• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    26 - 02 - '16

    Waarom krijg ik zo'n gevoel dat mensen me haten :/


    26 - 02 - '16

    I can't do this alone, I can't do this alone..


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Ik krijg altijd spijt als ik iets post.


    She wanted a storm to match her rage.

    Het ontbreekt me weer eens aan zelfvertrouwen. Dit was zo'n mooie kans geweest (no_chears)


    26 - 02 - '16

    "of een nipje, of een likje,"
    hoe ranzig kun je een reclame maken

    Wieeeeh. Nog een corset en rok besteld. En mama wilde meebetalen omdat ze t zo leuk vindt. _O_

    Meer ga ik niet bestellen though. Mag niet van mezelf.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Zal ik het doen, of niet?
    Waarom is dit überhaupt nog een vraag? Natuurlijk moet ik het niet doen. Ik maak toch geen kans..


    26 - 02 - '16

    ik wil dat me kleurboek binnen is T-T en is t al maandag?


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Net de foto's van m'n shoot binnen gekregen. Mijn lievelingsfoto's zaten er niet tussen. Sorry, maar het was wel even mijn verjaardagscadeau, ik zit gewoon echt te huilen nu.


    26 - 02 - '16

    Bailar schreef:
    Net de foto's van m'n shoot binnen gekregen. Mijn lievelingsfoto's zaten er niet tussen. Sorry, maar het was wel even mijn verjaardagscadeau, ik zit gewoon echt te huilen nu.


    Dan vraag je die foto?


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Dit is echt gewoon pure bullshit ^.^'


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Ruin schreef:
    (...)

    Dan vraag je die foto?


    Ik heb ruzie gehad met die fotograaf, zit allemaal heel ingewikkeld, maar het komt er op neer dat - dat niet zo makkelijk gaat


    26 - 02 - '16

    omg yesss mijn haar is eindelijk blauw (bloos)


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Als ik een broodje pindakaas smeer en ik ben klaar, lik ik de overtollige pindakaas van mn mes xD


    One life, One love, Live!

    MisterJ schreef:
    Als ik een broodje pindakaas smeer en ik ben klaar, lik ik de overtollige pindakaas van mn mes xD


    Dit. Precies dit.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.