepast op 3 okt 2016 - 18:01 ]


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Kian schreef:
    (...)

    Yap maar dan kunnen ze switchen... Coach zou ook wel Gray willen zien spelen ondanks Jake captain is... Lekker rivaliteit tussne die twee lawl :'D

    Edit en anders zorgt Gray wel dat Jake op de bank beland...


    Maar zou een coach echt zijn captain en star-quarterback van het veld halen om iemand te laten spelen die net een week bij het team zit? Just asking


    We've lived in the shadows for far too long.