• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    26 - 02 - '16

    Bailar schreef:
    (...)

    Ja, maar dat staat dus niet in de zin. :W
    Er staat 'De kebab' en daar staat niets tussen

    Heb mijn ding aangepast.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Yall crazy
    champignons, salami, ham and of course loooooots of cheese


    i put the fun in funeral

    Bonafide schreef:
    Yall crazy
    champignons, salami, ham and of course loooooots of cheese


    Salamiiiiiii.


    26 - 02 - '16

    You people want me dead! D:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Geen zin in stageweek. Maar als ik er eenmaal ben is het wel weer leuk. Dagen zijn alleen een beetje te lang voor me.

    Ja.. inderdaad.. dat wil ik..


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Let niet zo op me.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Hm er staan zoveel leuke dingen in m'n agenda die nog komen gaan. Dit weekend mag dan misschien wat rustiger zijn, maar heel misschien is dat een goed moment om te beginnen met leren voor het tentamen? Idk, ik vind vier weken - inclusief een week vakantie - van tevoren leren toch wel iets te veel van het goede.

    Nu eerst maar eens afwachten wat we zo gaan eten. Pannenkoeken waren blijkbaar niet vullend genoeg.

    Ik ben niet iemand die naar programma's als syndroom kijkt. maar ik moet toegeven dat ik het zó schattig vind hoe die mensen zó blij reageren. Ik vind het eigenlijk ook super lief dat het voor ze gedaan word.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Spanning en sensatie. Eerst trein stopgezet, vervolgens perron ontruimd en nu het hele station.
    Verdachte pakketjes, I hate you.


    Deep inside, I've never felt alive

    Ze zijn zo schattig 0.0


    in love with the fictional characters, I'm sorry

    Recherche schreef:
    Spanning en sensatie. Eerst trein stopgezet, vervolgens perron ontruimd en nu het hele station.
    Verdachte pakketjes, I hate you.

    Zal wel weer niets zijn. Zoals altijd


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ruin schreef:
    (...)
    Zal wel weer niets zijn. Zoals altijd

    Liever het zekere voor het onzekere, denk ik maar.


    Deep inside, I've never felt alive

    Recherche schreef:
    (...)
    Liever het zekere voor het onzekere, denk ik maar.

    True, maar het gaat wel irriteren na zoveel keer lijkt mij


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Omfg David hasselhoff neemt hem mee rijden in KITT dit is echt super super super schattig


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]