• layout komt vanmiddag


    take risks

    Sempre schreef:
    Ik ben voor Bree opzoek naar:
    - Een beste vriend(in): Ze hebben elkaar leren kennen via internet en deze persoon is ook de enige die weet van Bree's verleden.
    - Een crush m/v: Bree is waarschijnlijk echt zo'n dromerig tienermeisje als het gaat om verliefd zijn, just so you know
    - Iemand die haar meesleurt naar feestjes en probeert te laten zien dat alcohol niet per definitie slecht is
    - Iemand die haar raar vindt en zich daar ook openlijk over uitspreekt
    - Wellicht een pester
    - Gewoon goede vrienden: Mensen die haar mogen, maar gewoon denken dat ze altijd ze blij is en niet echt verder iets weten
    - Een nieuwe beste vriend(in): Deze persoon zal in de afgelopen jaren veel voor Bree zijn gaan betekenen en ze is bijna zover om diegene alles te vertellen
    - Een bijlesleerling: Bree is erg goed in beta vakken en zal het geen probleem vinden om anderen te helpen.
    - Iemand die ze mag schilderen tijdens portret lessen

    @Sigil; Misschien dat Bree maar de boekenwinkel van Noah's ouders kan werken?


    Wouw ergens doet Bree mee heel erg denken aan een meisje uit mijn klas, maar als ze echt net zou zijn als het meisje uit mijn klas zou ze best irritant kunnen zijn, want dat meisje is soms net iets te veel. ;3 Aan de andere kant denk ik dat Christopher het wel goed met haar kan vinden haha en hij zou haar verleden wel kunnen begrijpen, maar ik zie dat je daar al iemand voor hebt ;-)


    I could be your perfect disaster, you could be my ever after.

    Sigil schreef:
    Voor Noah
    -crush
    -best friend (m/v)
    -several friends
    -pester
    -iemand die haar uit haar gesloten wereldje haalt

    Lijst ietsjes aangepast ^^


    Noah en Christopher zouden wel gewoon vrienden kunnen zijn, maar ja dan komt ze wel uit zuid en hij niet, ik weet niet of dat clasht?


    I could be your perfect disaster, you could be my ever after.

    greenlight22 schreef:
    (...)

    Noah en Christopher zouden wel gewoon vrienden kunnen zijn, maar ja dan komt ze wel uit zuid en hij niet, ik weet niet of dat clasht?


    Ja dat is goed, hmm nee ik denk t niet. Zij oordeelt daar niet mee, is ze veel te naïef voor.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Sigil schreef:
    (...)

    Ja dat is goed, hmm nee ik denk t niet. Zij oordeelt daar niet mee, is ze veel te naïef voor.


    Christopher ook niet in principe, maar ik bedoel meer in de zin van als ze echt aparte klassen hebben en zo dan hebben ze ook minder contact met elkaar waarschijnlijk.,

    Of zijn de klassen waar ze nu inzitten gewoon de stamklassen. (Ik weet niet of iedereen het zelfde systeem heeft als bij mij op school met stamklassen en vakklassen enzo)


    I could be your perfect disaster, you could be my ever after.

    Sigil schreef:
    Voor Noah
    -crush
    -best friend (m/v)
    -several friends
    -pester
    -iemand die haar uit haar gesloten wereldje haalt

    Lijst ietsjes aangepast ^^


    Ik heb Mo als crush?


    El Diablo.

    Ik zoek voor Dries nog:
    • Een beste vriend of vriendin. Deze weet van zijn gezinssituatie. Dus dat zijn stiefmoeder cocaïne handelt en een van de grotere penoze is van Amsterdam.
    • Iemand waar hij totaal niet mee overweg kan.
    • Iemand die hem helpt met zijn dyslexie.

    [ bericht aangepast op 29 sep 2016 - 17:25 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Cotrona schreef:
    (...)

    Ik heb Mo als crush?


    Hmm interresant. Omdat ze zo verschillend zijn haha, en zij een klas lager zit.

    Maar hoe kennen ze elkaar/ kent ze hem dan?

    [ bericht aangepast op 29 sep 2016 - 17:30 ]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    ik ga zometeen even met yorick bezig (:


    take risks

    Sigil schreef:
    (...)

    Hmm interresant. Omdat ze zo verschillend zijn haha, en zij een klas lager zit.

    Maar hoe kennen ze elkaar/ kent ze hem dan?


    Gewoon van school. Dat ze elkaar gewoon vaak tegenkomen? Idk, ik ben zo moe xd


    El Diablo.

    Ik wil aan mijn rol werken maar ben pas over 1.5 thuis omdat mijn trein niet rijdt :c


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    MT


    Life is tough, my darling, but so are you - Stephanie Bennet Hendry

    Cotrona schreef:
    (...)

    Gewoon van school. Dat ze elkaar gewoon vaak tegenkomen? Idk, ik ben zo moe xd


    Ja zou kunnen (:

    [ bericht aangepast op 29 sep 2016 - 18:13 ]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Als iemand op basis van het weinige wat tot nu toe bij Farah's rol staat, denkt dat een van de volgende dingen er bij past, let me know :Y)
    - iemand die haar helpt met school (en veel)
    - iemand met wie ze in een bandje zit
    - iemand die net als haar bij de Ziggodome werkt
    - crush/bf/ex/that kind of stuff
    - iemand die haar in bed probeert te krijgen
    - iemand bij wie ze vaak crasht ivm met thuissituatie
    - iemand waardoor ze uit haar "beschermende bol" is gekomen aka haar in contact heeft laten komen met alcohol, roken etc
    - best male friend
    - best female friend


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Is het toegestaan een Tienermoeder personage te maken? Dat ze zeg maar net zwanger word/is ??


    ~My Mind Is Free~

    xPaperPlane schreef:
    Is het toegestaan een Tienermoeder personage te maken? Dat ze zeg maar net zwanger word/is ??

    Oeh, dat is best wel Amsterdamstyle xd

    Maar hey, mijnes stiefmoeder is een penoze, dus denk dat het wel mag :W

    [ bericht aangepast op 29 sep 2016 - 18:24 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.