• Before



    After




    Ik ben er zo blij mee!

    Het is voor mij een hele stap geweest om mijn pony op deze manier te laten knippen. Ik wist echt niet wat ik moest doen, want ik werd heel desperate van mijn pony, omdat deze niet meer wilde doen wat ik wilde.

    [ bericht aangepast op 29 sep 2016 - 16:43 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Lol, ik heb nog nooit meer dan 20 euro uitgegeven aan de kapper, en dat is inclusief verven en knippen.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Toppie meid c:
    Waar dan?


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik vind je pony zo echt heel mooi, ik vind alleen de overloop van je haar niet mooi. Dat van donker naar licht, bedoel ik dan. Ook is je haar onder super droog en dood, maar dan kan ook zo lijken hoor.


    “I was never really insane except upon occasions when my heart was touched.” --- Edgar Allan Poe

    Douleur schreef:
    Ik vind je pony zo echt heel mooi, ik vind alleen de overloop van je haar niet mooi. Dat van donker naar licht, bedoel ik dan. Ook is je haar onder super droog en dood, maar dan kan ook zo lijken hoor.


    Het is niet droog en dood, dat heet geknipt en geforceerd stijl föhnen.
    Dat donker naar licht is een bewuste keuze, omdat ik dat op tv gezien heb en mooi vind.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ruin schreef:
    (...)

    Het is niet droog en dood, dat heet geknipt en geforceerd stijl föhnen.
    Dat donker naar licht is een bewuste keuze, omdat ik dat op tv gezien heb en mooi vind.


    Ik denk niet dat het de bedoeling is dat wanneer je je haar laat stijlen, of het zelf stijlt, je haar punten er zo uit te horen moeten zien. Ik snap dat de keuze van donker naar licht je keuze was, maar ik bedoelde de overloop. Niet eens de kleuren. Met Ombre, of balayage, is het de ook de bedoeling dat je twee, of zelfs drie, kleuren hebt, maar dan is het niet van donker plots naar licht, maar loopt dat geleidelijk af. Dát is een overloop.


    “I was never really insane except upon occasions when my heart was touched.” --- Edgar Allan Poe

    Douleur schreef:
    (...)

    Ik denk niet dat het de bedoeling is dat wanneer je je haar laat stijlen, of het zelf stijlt, je haar punten er zo uit te horen moeten zien. Ik snap dat de keuze van donker naar licht je keuze was, maar ik bedoelde de overloop. Niet eens de kleuren. Met Ombre, of balayage, is het de ook de bedoeling dat je twee, of zelfs drie, kleuren hebt, maar dan is het niet van donker plots naar licht, maar loopt dat geleidelijk af. Dát is een overloop.


    Nou ik zie duidelijk drie kleuren in mijn haar, maar goed. Het is een foto en niet real. Maar daarbij, ik vraag niet om een mening van iemand anders. Ik post foto's omdat ik het leuk vind en als iemand het niet leuk vindt, reageer dan gewoon niet.
    Niet erg leuk namelijk.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ruin schreef:
    (...)

    Nou ik zie duidelijk drie kleuren in mijn haar, maar goed. Het is een foto en niet real. Maar daarbij, ik vraag niet om een mening van iemand anders. Ik post foto's omdat ik het leuk vind en als iemand het niet leuk vindt, reageer dan gewoon niet.
    Niet erg leuk namelijk.


    Je kan toch niet verwachten dat je wat op internet plaats en dat er niet één iemand is die zijn of haar mening heeft? Nergens, maar ook nergens, zeg ik dat ik het lelijk vind. Ik gaf aan dat ik de overloop niet mooi vind, punt, meer niet.


    “I was never really insane except upon occasions when my heart was touched.” --- Edgar Allan Poe