• En dan voor het echie!

    Een halfjaar geleden begon mijn schooljaar met werken aan de eindwerkstukken. Dit zijn een soort profielwerkstukken, alleen zijn de onderwerpen vrijer (niet vakgebonden) en moet je naast onderzoek ook een praktisch deel inleveren, dus iets wat je zelf hebt gemaakt. Ik ben een zittenblijver, dus ik heb een extra jaar mogen doen over dit eindwerkstuk, wat ik meteen maar ben gaan benutten, want dat heeft ervoor gezorgd dat ik een halfjaar extra kreeg om gewoon een heel boek te schrijven!

    Het heet Jeuk, daar krijg ik de kriebels van, en het is een Young Adult verhaal over een jongen die zowel de struggles van het tienerleven als het koude, volwassenenleven de baas probeert te zijn (en er niet bijster begaafd in is). Het is ongeveer 72,000 woorden lang, 184 pagina's dik en volgestopt met aandacht waar mijn school het afgelopen jaar naar kon fluiten.

    En ik ben er zo. freaking. blij mee.

    Het is voorlopig nergens te koop, dus dit is geen onsubtiele advertentie of zo, want hij is nergens gepubliceerd. Ik heb alleen dit exemplaar voor mezelf laten drukken, maar ik wilde het gewoon even HEEL GRAAG KWIJT, want hier zit dus een jaar actieve aandacht in (en vijf jaar iets minder actieve aandacht) en het voelt echt als freaking goud om het dan in je handen te hebben en het aan te kunnen raken. Ik ben een zeer blije worm. Dat wilde ik even delen.

    [ bericht aangepast op 29 sep 2016 - 20:02 ]


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Je wist mijn reactie al, maar yay. Eindeloze yays. (bloos)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Wat gaaf!


    obsessive rage

    Wat leuk!

    [ bericht aangepast op 29 sep 2016 - 21:05 ]


    i wanna die with you once or twice.

    Ohhh wat ongelooflijk gaaf. *O*


    She's imperfect but she tries

    Ik wil dat boek, gheheh. Het ziet er zo leuk uit ook :3


    26 - 02 - '16

    Wow, Jip, fantastisch! Ik ben echt oprecht heel erg blij voor je. c: Proficiat!


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Wat gaaf zeg! En ik ben echt verliefd op de titel <'3


    When time and life shook hands and said goodbye.

    O wauw, wat gaaf! Ik heb een paar maanden geleden een project van twee jaar afgerond en dat voelde goed, dus ik snap.

    Ooit schrijf ik ook dat boek... Vind het heel knap van je! Ben ook erg benieuwd naar het verhaal en je ervaringen. Waar liep je tegenaan? Wat was het moeilijkste?

    Ik vind het echt super van je, Jipje! *O*
    En je weet het: ik wil het eerste exemplaar, als hij op de markt komt (;


    Deep inside, I've never felt alive

    Super leuk!


    16 - 09 - '17

    Wauw, wat gaaf! En ik vind de titel al geweldig klinken.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Dat is zo gaaf!! Ontzettend gefeliciteerd joh! *O*

    [ bericht aangepast op 30 sep 2016 - 7:34 ]


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Ik zag het al op Facebook, geweldig! (yeah)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    You rock girl
    Is 184 pagina's voor 72000 woorden niet best weinig? Heb je het in een kleiner lettertype laten printen?


    i put the fun in funeral

    Oooooooooooo wat tof! Ik hoop dat je een uitgever gaat vinden, want ik wil het wel heel graag lezen :Y)


    I don't understand that reference. - Castiel